- Tavo pažymiai krenta, bet bent jo penis ne.
Koks šiurkštus būdas pradėti dieną. Šiuo metu sėdžiu Calum sunkvėžimio keleivio vietoj, pėdos sukeltos ant prietaisų skydelio. Nervingai kandžioju apatinę lūpą. Nežinau kiek toli esam nuo mokyklos, žinau tik tiek, kad vėluojam.
Vakar kai kas nutiko ir mes vis dar apie tai nepasikalbėjom. Jis vos neįėjo į virtuvę mums su Luke darant tai, ko neturėtumėm ir jeigu ne Ashley didelė burna bei Michael pirštai laikantys Calum kuprinę, jis būtų pamatęs mane su praskėstom kojom ant virtuvės stalo.
Žinoma, Luke tampa genijum tokiose situacijose ir sugeba elgtis lyg nieko nebūtų nutikę. Jis net nesupanikavo, kai tuo tarpu mano širdies plakimas girdėjosi per visus namus, o veidas degė nuo karščio. Jis tiesiog delnu nusivalė burną, užtempė mano kelnaites į vietą, timptelėjo žemyn sijoną tą pačią akimirką kai išgirdome Calum balsą. Jis net sugebėjo pasakyti "labas rytas" mano šokiruotam geriausiam draugui.
Calum buvo nustebęs. Žinoma, aš ir tokia būčiau jei rasčiau jo namuose panelę Payne su blizgančiom lūpom tikrai ne nuo lūpų blizgio.
Tada jis nepasakė nieko, tik savo tipišką "ką po velniais čia veikia ponas Hemmings?" ir gavo šaltą atsakymą iš Luke, kad jis čia dėl mūsų papildomų pamokų.
Viskas galėjo baigtis ten, bet aš tiesiog privalėjau praverti savo didelę ir kvailą burną. Trumpai tariant, pavadinau Luke vardu jo akivaizdoj. Calum kilstelėjo antakius, Luke akys išsiplėtė.
"Luke?" piktai prunkštelėjo Calum. "Tai dabar tu su juo vardų stadijoj?"
"Calum, baik" tyliai maldavau. "Aš netyčia."
"Nesuprantu ką bandai pasakyti, ponaiti Hill" tarė Luke, akivaizdžiai grįždamas į savo erzinančio suaugusio vaidmenį. "Bet mes su panele Hayes turim neužbaigtų darbų, todėl paprašysiu tavęs išeiti."
"Ne-a, aš niekur neisiu" Calum sukryžiavo rankas sau ant krūtinės. Man prireikė visų jėgų, kad sulaikyčiau save nuo jo išstūmimo iš virtuvės iki pat lauko durų. "Kažkas čia vyksta ir aš neišeisiu kol nesužinosiu kas."
"Nieko nevyksta" mano veidas buvo raudonesnis nei bet kada. Slapta troškau prasmegti skardžiai žemę.
"Netikiu."
"Prisiekiu, Calum" pripažinsiu, jaučiausi blogai, kad naudojau balsą nuo kurio jam visada linko keliai. "Viskas gerai."
Nedaviau jam laiko kažką pasakyti. Tiesiog nejaukiai įsikibau į Luke ranką ir išvedžiau mus iš virtuvės, palikdama Calum su atvipusiu žandikauliu.
Vėliau apie tai papasakojau Ashley. iš pradžių ji nesuprato dėl ko taip stresavau. Jei nuoširdžiai - aš irgi.
"Taigi, jis vos neįėjo į virtuvę kai Luke galva buvo tarp tavo šlaunų" pareiškė ji. Jos antakis pakeltas labiau nei turėtų būti. "Didelis upsiukas. Mikey su Ash matė jį sukišusį pirštus į tavo papają ir tau kažkodėl nerūpėjo."
"Bet dabar jie žino apie mane ir Luke" tariau. Buvau taip užvaldyta minties, kad Calum apie viską sužinos, kad net pamiršau kvėpuoti. "O Calum ne."
"Tada turi padaryti vieną dalyką."
"Kokį?" atsidūsau.
"Turėtum jam pasakyti tai."
"Turėčiau padaryti ką?" privalėjau pakartoti. Kai Ashley pasakė tai pirmą kartą, mano minčių chaoso užblokuotos smegenys nesuvirškino to iš karto.
"Turėtum papasakoti Calum apie jus su Luke" pakartojo ji. Paprastai Ashley niekada nesako kažko iš naujo, todėl privalėjau suprasti, kad ji šneka visiškai rimtai.
VOUS LISEZ
teacher // lh [✔️]
Fanfictionišmokinkime tave kitokios pamokos. [kažkada labai senai išversta, 2019 maybe?]