32 : pussywagon

1.6K 100 3
                                    

Ashley vairuoja nors neturi pažymėjimo, aš bandau sulyginti savo kvėpavimą, o Michael su kreiva šypsena ir žibintuvėliu kelnėse matuoja save su liniuote kurią pavogė iš Ashton pieštukinės.

Žiūriu į savo atvaizdą veidrodyje negalėdama ignoruoti fakto, kad mes visi atrodome kaip juokelis kurį visi pasakoja baruose arba keistuose buvuvių klasiokų susitikimuose, kuriuose vistiek niekas nieko negirdi, nes muzika per garsi ir visi per daug girti.

Aprūdijusio automobilio ratai jau tiek daug kartų trenkėsi į bordiūrą, kad aš pati nebesuprrantu kodėl nustembu kai žmonės sustoja tam, kad paspoksotų į mus. Jie pastato savo automobilį, mes susiraukiam, jie piktai į mus pasižiūri. Na, manau, kad su violetinių plaukų savininke už vairo ir "PUZZYWAGON" užrašu mūsų sunku nepastebėti.

- Iš kur po velnių tu gavai šitą mašiną, Fitzgerald? - paklausia Ashton. Jis pasilenkia ir pasiema savo pieštukinę iš Michael rankų bijodamas, kad vaikinas sugalvos drožtuką panaudoti tikrai ne pieštukų drožimui.

Ashley trūkteli pečiais ir pagarsina radiją. Nuo garsios muzikos jaučiu vibraciją savo batuose.

- Tėvelis atidavė ją man kai man buvo penkiolika, - ji padaro posukį, Michael kovodamas dėl savo gyvenimo įsikimba į duris.

- Ką, mašiną? - paklausia Michael negalėdamas tuom patikėti. Panašu, kad jo sveikatos patikrinimas baigtas, nes Ashton liniuotė tyliai grįžta į pieštukinę.

- Mhm.

- Ką? Kai man suėjo penkiolika, mano mama davė man tai ką ji vadina "Iškelk aukštai ranką ir duok penkis", - pareiškia Ashton, pastebiu kaip pašiurpsta jo rankų oda.

- Kaip dėl "aukštai" dalies? - paklausiu besijausdama blogai, kad iš tikro nejaučiu jokio susidomėjimo,

Jis suinkščia.

- Na, taip, ji paskui apsirūkė. Jei supranti, ką turiu omeny.

- Mes nekalbėsime apie narkotikus šitoje transporto priemonėje, Irwin, - pareiškia Ashley piktai pasižiūrėdama į jo atvaizdą priekiniame veidrodėlyje, vaikinas iškelia rankas į orą pasiduodamas.

- Dieve, atleisk man. Nemaniau, kad negalime pasidalinti liūdnomis vaikystės istorijomis. Nori išgirsti apie tą kartą, kai ji pamiršo mano gimtadienį? Man buvo du...

- Brolyti, gal jau gana? Tavo liūdesys liūdina mane.

Ashton inkštimas dėl Michael pageidavimų lieka nugrimzdęs mano smegenų dugne, kai garsusis "Puzzywagon" pusiau mašina pusiau sunkvėžimis įsuka į mokyklos automobilių stovėjimo aikštelę. Ir vėl - Ashley pasiunčia vaikinams piktą žvilgsnį be žodžių liepdama užsičiaupti.

Aplinkui tuščia - mokiniai seniausiai išlėkę mėgautis trumpu savaitgaliu. Žinoma, vis dar stovi kelios mašinos: panelės Payne, Flynn ir vieno iš tų vyrukų kuris kimba į pagalbą užstrigus kieno nors kompiuteriui. Žinau tai, nes jie dirba žymiai ilgiau nei kiti mokytojai dėl privilegijos darbą pradėti vėliau nei visi kiti.

Kitas mokytojas kuris dirba papildomas valandas yra Luke. Prisimenu kai vieną kartą paklausiau jo, kodėl jis taip daro. Jo atsakymas buvo, kad viskas ne dėl pinigų, o dėl vaikų. Jis tai daro, nes jam patinka mokyti ir jis nesitiki nieko gauti atgal. Jis tai daro, nes jeigu ne papildomas darbas, jis nebūtų sutikęs manęs.

Man susuka pilvą. Išlipu iš "Puzzyvagon", šaltas vėjas pradeda kandžioti šlaunis. Pastaruoju metu dažnai dėviu pėdkelnes - neturiu dėl ko stengtis. Na, būtent šiandien prisiminiau savo juodas puskojines.

Apsisuku, vėjo gūsis trenkia man per veidą. Automobilio langas nusileidžia žemyn, Ashley iškiša savo galvą.

- Nori, kad eitumėm su tavimi? - paklausia ji. Pakratau galvą. - Tikrai?

teacher // lh [✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora