1.BÖLÜM \ TANITIM

2.9K 359 125
                                    

MAŞİTA AKARSU 🌸

→21 yaşında .Psikoloji 3.sınıf öğrencisi.Ailesiyle berebar İstanbul'da yaşıyorlar. Babası Ömer ve annesi aişe, çocukları ; Hatice, Maşita ve Yusuf'u kendileri gibi Allah korkusu olan insanlar olarak yetiştirdiler.

→Maşita tesettürünün hakkını vermeye çalışan ve her zaman kendinden emin olan bir genç kız.

→Bir müslüman bayan ne öğrenirse ona kardır . Düşüncesiyle biraz meraklı olup kendini geliştirmek için elinden geleni yapan biri.

→1.60 boylarında , buğday teniyle , büyük koyu kahverengi gözleri ,küçük burnu, hafif dolgun dudakları ve beline kadar inen dalgalı saçları ile gayet dikkat çekecek iken, kendisini Allah rızası için baştan aşağıya tesettüre bürünen biri.

→Deli dolu, sevecen , haksızlığa gelemeyen, bazen dik kafalı, gururlu ve yeri gelince tam bir inatçı keçi olan kızımız maşita ve bir tevafuk sonucu ile karşına çıkan tam bir başbelası ile imtihanı...

★YAVUZ KARAHAN★

→Yavuz; 24 yaşında, bir holdingin sahibi. Babası Metin ve annesi Melek bir kazada hayatlarını gizemli bir şekilde kaybediyorlar.

→Ailesinin ölümden sonra yüklü bir miktarda servet sahibi olan Yavuz'un hayatta tek akrabası Babaannesi Fatma Kaya ve Çocukluk arkadaşı Emre Yılmaz .

→Yavuz : Açık kahverengi gözleri , erkeksi burnu, keskin yüz hatları ve vücut yapısıyla tek bakışta dikkatleri üstüne çekebilen ve de bunun kendisinin de bilmesiyle egosu tavan yapan , gururlu , tuttuğunu koparan , dik kafalı bir adamın karşısına en az onun kadar inatçı bir o kadar da güzel kızımızın bu adamla karşılaşması sonucunda kaderlerin bir mecburıyet sonucu birleşmesi...

★EMRE YILMAZ ★

→ Emre Yılmaz ,23 Yaşında en yakın arkadaşı ve manevi abisi olan Yavuzun yanında holding ortağı olmasına rağmen tüm işleri Yavuz 'a bırakan ; tembel , çapkın, ve bir o kadar tatlı , sevecen ve de komik olan bir erkek.

→ Annesi öldükten sonra babasının tekrar evlenmesi ile aralarında ki tüm bağlar kopulmuş , babasıyla hemen hemen hiç gürüşmeyen bir hale gelmişlerdi.

→ Yavuz'un babaannesini kendi babaannesi gibi seven ve onları tek akrabaları gören bir adam .

★HACER KILIÇ ★

→ Hacer Kılıç 21 yaşında Psikoloji 3.sınıf öğrencisi.Ailesiyle berebar İstanbul'da yaşıyorlar.

→ Ailesi fazla dindar olmamasına rağmen, kendisini geliştirip başını örten bir genç kız.

→ Maşita' nın en yakın arkadaşı olup, oda onun gibi deli dolu bir kızdı. Ama daha mantıklı düşünüp daha emin adımlar atan bir kız. Onun için bazı zamanlar da Maşita' nın akıl hocalığını yapmıştır.

★YUSUF AKARSU ★

→ Yusuf Akarsu 20 yaşında ve babası gibi minarlık okuyan bir genç.
→Yaşının 20 olmasına rağmen yaşından 2-3 yaş büyük gösteren; zeki , sevecen , haksızlığa gelemeyen, Ailesine çok bağlı olan özellikle Maşita ' ya olan bağlılığı sayesinde onlar arasında çok güzel bağ oluşturmuştu.

→ İlk bakışta farkedilen erkeksi ve keskin yüz hatları onu babasının bir kopyası yapmıştı. Tek farkları gülünce yanakların da oluşan muhteşem çukurcuklar....

★KADER AKARSU ★

→Kader Akarsu 20 yaşında olup Maşita'nın kuzeni ve ayrıyetten yusuf'un süt kardeşi .

→ En az Hacer kadar arası iyi olduğu kuzeni ; hafif deli , hareketli, konuşkan ve bir o kadar tatlı bir kız.

→ Din hakkında fazla bir bilgisi olmasa da ileri ki zamanlarda kaderi bambaşka bir yol çizecek ona .

→Ailesi ile Bingol'de yaşayan bir genç kız. ..

★ HATİCE AKARSU ★

→ 25 yaşında olup evli ve Elif Şura adında bir kız çocuğu olan ve de şuan izmir de yaşıyan . Maşita'nın ablası. ..

★MURAT SOYDAN ★

→ 24 Yaşında olan Murat , kendisine ait olan bir otel'i işletmektedir

→ Pek de iyi sayılmayan huyları ve kibri ona çok düşman kazandırmış. Kendisi de kötü işlere bulaşan genç bir adam.

→ Maşitayı takıntılı sevmesi işleri zorlaştıracaktır.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

Selamün Aleyküm sevgili okurlarım;

✔Nasılsınız , ? Lotus Çiçeğim'le karşınızdayız. İlk kitabım olduğunda kalemindeki kusurları mazur görünüz. ☺ Tanıtım hakindaki fikirlerinizi bekliyorum.

✔Evett... Belirgin olacak olan karakterler bunlar ama ileriki zamanlarda küçük süprizler olacaktır kitapta . Onun içinde küçük bir not düşüceğim inşaAllah :)

✔Karakter hakkında yorumlarınızı bekliyorum.

✔Kitap kapağı tasarımı bana aittir..

✔Rabbim umutlarımızı, emeklerimizi boşa çıkarması. (Amin)

✔FİEMANİLLAH 😊😊

❄Durr'u Meknun

LOTUS ÇİÇEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin