13.BÖLÜM / GELİNİM

784 171 33
                                    

        YAVUZ'UN AĞZINDAN

Alarmın o iğrenç sesiyle, sabaha karşı zar zor daldığım uykumdan sinirle uyanmıştım. Alarmı kapatıp yataktan çıkmamak için değişik değişik bahaneler üretiyordum. Gözlerimi tam yeniden kapatacakken , akşam gördüğüm rüya aklıma gelmişti. Ben kolay kolay rüya görmezdim oysaki. Tam hatırlayamadığım ama aklımda kalan tek bir cümle vardı.
" Bana birşey olmasına izin verme . "
Sesindeki tanıdıklık ve içime işleyen naifliği beni rüyayı hatırlamaya zorluyordu. Zaten gevşemiş olan sinirlerim iyiden iyiye gün yüzüne çıkıyordu. Odaya birden dalan Emre , beni yatakta görünce :
"Ooo Yavuz bey kahvaltınızı buraya ister misiniz ?" Dedi alayla .
O sırada cam kenarının yanında olan koltuğa kendini bıraktı.
"Saat kaç ? " dedim.
" Hele şükür saati sormak aklına geldi. Saat şuan 9' a geliyor. "
Kalkma vaktimin geldiğini malesef ki anlamıştım. Yataktan kalkıp banyoya geçtim. Duş almak için vaktim yoktu. Bugün bir sürü iş vardı holdingte. Hem o i.. nerde saklandığını öğrenmem gerekiyordu. Bana yaşattığı acının daha 10 katını ona ödetmeden fare deliğine girmesine müsade etmezdim.
Banyoda işimi bitirip odaya geçtim. Emre telefon ile iç içe görünce yastık fıtlattım.
" Ne o İpek mi telefon da . Resmen içine girmişsin ." dedim altındaki imayı anlamasını umarak.
Bana ters ters bakış atıp tekrar eski haline alan Emre ile , bende üstüme rahat ama şık birşeyler giyinip aşağı indik .
Fatma sultan da inmiş bizi bekliyordu.
"Nasılsın sultanım. " dedim gözlerinin içine bakarak. Dün evi o  halde görünce fenalaşmış hasteneye kaldırmiştık. Tabi hastalığını öğrenmiştik. 
"İyiyim oğluşum merak etme. Baksana sence kötü gibi mi görünüyorum." Dedi gülerek.
Onu böyle gülerken görmek içimi rahatlamıştı. Emre ile Fatma Sultan sohbet etmeye başlayınca bende o ş.... ne yapabilirim diye düşündüm.
Emre bir anda
"Fatma Sultan biliyor musun senin oğluşun yakında sana gelin getirecek gibi . Rüyasında bile görmeye başladı. "
Diyince küçük çaplı bir şok geçirdim resmen . Ne diyordu lan bu.Patavatsız herif yukarıda ona rüyayı anlattığıma pişman etmişti beni. Hem rüyadakinın Kara Kız olduğunu sırf gıcıklık olsun diye söylüyordu.
Ahh Yavuz,  İpek denen kız ile dalga geçmiyecektin oğlum , hadi bakalım nasıl çıkacaksın içinden.
Fatma Sultan bir anda bana bakınca yüzündeki ifadeden Emre' yi ciddiye aldığını anlamak zor değildi. Yüzündeki tebessüm genişleyerek bir bana bir Emre' ye bakınca.

"Yok öyle bir şey Sultanım. Her zamanki Emre işte . Ciddiye alma lütfen ." Dedim Emre' ye sinirle bakarak.
Emre bana haince sırıtıp Fatma Sultana dönerek;
"Sence Fatma sultan ben sana bu konu hakkında yanlış bir bilgi verirmiyim. Birde bu kadar gelin istediğini biliyorken bu hainliği sana yapar mıyım ?"
Fatma Sultan 'a öyle bir bakış atıyordu ki , öyle masumca ben bile inanacaktım az kaldı.
"Emre saçmalamasana dengesiz herif. " dedim sinirle.
"Ogluşum gerçekten böyle birşey varsa ve bana söylemiyorsan valla hakkımı.helal etmem sana."

"Ya sultanım sen ne bakıyorsun şu Yavuz'a . Kesinleşsin sana söyler sonra."
Bunu söyleyen Emre ile sinirle ona baktım. sinirden şekilden şekile giren bir Yavuz görünce gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu.
" Bakma sen şu patavatsıza sultanım yok öyle birşey . Emre kalk gidiyoruz hadi. Dedikodunda bitmiyor bir saat"
Emre 'yi şimdi burdan çıkarmazsam kesin evlendirecekti beni.Sinirle masadan kalkınca Emre de dayağın kokusunu almış olacak ki koşarak evden çıktı. Ona yetişmeye çalışsamda beceremedim tabi.
Arkamda şaşkın ve meraklı bir Fatma Sultan bırakarak evden hızlıca çıktım. Başıma gelecekleri düşünerek stresle arabayı çalıştırdım. Bugün acaba eve gelmezsem mi diye düşünmedim değil . Yoksa akşama büyük bir sorgu vardı. Sinirlice Emre 'ye küfrederek yola daldım.

Holdinge varınca sekreterden bir kahve isteyip odama geçtim.
5 dk sonra kahvemi getiren sekreter beni manalı manalı süzerek odama geldi. Onu tınlamadığımı görünce bozulmuş bir şekilde odadan çıktı.
Ahh bu kadınlar ... diye söylenip kahvemden bir yudum aldım.

LOTUS ÇİÇEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin