- Kiek ilgai?
- Uh...
- Nors ne, neatsakyk. Nenoriu to žinoti.
- Aš irgi.
- Ger...
- Ar kažkam sakėt apie tai?
- N-ne.
- Tikriausiai taip ir turėtumėt viską palikti.
- Mhm.
- Vaikinai, mes žinom, - atsidūsta Luke agitaciškai suimdamas savo nosies kūprelę. Michael ir Ashton skeptiškai pasižiūri vienas į kitą ir kilsteli antakius.
- Tikrai? Ar tikrai?
- Taip, tikrai, - burbteliu.
- Ar tai reiškia, kad jis dabar mūsų grupės dalis? - paklausia Michael.
Prieš man pradėjus kalbėti, Ashton susiraukia.
- Aišku, kad ne. Pirmiausia jis turi pereiti patikrinimą.
- Patikrinimą?
- Draugužiai, - tariu maldaujančiu balso tonu, tai atkreipia jų dėmesį.
- Ką?
- Prašau, nedarykit man gėdos.
- Per vėlu. Ashton padarė tai dar tada, kai įėjo į kabinetą jam dulkinant tave pirštu, - nusijuokia raudonplaukis ir kratydamas galvą susikelia kojas ant priekinio suolo.
Susigėdusi nudelbiu akis žemyn, mintyse vis atkūriu kaip Ashton klykė ir nutilo tik tada, kai Michael pradėjo jam rimtai grasinti mašinos rakteliais.
- Tada nepridarykit dar daugiau gėdos.
Sėdžiu Luke kedėje, jis stovi sukryžiavęs rankas sau ant krūtinės ir akimis laksto tarp vaikinų ir manęs. Atrodo, kad šiuo momentu geriau būtų bet kur kitur, tik ne čia.
Niekas iš mūsų nesitikėjo, kad Michael įeis prašydamas pagalbos su namų darbais kuriuos iš visų jėgų stengėsi atlikti teisingai. Tuo labiau niekas nesitikėjo, kad į klasę įšuoliuos ir Ashton su savo džiaugsminga veido išraiška vien tam, kad po penkių sekundžių pradėtų rėkti.
Iš kitos pusės, dalis manęs net pašoko iš džiaugsmo, kad tai tik Ashton su Michael. Esu nepaprastai dėkinga, kad tai du žmonės kuriais iš tiesų pasitikiu, o ne kažkas panašaus į Chloe.
- Tai taip susišikę, - taria Michael ir vis dar negalėdamas tuom patikėti atsilošia. Staiga jo pabalusį veidą iškreipia vos matoma šypsenėlė. - Čia visai kaip viena iš istorijų kurias Ashley rašo savo PattWad.
- Jos kame? - pamėgdžioja jį Ashton.
- Gal turėjai omeny Wattpad? - paklausiu galvodama apie violetinių plaukų merginą, sėdinčią programoj kurią nemaniau, kad iš tikro kažkada naudos.
- Ar tai svarbu? - nuobodžiaujančiai paklausia Michael.
- Tiesą sakant, taip, - taria Ashton. - Jei jau mini Šėtono programą, bent vadink ją teisingai.
- Gerai, tėveli.
- Ką? - Ashton tankiai sumirksi.
- Sakiau gerai, tėveli.
- Seni, baik...
- Kodėl, tėveli?
- Mikey...
- Taip, tėveli?
- Man nejauku, - staiga taria Luke pasižiūrėdamas į mane pagalbos prašančiu žvilgsniu.
Papūčiu lūpas ištiesdama rankas, jam prisiglaudus švelniai suveliu jo plaukus.
VOUS LISEZ
teacher // lh [✔️]
Fanfictionišmokinkime tave kitokios pamokos. [kažkada labai senai išversta, 2019 maybe?]