16 : dick

2.8K 147 5
                                    

- Panele Fitzgerald, - ponas Hemmings arba Luke atsidūsta trindamas savo smilkinius, atsiremiu į sieną. Dabar mus skiria gana didelis atstumas, priešingai nei prieš kelias sekundes. Aš jau ilgiuosi jo prisilietimo. - Neturėm būti klasėje?

- O tu ar neturėtum mokinti matematikos, o ne lytinės edukacijos? - akimirksniu atšauna Ashley įsiremdama ranka sau į klubą.

Luke skruostai parausta, burna vis atsidaro ir užsidaro jam galvojant ką pasakyti.

- Viskas ne taip kaip atrodo, aš galiu paaišk..

- Ser... Luke, - tariu padėdama savo mažą ranką jam ant peties, jo paklaikusios akys pasižiūri į mane. - Viskas gerai. Čia tik Ashkey.

- Taip, Luke, - pamėgdžioja mane Ashley. - Viskas gerai. Nėra taip, kad aš kažkam papasakosiu, ypač policijai, kad tu lendi mano geriausiai draugei į užpakal...

- Ashley! - paklaikusi nutraukiu ją.

Ashley veidą iškreipia šypsena, patvirtindama, kad ji nerimtai. Galiu matyti kaip Luke raumenys atsipalaiduoja.

- Aš juokauju, juokauju! - jos rankos makaluojasi ore. - Žinai, kad tikrai niekam nepasakočiau.

Užverčiu akis.

- Kodėl tu čia?

- Na, žinai, visi ten išnaudoja žmogų skaičiuotuvą Calvin Hook, - taria Ashley nusivylusiu balso tonu soformuodama pirštais klaustukus. - Taigi, aš negaliu prašyti jo pagalbos, nebent noriu būti sutrypta. Plius, jūs kalbėjotės per ilgai ir man pasidarė smalsu, - ji išsiviepia pasižiūrėdama į mus. - Dabar žinau kodėl.

- Nieko nenutiko, - skubiai atsakau pasiteisinančiu balso tonu. Suneriu rankas sau ant krūtinės ir silpnai stukteliu alkūne vyrą šalia manęs. - Tiesa?

Luke atitraukia žvilgsnį nuo Ashley ir pasižiūri į mane, mėlynumas aplink jo vyzdžius tiesiog švyti dviprasmiškumu.

- O norėjai, kad nutiktų? - paklausia jis.

Išgirstu besikankinančias aimanas neleidžiančias man kažką atsakyti.

- Ar galit pasilikti savo romantišką šūdą akimirkoms, kai manęs nebus šalia? - Ashley susiraukia žengdama žingsnį atgal. - Aš visom keturiom už amžiaus skirtumą ir visą kitą, patikėkit. Aš skaitau tokias istorijas internete kur...

- Panele Fitzgerald, - nutraukia ją Luke priversdamas mus abi sutrikti. - Ar galėčiau paklausti, kokios pagalbos tau reikia?

- Ką?

- Kalbu apie užduotis.

- Gerai, ne, tu negali tiesiog to daryti, - ji pakrato galvą užsidirbdama iš jo sutrikusį žvilgsnį.

- Daryti ko?

- To, - paprastai atsako ji.

- Nemanau, kad suprantu, panele Fitzgerald.

- Gerai, visų pirmą daugiau nevadink manęs "Panele Fitzgerald", niekada, - ji sudreba, popieriaus lapas jos rankoje juda kartu su ja. - Visų antra, tu negali vieną sekunde dulkinti mano geriausią draugę pro drabužius, o kitą elgtis kaip mano mokytojas, tai keista, žinai? Išsirink vieną.

- Ashley, - atsidūstu jau šimtąjį kartą, jausdamasi kažkiek įžeista. - Kame tau reikia pagalbos?

- Mes šnekam tik apie matematiką ar aplamai? - paklausia ji. - Nes aš tikrai galiu patvirtinti, kad esu labai susišikęs individas ir...

- Ar ji visada tiek keikias? - kažkaip nekaltai paklausia Luke kilstelėdamas antakius.

Nusijuokiu kratydama galvą, tada pergalvoju savo atsakymą ir galiausiai linkteliu.

teacher // lh [✔️]Where stories live. Discover now