Mardin aşkına"Anne hadi bana uğurlar dile.Sonunda gidiyorum"
diyerek evin kapısında dışarı çıkmıştı Leyla.Genc yazar sonunda arzularına doğru ilerliyordu.Türkiyeye Mardin'e gidiyordu.
25 yaşındakı zengin bir ailede Bakü'de açmıştı gözlerini dünyaya.Annesi öğretmenken babası ünlü bir iş adamıydı.Leyla ise yazar olarak hayatına devam ediyordu.Kendisinin bir kaç romanı Türkiye'de satılıyordu.
Okuduğu kitaplardan hep merak etmişti aşireti , bir ağa ailesi nasıl olur? O yüzden bir gün karar vermişti Mardin'e gidip bir ağa ailesinde bir kaç gün misafir olucak ve yeni bir kitap yazacaktı."Güzel kızım git yolun açık olsun.Ama bak Mardin'e varınca hemen ara beni tamam mı?"
Leyla:Tamam anne merak etme mutlaka ararım.
Annesi onu yolcu edince Leyla babasıyla birlikte hava alanına gidiyordu.Babası arabada kızına dikkatli olması için bir kaç uyarılarda bulunmuştu.Sonuçta kaçan yaşında olursan ol kızlar hep babaları için küçük bir çoçuktu.
İki saat sonra Leyla adımlarını Mardin topraklarına basmıştı sonunda.Havasını doya doya çekmişti ciğerlerine.Tam da hayal ettiği gibiydi. Aşıktı bu şehre.Okuduğu onca töre kitaplarından hayallerini yaşamaya gelmişti.
Leyla:Sonunda Mardin sonunda...
deyip otele doğru yola koyuldu.Eşyalarını yerleştirip.Banyosunu yapıp hazırlandı.Çıkarken fotoğraf makinesini de almayı unutmamıştı.Tanışacağı ağa konağına gitmeden önce dolaştı şehri.
Tek tek merakını gideren yerlerin resmini çekti.Sonunda Nadir Hazangil konağına varmıştı Leyla.Konağın kapısının önünde duran iki görevliyi selamladı ilk önce.
"Buyurun kime bakmıştınız hanımefendi ?"
Leyla:Ben Nadir ağayla görüşecektim.Bakü'den geldim.Kendisinin gelişimden haberi var.
"Leyla hanım?Buyurun efendim biz de sizi bekliyorduk"deyip kapıyı açıyı görevli.Konağa girer girmez bir "vau" çekdi Leyla. Üç katdan ibaret olan bu konak baya bir büyüktü.Belki de Mardin'in en güzel konağı bile ola bilirdi diye düşündü Leyla.
"Buyurun kime bakmıştınız?"
Evin görevlisinin sesiyle kendine geldi Leyla.Zira ağzı açık şekilde evi seyr etmeye dalmıştı çünkü.
Leyla:Şey merhaba efendim ben Leyla.Nadir bey nerede?
"Ha Leyla xanım sizmiydiniz? Merhaba xoş gelmişsiniz"
Ana baksana ne kadar güzel bir kız.Karşında duran kadının kızının söylediği cümleye karşılık gülümsedi Leyla.
Leyla :Çok teşekkür ederim güzel kız.O senin gören gözlerinin güzelliği.
"Leyla hanım gelin sizi Nadir ağamın yanına götüreyim."
Leyla:Tamam olur.
Yavaş yavaş merdivenleri çıkan Leyla bir kez daha etrafı seyr ediyordu.O kadar çok kapılar diki bir anlık kayb ola bileceğini düşündü.Sonunda bir kapının önüne yaklaştılar.Adını bilmediği kadın elini kapıya uzatıp tıkladığı sırada içerden yükselen sesler konağın sessizliyini bozmuştu.
"Hayır baba! Ben asla o kadınla evlenmem!O kadını bana kuma getiremezsiniz!Ben karımı seviyorum ve onunla mutluyum!"
diye gelen kişinin sesiyle Leyla korkmuştu.Ama anlaşılan o idi ki Leylanı bu konak'ta çok şey bekliyordu...
Uzun zaman sonra sizleri yeniden görmek çok güzel.Sizlere yeni değişik bir hikayemle geldim bu sefer.Eminim ki çok beğeneceksiniz .Genç bir yazarin Mardin'e gelmesi ve orada oluşacak olaylardan ortaya çıkacak olan aşk romanı olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Aşkına
RomanceEminim daha önce hiç böyle bir töre hikayesi okumadınız.Genç yazar kızın Mardin'e gelişi ile ateşlenen aşk hikayesi.Çok güzel bir değişik Mardin aşk romanı .