Prolog

7.9K 174 3
                                    

U zatvoru sam... Sranje.... Propuštam svadbu zbog onog kretena.... Idalje sam u štiklama i elegantanoj haljini, mada više nije toliko elegantna  obzirom da je sva umrljana. Dođavola a baš sam se radovala susretu sa Karin.

~Dan ranije~

Stigla sam u Napulj, rođaka mi se udaje danas, pa imam samo dva sata da se spremim. Treba mi pola sata samo da stignem jer je vjenčanje van grada. Ako se pitate zašto kasnim,pa sve se urotilo protiv mene. Da sam kupila privatni avion sad ne bih bila u ovom sosu. Ne znam kog đavola štedim pare. Kao što se da pretpostaviti propustila sam let zbog zakrčenja u saobraćaju.I ne nisam bila u svom rodnom kraju, već na drugom kraju svijeta u Brazilu. Odakle mi treba dvanaest sati leta da dođem dovde, a da ne pominjem gužvu na aerodromima. Zato sada idem na svadbu, jedva sređena, umorna i nervozna jer ću definitivno kasniti. Još me i ove štikle ubijaju. I povrh svega toga neko mi je upravo prepriječio put. Propusti ću taxi.

Ide ka meni držeći nekakvu palicu ili šipku, ali odakle se to dođavola stvorilo, nadam se ne iz gaća.To bi bilo odvratno.Kako god ne sekiram se imam i ja konja za trku. Vadim nož, iznenađen je. Krećem sad ja ka njemu, pokajaće se što se na mene nameračio. Ne posustaje kreće da zamahne ali ja ga preduhitrim i probodem nožem u, kako me instruktor naučio, bubreg. Fino mi je objasnio da bez njega može da se živi.On se odmah hvata za ranu i pada na zemlju. Sigurno mi ne bi ni prilazio da je znao da sam išla na časove samoodbrane,a ovako sam mu u štikle, sva sređena izgledala kao naivna bogatašica.
Ispada mu šipka i kreće da vrišti
-KUČKO LUDA!!
Čim je to rekao tresnula sam ga po nosu, sad konj jauče, i to mi je neko muško.
Čujem policiju.
Ko ih je zvao, nije ni bitno. Taman super da privedu ovog jadnika.
Ali čekaj.
-Ruke u vis!
Jel to oni meni.
-Bacite oružije i ruke iznad glave.
E sranje.

~Sadašnjost ~

Urednik mi je angažovao najboljeg advokata u gradu. Sad sjedim i čekam ga, bolje bi bilo da opravda reputaciju itako sam propustila vjenčanje moje omiljene rođake.

Ovo je samo mali uvod u novu priču, još uvjek ne znam kada će tačno ići novi dijelovi,ali potrudiću se da ne čekate previše 💕😘😊

Uzmi moju ruku🔚Where stories live. Discover now