1'

11.1K 854 63
                                    

ئینجااا ئەوەش سوپڕایز پێش ئیمتیحانی نیوەی ساڵتان😁
ھیوادارم بە دڵتان بێت و وەكو كتێبەكانی تری لێ نەكەن!
ھیوادارم بەس بینەر نەبن ڤۆتیش بكەن لەبەر ماندوو بوونم😊
چـــــێـــــژ لـــە خــــوێـــنـــدنـــــەوە بــبــیــنـن
لـــە كــــافـــتــریــاكــە'
كووك ھاتە لای سووھی و دانیشت
سووھی: چییە!!؟ بۆچی لەگەڵ ھاوڕێ كچەكان نان ناخۆی! پێویستی نە ئەكرد بێیت بۆ ئێرە
كووك: چییە دیسان!
سووھی: ھیچ نییە بەڕێز جەنگوك، تەنیا ئەڵێم لەگەڵ ئەوان كاتێكی خۆش بەسەر ئەبرد! ئوفف
كووك: ئێ ئەوان ویستیان قسەیان لەگەڵ بكەم! ئەوە تاوانی منی تیایە؟!
سووھی: باشە ھیچمان وتوە؟! وە بڕۆ بۆ لایان نەوەك كەسێك ئازاریان بات.
كووك: مەبەست چیە!
سووھی لەوێ ھەستا و خواردنەكەی بەجێھێشت و ڕۆیشتە باخچەكە دانیشت و دەستی گرت بە شوێنی برینەكەوە و لەتاو ئازار فرمێسك لە چاوی ھات...كەسێك دەستی خستە سەرشانی زوو بۆنەكەی ناسیەوە.
كووك: تۆ باشی؟!! بۆچی واو لێھات؟! بە شڵەژاوی وای وت و دانیشت
سووھی: من باشم. ویستی بڕوات بەڵام كووك دانیشاند و فرمێسكەكانی سڕی.
كووك: باسی كە!
سووھی:وازم لێبێنە! ڕووی وەرگێڕا.
كووك: سووھی شێتم مەكە باسی كە!!!
سووھی: تكایە واز بێنە!!
كووك: سووھی!! بە ھێواشی وەك تووڕەبوون چاوی داخست و كردیەوە' ئەڵێم باسی كە!
سووھی بە گریانەوە : خۆشەویستە گەمژەكەی ئەو بێنرخە كاتێك ڕۆیشتم بە لایانا لە باخچەكە پاڵی پێوە نام و لەناو ئەو ھەمووە كەوتم!! تۆش لە لایەكی تر لەگەڵ كچەكان ڕاتەبوارد!! كەسێك یارمەتی یام تا ھەستمەوە!....شەرمەزار بووم!
كووك فرمێسكەكانی سڕی و ماچی شوێنی فرمێسكەكەی كرد: من چارەی ئەكەم...
سوھی: وازبێنە! كێشە مەنێرەوە!!
كووك: تۆ لێرە دانیشە....
سووھی: ئێ كووك بۆ خاتری خوا وازبێنە!!!
كووك: چۆن بتوانم ببینم كە خۆشەویستە كۆنەكەو لەگەڵ كچێكی تر بەو شێوەیە سووكایەتی بە تۆ بكەن!!
سووھی: ئەو وای نەكرد!! كچەكە بوو!
كووك: واتە ئەڵێی ھێشتا ئەو بێ تاوانە وایە؟!
سووھی: بۆ لە قسە تێناگەی!
كووك: دەی كەواتە بیڵێ!! بڵێ كە ھێشتا خۆشتەوێ!! بڵێ كە ھێشتا دڵ لێئەیا بۆی! بۆ نایڵێی!
سووھی: دەنگ بەرز مەكەرەوە!!
كووك: نەفرەتتان لێ ئەكەم!! بە خێرایی لەوێ ڕۆیشت..
🔔
زەنگەكە لێی یا و سووھی ڕۆیشتە ھۆڵ/محازەرە «پۆلی جامیعە» و دانیشت...ئەم وانەیەش تەواو بوو
پاش كەمێك*
قوتابییەك: سڵاو! تۆ كیم سووھی'ت؟!
سووھی: ئمھم...شتێك بوە؟!
قوتابیەكە: بەڕێوەبەر لە ژوورەكەی چاوەڕێتە!
سوھی: بەڕێوبەر؟!!........باشە سوپاس
سوھی ڕۆیشتە ژوری بەڕێوبەرەكەوە ئەوەی بینی شۆك بوو'
چیسوون و خۆشەویستەكەی و كووك لە بەردەم بەڕێوبەر بوون.
سووھی: بانگی مـ منتان كردبو؟!!!!
بەڕێوبەر: وەرە كچەكەم
سووھی ڕۆیشت و بەڕێوبەرەكە بە ھەموویانی وت دانیشن
" سووھی ئەم كوڕە خۆشەویستتە؟! " بەڕێوبەرەكە مەبەستی چیسوون بوو
سووھی: نـەخێر!! بەڵام پێشتر پەیوەندییەك ھەبوو.
بەڕێوبەر: ئەمڕۆ چیسوون و خۆشەویستەكەی بە لاتا تێپەڕین و كچەكە خۆی كێشا بە تۆیا وابوو؟!
سووھی؛ بەڵێ!
بەڕێوبەر: ئەی جەنگوك چی تۆیە؟!
سووھی بە ترسەوە سێری كووكی كرد: ھـ ھاوڕێمە!
بەرێوبەر: ئەگەر جارێكی كە شتێكی لەو شێوەیە ڕووی یا ێۆ بۆ بەڕێوبەری باس ئەكەیت نەك ھاوڕێكەت بۆ ئەوەی شەڕ بنێتەوە.
سووھی: شەڕڕ؟!!!!!
بەڕێوبەر: بەڵێ!....دەی بڕۆنە دەرەوە و ئێستاش داوای لێبوردن لەیەك بكەن!
داوای لێبوردنیان كرد و ڕۆیشتنە دەرەوە.
سووھی: كێ وتی بڕۆیت و شەڕ بنێیتەوە؟!!
كووك: بێگوومان بابەتەكە سەبارەت بەو خوێڕیەیە بۆیە بەو شێوەیە تووڕەی ھم؟!
سووھی: ئەرێ تۆ تەواوی؟!! پەستی چی؟!
كووك: ھیچ......من كوێرم....جارێكی كە من نابینیتەوە تێگەیشتی!؟
كووك بە خێرایی لەوێ ڕۆیشت و سووھی بە گریانەوە ڕۆیشتەوە بۆ ماڵەكەی
سووھی بە گریانەوە ڕۆیشتەوە بۆ ماڵەوە كە ماڵەكەی لە شوقەیەكە'
سووھی ڕۆیشتەوە و جلەكانی گۆڕی و دانیشت
" ھەموویان ڕقیان لێمە!كەس منی ناوێ! كەس لەبەر چاكەی من ھیچ ناكا!"
بوو بە ئێوارە و سووھی مەسجێكی سناپی بۆ ھات
Besttt cookie 🍪❤️ sent you a chat
سووھی مۆبایلەكەی كردەوە و سێری مەسجەكەی كرد
( تكایە ئەتوانی بێیتە خوارەوە ؟!)
ئەو شوێنەی كە كووك وتی ھەر كە لە شوقەكە یەیتە دەرەوە ھەمووی باخچە و یاریگایە ئەو ویستی لە باخچەكە یەك ببینن'
سوھی بێ ئەوەی وەڵامی مەسجەكە باتەوە بە ھەمان جلی ماڵەوە ڕۆیشت بۆ ئەو شوێنەی كە كووك وتی...
كوك لەسەر كورسیەك دانیشتبوو كە ھەمیشە لەوێ دائەنیشن پێكەوە...
سووھی دانیشت لە تەنیشتی كە دوورییەك لە نێوانیان ھەبوو  بێ ئەوەی ھیچ بڵێن ماوەیەك بەو شێوەیە مانەوە و سێری پێش خۆیان ئەكرد.
كووك؛ " بــبــورە"
كووك وای وت كاتێ بە شەرمەزاری سێری عەرزەكەی كرد.
كووك: بەبێ ویستی خۆم قسەی لەو جۆرەم كرد.
سوھی ھیچی نەوت'
كووك دەستی گرت و بەرامبەری بە ڕێكی وەستا
كووك: تكایە سووھی گوێ گرە لێم تێبگە!! بەرگەم نەگرت!، نەمتوانی بەو شێوەیە بۆستم! وە ئەو قسانەش لە تووڕەیم بو كردم.......ئەزانم لەوانەشە لە دڵتابێ بەڵام من بۆم نییە قسەی لەسەر بكەم!'
سوھی: بەو شێوەیە نییە!! مانای ئەوە نیە ھەموو كات ھەر كەسێك ئەبێ لەناو دڵ بێ!
كووك: تۆ ھیچ كەسێك خۆشەوێ؟!
سوھی: مەبەست چیە!!
كووك: كەس لە ناو دڵ ھەیە؟! كەس خۆشەوێ؟! یان یەكێك ھەیە؟!
سوھی: نا....بەلام بۆ ئەو پرسیارەو كرد!
كووك: ئێ ھەر شتێكی ئاسایی بو!نابێ بپرسم؟!
سوھی:......من ئەڕۆم كات درەنگ ئەبێ.
بــــەیـــــانـــــی•
Sohie pov
ھەستام لەو خەوەی كە نەچوەتە چاوم بە درێژایی ئەمشەو خۆم ئامادە كرد بۆ كۆلێژ و نانم خوارد ھەر كە دەرگاكەم كردەوە دەنگێك ھات " بەیانی باش "
منیش وەڵامم یایەوە 'باشتر....چۆنە لێرەیت؟!!!
كووك بە زەردەخەنەوە "ھاتم بۆ لای جوانترین كچ تا بەیەكەوە بڕۆین...."
جوانترین كچچچچ؟!!!!! من؟!!!!! دڵنیام ڕائەبوێرێ گەمژە
منیش وەڵامم یایەوە ' ڕامەبوێرە با بڕۆین '
كووك ئەمجارە بە جدی قسەی كرد 'بەڕاستمە....جوانترین كچی كە بینیبێتم'
'یایایا بڕۆ دەی با درەنگ نەكەوین تاقەتی قسە خۆشەكانتم نییە بەم بەیانیە'
بەیەكەوە ڕۆیشتین بۆ كۆلێژ و ھەریەكە و بۆ گرووپی خۆی، ئێمە لە یەك گروپ نین.
"ئەوبینمەوە" وام وت و دەستم بۆ ڕاوەشاند پێش ئەوەی بڕوا
ئەویش زەردەخەنەیەكی كرد و ڕۆیشت...
محازەرەی یەكەم تەواو بوو و 'جەی' ھاتە لام ئەو كوڕێكە لە گرووپەكەمان «پۆل» وەك ھاوڕێم وایە...
"سڵاو سووھی" ھات و زەردەخەنەیەكی كرد
منیش سڵاوەكەیم وەرگرت و وەڵامم یایەوە "سڵاو"
"تكایە ئەو ڕاپۆرتەی مامۆستا باسی كرد....ئەتوانی باسێكیم بۆ بكەیت؟!"
منیش وەڵامم یایەوە"بێگوومان....سەرەتا ئەوە زیاتر وەك (بحث/سێرچ)ێكە....ئەبێ بڕۆین و لە قوتابخانە بنەڕەتییەكان ئاسوودەیی و ناڕەزایی قوتابیەكان وەربگرین و بیكەین بە ڕاپۆرتێك.."
ئەویش وەڵامی یامەوە "ئمھم...كەواتە ئەگەر ئێمە سێرچەكەمان تەواو كرد كەی ڕاپۆرتەكان ھەڵئەسەنگێرنێن؟!"
" لێرە كاتێك دائەنێن بۆ خستنە ڕووی ڕاپۆرتەكان"
بە جوانی وەڵامی یامەوە "زۆر سوپاس"
"سوپاسی ناوێ وە ئەگەر ئەشتەوێ من و تۆ ئەبین بە گرووپ چونكە ھەر خۆی نامەوێ لەگەڵ ئەو كوڕە گەمژەیە ڕاپۆرتەكە دروستكەم یەعع وائەزانێ بەلامەوە جوانە"
جەی'ش وەڵامی یامەوە "ئۆو...دڵخۆشەبم بەوە ھەروەھا ڕاستەكەی ئەو گەمژەیە ھەر وایە ئەڵێی ھیچ كوڕێكی تر درووست نەبوە ئەو نەبێ ھاھاھا'
زۆر ڕاستەكا "ئمھم...تۆ سێری كە چۆن پۆز لێ ئەیا ئەو سەروشكڵم ھەبێ بە مانگ لەماڵەوە ناڕۆمە دەرەوە بۆیە كەس نەمبینێ ھاھا"
"ھھھ یاا با گوێی لێنەبێ دڵی زۆر بە خۆی خۆشە ھھھھھ'
ھاوڕێ كچەكەی جەی ھات "سڵاو"
"بەخێربێی...باسەكە گەرم بوو " من وتم بە پێكەنینەوە
جەی "ھھھ ئاگاتان لە خۆتان بێ نەكەونە داویەوە" ئەویش بە پێكەنینەوە تەعلیقی لەو كوڕە ئەیا بەڵام بە جۆرێك نا خۆی گوێی لێبێ
نەخێر ئیتر جۆنگوكم لەبیركرد!!!!!! "كەواتە با من بڕۆم...ئێوەش بەتەنیا بن'
جەی قسەی كرد "كاتێكی خۆش"
"بۆ ئێوەش"
ڕۆیشتمە بەردەم دەرگای ھۆڵەكە كووكم نەبینی....ئێستا دووبارە توڕەیە ئۆففففف ئەو ھەمیشە توڕە ئەبێ چەن ساڵە ھاوڕێمە بەڕاستی زۆر لێی ئەترسم كە توڕە ئەبێ! بەڵام تووڕەیی ئەو وەك گەردەلوولە ئاسایی نیە!!! شێتی پیس...
ڕۆیشتمە كافتریاكە لەوێش نەبوو دوو قاوەم كڕی، بێگوومان لە باخچەكە دانیشتوە
ڕۆیشتمە باخچەكە بە تەنیا لەسەر كورسیەك دانیشتبوو لەتەنیشتیەوە دانیشتم و دەستم درێژ كرد تا كووپەكە وەربگرێت "قاوە بخۆ" ڕوخسارم بەو شێوەیە بوو كە وتم "😁"
وەڵامی نەیامەوە
منیش دەستم گەڕاندەوە دواوە و قسەم كرد "كووكییی....توڕەی؟!" وشەكەی كۆتاییم بە تۆنێكی نزمتر وت بە ڕاستی ئەترسم ئەگەر تووڕەیە!
بە تووڕەییەوە سێری كردم " جارێ خەریكی ھاوڕێ كوڕەكەت بە ئینجا وەرە بۆ ئێرە...ئەو پێویستی پێتە" دوای قسەكانی یەكسەر ڕۆیشت'
منیش قاوەكانم لەسەر كورسیەكە داناو دوای كەوتم "كووك...بۆستە!"
كووك بە تووڕەیەوە سێری كردم "چیتەوێ؟"
ئۆفف بۆ وا ئەكاا " دە تكایە وا مەكە ئۆفف ئێ بەخوا ئەو ھیچی من نییەە!! تەنانەت ئەو خۆشەویستیشی ھەیە!"
بە بێباكی سێری كردم "بە من چی؟!....من ھیچ'ێكم لە ژیانتا پێویست ناكا ڕونكردنەوە بەیت"
"كەواتە بەو شێوەیە؟!! تۆ ھەر وابكە باشە؟! ھەر بزانە خۆو تووڕە كە"
ویستم بڕۆم بەڵام بە دەستە بەھێزەكانی قۆڵی گرتم " نەكەی جارێكی تر بێیتەوە سەر ڕێم"
قۆڵی بەریام و ڕۆیشت.... منیش چاوەكانم پڕ بوون لە فرمێسك و دڵم پڕ بوو لە ھاوار و قوڕگم پڕبوو لە گریان..ڕۆیشتم تا قاوەكان لەوێ لاببەم و فڕێیان بەم، ئەوانم ھەڵگرت و كە بەرەو لای زبڵەكە ڕۆیشتم كەسێك خۆی لێیام و قاوەكان ڕژا بە دەستی ڕاستما' "ئئااھھ"
كەسەكە یەكسەر دەستی گرتم "تـ ت تۆ باشی؟! ببورە تكایە! بە ھەڵە بوو داوای لێبوردنەكەم"
گریانە قەپات بووەكانم ھاتنە دەرەوە "كیشە نییە بوراوی!" دوای كردنی ئەوە بە فرمێسكەكانمەوە ڕامكردە دەستشۆرەكە دەستم ئازاری زۆر زۆر بوو چونكە قاوەكان یەكجار گەرم بوون...ھەتا ئاوم پیائەكرد ئازارەكەی زۆرتر ئەبوو...لە دەستشۆرەكە ھاتمە دەرەوە و بەرەو ھۆڵەكە ڕۆیشتم و فرمێسكەكانم بەو شێوەیە بە ڕووخسارمەوە مابوون...ویستم جانتاكەم ببەم و بڕۆم.
جەی و خۆشەویستەكەی و ھانیا دانیشتبوون . ھانیا لە دوای منەوە دائەنیشێت جەی و خۆشەویستەكەشی لەلای ئەو دانیشتبوون منیان بینی بە فرمێسكەكانمەوە خێرا ھانیا قسەی كرد بە پەشۆكاویەوە " سووھی تۆ باشی!؟" ھانیا لە مناڵیشەوە ھاوڕێمە زۆر كەسێكی باشە'
بە فرمێسكەكانمەوە وەڵامم یایەوە "باشم" ویستم جانتاكە ھەڵگرم بەڵام دەستم زۆر ئازاری ھەبوو ھانیا و خۆشەویستەكەی جەی نزیك بوونەوە و دەستمیان بینی خۆشەویستەكەی جەی سێری جەی كرد " خۆشەویستم سووھی دەستی سوتاوە...با بیبەین بۆ نەخۆشخانە"
"من  باشم سوپاس" فرمێسكەكانم دووبارە ھاتنە خوارەوە
جەی و خۆشەویستەكەی و ھانیا بە زۆر منیان برد بۆ نزیكترین نەخۆشخانە و لەوێ دەستیان بۆ پێچام بەشێكی زۆری سووتابوو بەڵان زۆر زۆر قووڵیش نەبوو ھەتا سێ چوار ڕۆژ ئەبێ بەو شێوەیە بێت...دوای ئەوەی منیان بردە ماڵەوە سوپاسم كردن و ئەوان ڕۆیشتن...بە تەنیا مامەوە خۆم گۆڕی و لەسەر بێدەكەم پاڵكەوتم نەمئەزانی بۆ ئازاری دەستم بگریم یان ئازاری دڵم! كووك زۆر بە خراپی دڵمی شكاند...ئەو ھەر بەو شێوەیە ھیچ كاتێك ناتوانێ خۆی ھێمن كاتەوە....ھاوڕێیەكە بەس بۆ ئازاردانم!
Eɴᴅ sᴏᴏʜɪᴇ ᴘᴏᴠ
ئینجا بیچانە با شتێكێتان پێ بڵێم پێشتر خۆشەویستە كۆنەكەی سووھی «چیسوون» ھاوڕێی كووك بووە بەڵام لەبەر ئەوەی چیسوون خیانەتی لە سوھی كرد و بە شێوەیەكی ناشرین وازی لێھێنا ...كوكیش وازی لە ھاوڕێیەتی چیسوون ھێنا چونكە چیسوون زۆر ئازاری سووھی یا ھەتا وازی لێھێنا'
وە كووك و سووھی لە زۆر زووەووە یەكتر ئەناسن و دایكیشیان بێست فرێندن ھیھی
Jungkook pov
بۆچی بەو شێوەیە لە سوھی تووڕە بووم!!! نەئەبوایە وابڵێم! جۆنگووكی گەمژە ئۆۆففف ئۆۆۆففف.....ئێستا چۆن داوای لێبووردنی لێبكەم؟! دڵنیاشم لێم خۆشەبێ دڵە پاكەكەی زۆر گەورەترە لەوەی بیری لێئەكەمەوە ئەبێ چەن خەفەتی خواردبێ بەوەی ھاوارم بەسەرا كرد؟!
ئەوە بوو بە دە'ی شەو من لە نیوەڕۆوە پەیوەندی پێوە ئەكەم بەڵام داخراوە....كاتیش درەنگە بۆ ئەوەی بڕۆمە ماڵەكەی، باشتر وایە سبەینێ لە كۆلێژ ئاشتی كەمەوە
****
١٦٢٦ وشە
ھیوادارم لە یەكەم پارتەوە بەدڵتان بووبێێێێ😁💜

Fire | J.JK✔️Where stories live. Discover now