- Hayes, prisiekiu Dievu, jei tu neatsikelsi per ateinančias dešimt sekundžių, aš ištempsiu tave iš lovos už kojų, - perspėja mane Ashley.
Besikankinančiai suaimanuoju. Šiandien šeštadienis: nesuprantu kam keltis taip anksti.
- Tik dar penkias minutes, - sumurmu.
- Gerai, tik penki... Ne, nesutinku, - staiga pajuntu ją tempiančią antklodę kartu su mano kojomis. - Nebūk tokia užsispyrus!
- Atstok, - tariu pavargusiu balsu, bet jos veiksmai nesustoja. Po kelių akimirkų aš ant žemės, mano skaudantis kūnas padengtas pagalvėmis, antklode, ir keistu pliušiniu meškiuku.
- Kas? Aš perspėjau tave. Kadangi jau atsikėlei...
- Ne savo noru, - nutraukiu ją, bet ji mane ignoruoja.
- ... mes galime pagaliau pradėti tai, apie ką aš kalbėjau visą savaitę, - pabaigia sakinį ji.
Kilsteliu antakį.
- O apie ką tu kalbėjai visą savaitę?
- Ar tu visiškai manęs nesiklausei? - ji dramatiškai priglaudžia ranką sau prie širdies.
Tingiai nusišypsau.
- Mano galva užkišta matematikos formulėmis ir egzaminų datomis, taigi, atleisk, bet ne.
- Sąžininga. Per daug užimta su ponu Hemmings, kiek matau, - taria ji tokiu balso tonu, lyg viską žinotų ir linkteli man nuraustant. - Bet koks skirtumas. Tu gali ir daryti matematikos namų darbus, ir pirkti suknelę šokiams tuo pačiu metu.
- Pala, pala, pala, - atsisėdu išsitiesdama ir susiraukiu. - Pirkti suknelę šokiams?
- Mhm.
- Bet maniau, kad tu nesirengsi suknelės?
Ji trūkteli pečiais.
- Apsigalvojau. Supratau, kad nenorėsiu rodyti nuotraukų savo anūkams iš išleistuvių į kurias atėjau apsirengusi kaip pokemonas. Taigi, man reikia tikros suknelės.
- Gerai, - pavarau akis. - Bet prie ko čia aš? Ir kodėl dabar?
- Kodėl dabar kas?
- Kam pirkti suknelė dabar, jei iki šokių dar marios laiko, - paaiškinu.
- Ne marios. Iki šokių liko vos du mėnesiai, Soph.
- Būtent! Turi daug laiko nusipirkti suknelei.
- Ne, neturiu, - pareiškia ji. - ar matei bent vieną iš tų filmų, kur merginos eina iš proto, nes niekaip neranda tinkamos suknelės?
Lėtai pakratau galvą.
- Nemanau.
- Na, tos merginos egzistuoja. Ir aš nusprendžiau leisti mums irgi pabūti tokioms.
- Ar negali tiesiog pasikviesti Michael? - atsidūstu paimdama pagalvę ir vis dar gulėdama ant grindų pakišu ją sau po galva. - Aš nenoriu eiti, Ash.
- Negaliu eiti su Michael, nes jis irgi eina tvarkytis kostiumo. Nenoriu pamatyti jo su juo prieš šokius.
- Calum?
- Tu juokauji? Jis pasimatuos visas sukneles pirmas ir atrodys geriau už mane.
- Gerai... Ashton?
- Tikrai ne.
- Kodėl?
Ji atsidūsta ir išmeta savo rankas į orą.
VOUS LISEZ
teacher // lh [✔️]
Fanfictionišmokinkime tave kitokios pamokos. [kažkada labai senai išversta, 2019 maybe?]