- Atsargiai, Hayes, - taria Michael skubiai praeidamas pro mane su dėže ir plačia šypsena. Paspyriu savąją į šalį, kad ši nebūtų sutrypta. – pasistenk per daug nesusijaudinti.
Pavartau akis ir sukikenu dėl ironijos jo sakinyje. Grįžom į mokyklą, nors ir baigėm ją prieš kelias savaites, susitvarkyti savo spintelių ir įsitikinti, kad nauji mokiniai neras jokių mūsų buvimo pėdsakų.
Esam čia dar tik valandą ir Michael jau sulaužė vandens fontanėlį. Dabar jis šnypščia agresyviai liedamas vandenį į visas puses. Nežinau kaip, nežinau kodėl, bet žinau, kad Ashton pradėjo dėl to verkti.
Ashley kažkur su kitais mokyklą baigusiais mokiniais, kalba apie koledžo planus ir kitus dalykus įskaitančius ateitį. Juokinga, nes nemanau, kad ji iš tikro nori daryti kažką panašaus. Kai buvom mažesnės, ji be perstojo kalbėjo apie tai, kaip koledžas paverčia tave į bjaurią, kava-varomą-sekso-negaunančią-žmogų-mašiną. Nesiginčiju. Nenoriu būti lyginama su mašina ir koledžo idėja darosi vis tolimesnė girdint ką apie tai šneka kiti.
- Reikia dar vienos? – paklausia pro šalį praeidama Sadie su rankomis pilnomis dėžių. Šiek tiek nejaukiai pakratau galvą. Ji gera moteris ir aš jaučiuosi blogai, kad tiek ilgai jai melavau.
Keista, kad dabar ji viską žino apie mane su Luke. Nusprendėm kai pasakyti savaitė po mokyklos baigimo ir ji priėmė viską stebėtinai gerai.
Manau, kad ji nujautė tai. Tai, arba Ashley viską papasakojo jai prieš daug, daug mėnesių ir ji tiesiog moka laikyti paslaptis.
Mokykla pilna mokytojų besikraunančių daiktus ir džiugiai spinteles valančių bei vasaros planais besidalinančių mokinių. Planų, kurių tikrai taip ir neįvykdys. Šiandien pažadėjau kažkada kartu išgerti kavos gal dvidešimčiai žmonių kurių tikrai daugiau niekada nebepamatysiu - nebent užsibaigsim tam pačiam koledže arba bendrabutyje.
Žinoma, neleidžiu jiems to žinoti. Faktas, kad žmonės ryžtasi palaikyti vieni su kitais ryšį, kelia keistą jaukumo jausmą.
Dauguma mokytojų po šių mokslo metų išeina iš darbo, nesu tikra dėl ko. Kažkas su mokyklos finansais ir nei vienas iš jų nenori likti pakankamai ilgai, kad susidurtų su padariniais. Aš irgi nenoriu. Luke taip pat, bet kiekvieną kartą man paklausius apie jo planus jis tiesiog trukteli pečiais sakydamas, jog pagalvos apie tai.
Sugaunu panelės Payne žvilgsnį, ji švelniai nusišypso man pamojuodama. Dar niekada neteko matyti jos su laiminga veido išraiška. Kaip ir visi kiti, ji neša rankose savo kamerų pripildytą dėžę.
- Sėkmės tau, Hayes, - linkteli ji prieš išnykdama už savo kabineto durų ir neduodama man pakankamai laiko duoti jai atsakymą.
Užtrenkiu savo spintelės dureles ir vos neiššoku iš savo pačios odos pamačiusi, kas stovi atsirėmęs kitoje jų pusėje - tikriausiai turėjau suprasti tai anksčiau, tą momentą, kai pakvipo braškėmis.
- Rimtai? - kilsteliu antakius pasižiūrėdama į Calum ir nusivaipau jam išpūtus dūmų žiedelį. Išsklaidau dūmus rankomis. Nors jis ilgai kalė man į galvą, kad elektroninės cigaretės geriau už paprastas cigaretes, vis tiek nenoriu nieko panašaus šalia savo nosies. - Kaip dar niekas jos iš tavęs neatėmė?
Calum trukteli pečiais.
- Nebe mokinys, - taria jis. Nusišypsau. - Nebegali aiškinti man ką daryti, jeigu nebesimokinu čia, tiesa?
- Nevisai, - į mūsų pokalbį įsiterpia šiurkštus balsas, pamačius aukštą moterį mano širdis nusirita į kulnus. Sunkiai nuryju seiles.
VOCÊ ESTÁ LENDO
teacher // lh [✔️]
Fanficišmokinkime tave kitokios pamokos. [kažkada labai senai išversta, 2019 maybe?]