- Panele Hayes, - taria Luke tvirtai surakindamas savo žandikaulį, nekaltai į jį pasižiūriu. - Galima žodį?
- Žinoma, sere.
Stengiuosi tvardyti šypseną. Kai padarai tokias prastas nuotraukas ir gauni tokią reakciją iš vyro kuriam jas siuntei, tai tikrai sunku.
- Ką padarei šį kartą, Soph? - Calum pavarto akis ir persimeta per petį kuprinę ruošdamasis išeiti su likusiais klasiokais.
Trūkteliu pečiais.
- Nežinau.
- Gal Hemmings kaip tik bandys paimti tave, - pajuokauja Ashton paplekšnodamas man per nugarą ir apsisuka susirinkti savo daiktų. - Ar nori, kad palauktumėm tavęs? Dabar paskutinė pamoka ir Calum vairuoja.
- Aha, tėtis man davė savo džipo raktus, - Calum vypteli.
- To geltono? - paklausia Ashley.
- To geltono.
- Damn. Mes turim daug prisiminimų su ta mašina, - ji prunkšteli. Matau kaip Luke darosi nekantrus, jis stebi mus sedėdamas ant savo stalo. - Prisimeni kai pametei raktus dėl tos mergos bare?
- Aha. Prisimeni kai Joy turėjo tau parašyti dvidešimt penkis kartus vien dėl to, nes kažkas įkėlė nuotrauką kaip tu varinėjai prie kaimynų namo? - Ashton vypteli prisimindamas praeitį.
Calum nusipurto.
- Tiesą sakant neprisimenu to. Tik tai, kad mano bosas tai pamatęs išprotėjo, nes tuo metu turėjau dirbti.
- Todėl tave ir atleido iš Hot Topic, - Michael pavarto akis.
- Šiaip tai ten buvo Mrs Fields, - pataiso jį Calum.
Mūsų raudonplaukis draugas nusišypso, jo žalios akys žybteli.
- Tik pažiūrėk į save. Keliauji po visą prekybcentrį.
- Šiknius.
- Klausykit, - nutraukiu juos tingiai parodydama į laikrodį. - Manau, kad jau turėtumėt eiti.
- Gerai, bose, - Calum prunkšteli paveldamas mano plaukus. - Pasimatysim rytoj?
- Jeigu ji išgyvens tiek ilgai, - Michael vypteli galva parodydamas į Luke pusę. - Sėkmės, Soph.
- Viso, - pavartau akis. Luke atsisveikina savo mokytojo tonu, kad nesukeltų jokio įtarimo ir jie pagaliau išeina.
Vos durims užsidarius, pasuku spynoje esantį raktą ir užtraukiu langelio užuolaidas.
- Luk... - pradedu atsisukdama į jį. Nespėju pasakyti paskutinės raidės, nes vos man atsisukus jo stiprios rankos sugriebė mano riešus ir prispaudė mane prie šalia durų esančios sienos.
Luke sunkiai kvėpuoja man į veidą, rausdama galvoju apie tai kaip dar neištirpau į balutę.
- Tu manai, kad tai juokinga? - jis vis stipriau spaudžia mano riešus, sunkiai nuryju seiles pasižiūrėdama į jį.
- N-ne.
- Atsiprašau, kas tai buvo?
- Ne, sere.
- Manai, kad gali man siųsti tokias savo nuotraukas tokiu metu? - paklausia Luke pro sukąstus dantis, jo žemas balso tonas priverčia mane užsimerkti. - Tu tokia erzinanti.
- Tada daryk kažką, - tyliai atsakau, bet kai jo akys patamsėja pergalvoju savo žodžius.
Luke toliau žiūri į mane lyg negalėdamas patikėti mano iššaukiančiais žodžiais, vos nepradedu springti sulaikytu oru.
- Šūdas, Sophie, - sumurma jis prieš prispausdamas savo lūpas prie manųjų ir įžiebdamas tarp mūsų kibirkštį.
Jo lūpos žiedas šaltas ir duriantis, atrodo toks mažas lyginant su tuom kaip jaučiasi jo lūpos.
Staiga jos atsitraukia ir pradeda leistis žemyn mano žandikauliu link mano kaklo.Luke sugriebia mano šlaunis apvydamas mano kojas aplink savo liemenį ir pradeda nešti mane link savo stalo.
Tyliai aikteliu jam šiek tiek pasilenkus į priekį, faktas, kad jis stovi tarp mano kojų, priverčia mane praskėsti jas taip plačiai kaip tik galiu.
Jo rankos dirba greitai; masažuoja mano vidinę šlaunų odą, laiko mane vietoje, liečia odą kurią atidengė suglamžyti ir pakilę marškiniai.
Tyli aimana palieka mano lūpas kai pajuntu jo dantis ant savo kaklo odos, įkandimo jausmas sukelia keistus šiurpuliukus.
Mano klubai išsiriečia, apgraibiai sugriebiu Luke kaklą norėdama išsilaikyti, toks mano netikėtas judesys priverčia jo ranką slystelti ir ji prisiliečia prie mano rūbais uždengto jautraus taško.
Nebesugebu kontroliuoti skirtingų emocijų sukančių mano galvą.
Ir visa tai dėl dviejų mano kojų nuotraukų.
Ignoruodamas mano tylias aimanas prašančias daugiau nei jo bučinių, jis toliau kandžioja labiausiai jautrią kaklo odą.
- L-Luke, - suaimanuoju gaudydama orą jo rankoms vis liečiant mano klubus. Staiga prisimenu, kad paslėpt meilės žymes yra žymiai sunkiau už paprastus nubrozdinimus ir mano širdis akimirkai sustoja. - N-nepalik žymių...
- Tu mano, - agresyviai sumurma jis. - Pažymėsiu tave, jei tik norėsiu.
Jei sakyčiau, kad tie žodžiai privertė mane dešimt kartų labiau kraustytis iš proto, vistiek nebūčiau apibūdinus to tiksliai.
Sugriebiu jo mėlynų marškinių apykaklę prisitraukdama jį arčiau. Dabar mūsų veidai prieš pat vienas kitą.
Mūsų lūpos akimirksniu susiliečia, jam suaimanavus man į burną pajuntu kaip kažkas kieto spaudžiasi prie mano žemesnės arėjos.
Šokiruota atsitraukiu ir pasižiūriu į ryškiai matomą iškilimą jo kelnėse.
Luke suima mano smakrą ir kilsteli jį priversdamas mane pažiūrėti jam į akis.
- Pažiūrėk ką man padarei, - sušnabžda jis man į ausį prispausdamas savo klubas prie manųjų. Įsikimbu į jo pečius, burna pravira nuo staiga atsiradusio naujo pojūčio.
- A-aš, - užsimerkiu. - Luke...
- Tu taip mane jaudini, - toliau šnabžda jis, jo balsas skamba taip sausai. - Tu net nenutuoki, tiesa?
Pakratau galvą negalėdama ištarti nė žodžio, jausmas nuo to kaip jis trina save į mane visiškai užspaudė mano gerklę. Net nežinau ar verta kažką sakyti; oras ir taip užpildytas tylių aikčiojimų ir maldaujančių aimanų.
Staiga jis atsitraukia. Praradus kontaktą išplėčiu akis ir noriu pradėti rėkti, kad jis sugrįžtų, bet mano žodžiai lieka nepasakyti kai pamatau, kaip Luke atsisėda į vieną iš priekinių kėdžių.
Suleidęs dantis į savo apatinę lūpą, jis pro drabužius pradeda liesti iškilimą savo kelnėse, alkanos akys tyrinėja mano dabartinę būseną.
- Ateik čia, mažyte, - Luke vypteli, tarp mano šlaunų vandenynai. - Kaip manai, jeigu tinkamai panaudotumėm tavo gražią mažą burną?
BẠN ĐANG ĐỌC
teacher // lh [✔️]
Fanfictionišmokinkime tave kitokios pamokos. [kažkada labai senai išversta, 2019 maybe?]