YAVUZ' UN AĞZINDAN
Emre' nin yarım saatlik dil dökmesinin sonucunda , kafeye gelmiştik. Tabi Emre' nin bundan bir çıkarı vardı .
Burcu'nun arkadaşı İpek ile arasını yapmak için beni kullanıyordu.
Oda biliyordu tabi Burcu 'nun bayadır peşimden koştuğunu.Bir nevi aracı olacaktım ...
"Çakal herif bunu ödetirim sana " diye aklımın bir köşesine not düşmüştüm.
Kızlar ile kafede buluşmuştuk. Şuan içinde olduğum durumun vermiş olduğu yabancılığın da etkisiyle Emre' ye nasıl işkence yapabilirim diye düşünüyordum . Ben o sıkıcı muhabbeti çekerken Emre Bey Ipek Hanima yürüyordu. Ipek 'in de pek şikayetçi olduğu söylenemezdi.Karşımdaki kız dikkatimi çekmek için şekilden şekile giriyordu . Benim ise pek umrumda olduğu söylenemezdi. Yaptığı hareketlere bakılırsa umruma teğet geçtiği bile söylenemezdi.
Şöyle bir baktığımda sarı saçları , yüzünde bir ton makyajı, gozlerine taktığı lensler ile yeşile dönen gözleri , ben burdayım bana bak diyen dekoltesi, ve kısacık eteğiyle ...
" Evet , kesinlikle gözlerime yazık. " Diyip iç sesimle kendimi tebrik ettim .
Evet şimdi de kahkalarıyla tüm kafeyi inletiyordu resmen .Ne gerek var böyle yapmacık hareketlere .
Tabi benim kulaklarım iflas bayrağını çekmek üzereydi. Ama Emre Beyin umrunda bile değildi. Hipnoz olmuş canavar gibi İpek' e bakıyordu.
Içimden ona bir güzel saydırırken, ön masadan iki kız kalktı. Tabi benim dikkatimi çekmesinin nedeni ise şu kara kızın geçen ki kara kız olma ihtimaliydi .
Ben dikkatli bir şekilde ona bakarken ,oda eşyaları toplayıp hesabı istedi sessizce.
Evet gerçekten o gün ki Kara Kız dı bu .
Hesabı ödeyip tam yanımızdan geçerken, benim ona dikkatlice baktığımı fark etmis olacak ki Burcu :"Baksanıza hangi çağda yaşıyoruz ama bunlar daha da siyah çarşaf giyiyor yobaz kadın " deyip alaylı bakışlarını ona çevirdi .
Bunu duyan kara kız, birden yerinde durdu. Bize doğru döndüğünde sinirlenmiş olduğu ,aslında pekde yabancısı olmadığım, çatılmış kaşlarından anlaşılıyordu." Birincisi bu çarşaf değil ." Diyip üstündeki bol kıyafeti göstererek .
"İkincisi , senin gibi kendimi yabancı erkeklere sergi yapacağıma, her yerimi orterim." Eliyle onu baştan aşağı işaret ederek.
" Üçüncüsüne gelirsek ; Unutmayın ki mücevherler saklanır ama taşlar ortalık yere atılır . Kendinizi nasıl gördüğünüze bağlı yani " deyip arakasına dönüp gitti .Gerçekten iyi laf sokmuştu Kara Kız . Kara kız dediğimi de bakmayın , giydiği kıyafetler baştan aşağıya siyah diye öyle demiştim ona. Bu aralar sıkça görür olduğum bu kız , nedendir bilmem yüzü tanıdıklaşmıştı iyice. Çatılan kaşları , kahvenin koyusundaki hareleri , sesinin tonuna dikkat ettiği halde çıkan naif sesi. Herşeyiyle yabancılığını kaybetmişti sanki . Düşüncelerim beni rahatsız etmeye başlayınca,
Emre' ye baktım .Emre de farkettirmeden gülüyordu . Onun bu halini görünce gülmemek için sakalımı karıştırarak önüme döndüm.
Burcu kıpkırmızı olan yüzü ile lavaboya gitmek için müsade isteyip ayağı kalktı .
İpek 'te onunla beraber kalkmıştı.Tabi lafları hazmetmesi gerekiyordu. Tek başına hazmetmek zor olabilirdi.Emre ani bir hareketle bana dönüp ;
" Abi gördün mü, kız seninkini nasıl pert etti. Helal olsun kıza valla ." Dedi pis pis sırıtarak ." Nerde benimki oluyor lan . Beni zorla buraya getirdiğin yetmiyormuş gibi birde saçmalamaya da başladın. "
Dedim ciddi bir ses tonuyla . Bunu gören Emre iyice sıkıldığımı farketmişti.
" Tamam ya , şaka yaptık . Hem kalkarız birazdan. İpek ile başka bir yerde devam edeceğiz ." dedi .
Olay daha fazla uzamadan kızlarda gelmişti . Geldikleri gibi ;
" Benim artık kalkmam gerekiyor ." Dedim .Yoksa bunların kalkmaya niyeti yoktu.
Bunu duyan Burcu ;
"Ama Yavuzcum neden ki, yeni geldik daha ." Dedi yapmacık bir tavirla.
" Acil bir işim çıktı." deyip daha fazla uzatmasına fırsat vermeden selamlasıp ayrıldım ordan .
Arabamın getirilmesi ile eve doğru hareket etmeye başladım .
Yolculuk boyunca olanları düşündüm. Kara kız Burcu' ya iyi bir ders vermişti. Zorla götürüldüğüm randevunun bitmiş olmasıda ayrı bir mutluluktu tabi.Eve vardığımda kapıyı yardımcılardan biri açmıştı .Babaanem pek istemesede , ikimiz için büyük bir ev almıştım. Bahçesinin etrafı kapalı olması ve istediği gibi çiçek ekebilmesi ,onu bu evi almamız için büyük bir avantajdı.
Babaannemin salonda beni beklediğini öğrenince salona geçmiştim.Oturmuş kahve içiyordu Sultanım .
Boydan geniş elbisesi, üstüne her zaman taktığı oyalı beyaz başörtüsü ve güzel yüzüyle beni gördüğü gibi ayaklanmıştı.Yanına gidip sıkıca sarıldım. Ne kadar sarılsamda hasreti her zaman yüreğimde olacaktı . Hem annem , hem babam hem tüm ailem olmuştu. Kolay değil di hepsinin özleminin doyurmak .
" Ne yapıyor benim sultanım ." Dedim gülümseyerek ." Sus eşşek sıpası Ne zamandandır seni bekliyorum. Neden geç kaldın ?" dedi trip atarak .
İçimden " Gereksizler sağolsun." Dedim içimden.
"Bak birde cevap vermiyor. " diyip koluma bir çimdik attınca
" Ahh !!! " dedim yalandan , Acımış gibi kolumu tuttum ." Ne yaptın sen Sultanımm , kesin etimi kopardın bak buralara falan düşmemiş mi ?." Dedim etrafa bakar gibi yapıp .
Tekrar koluma vurarak .
" Birde dalga geçiyor eşşek sıpası seni ."
" Bugünde kadar şiddete meyillisin böyle ." Diyip göz kırptım.
Kahkaha atmamla oda gülmeye başlamıştı.
Biraz daha havadan suda konuştuktan sonra Babaannemin ciddi bir ifade ile kendini iyice bana çevirerek ;" Bak oğlum biliyorsunki bu dünyada senden başka kimsem yok. Sen benim kıymetlimsin .
Oğlumun bana emanetisin .
Bugüne kadar bir dediğimi iki etmedin her dediğimi yaptin . Allah senden razı olsun hiçbir saygısızlığını görmedim .
Bugünde senden benim için son derece önemli birşey isteyecem ve kestirip atmanı istemiyorum . Hayırlısı ile kabul edeceksin ."
Konuşmasını bitirip tepkimi merak eder gibi gözlerimin içine bakıyordu.
O böyle yaparak beni daha fazla meraklandırıyordu.Babaanneme dönüp;
" Kestirip atmayacağıma emin olabilirsin. " dedim .
Çünkü onun her söylediği benim için bir emirdi .
Babaannem gözlerimin içine bakarak ;" Evlenmeni istiyorum ...."
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Kolye gibi taşıyorum boynumda varlığını onun ,
Bir ceylan tuyuyor ağzında .
Kuşlara takılıp gidiyor aklım .
Her gün kaçıyorum , yoksa gülüşün...# Cahit Zarifoğlu
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
→ Selamün aleyküm canlarım. Bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Tabi düzenlenmiş hali ile karşınızda.
→Bölüm biraz kısa oldu. Onun için kusura bakmayın. Zamanla daha uzun bölümler gelecek ☺ Bölüm hakkındaki görüşlerinizi yazmayı unutmayın ☺
Düzenlenmiş halini nasıl bulduğunuzu merak ediyorum.→Vote ve yorumlarınızı heycanla bekliyorum.
→ Bana destek olan canlarım iyiki varsınız♥♥♥
♣ FİEMANİLLAH :)
❄Durr'u Meknun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOTUS ÇİÇEĞİM
Chick-LitGözlerini usulca kapattı genç kadın . Damlaların geçtiği yerleri her zerresinde hissederken, elinin tersiyle gözyaşlarının yolculuğuna son verdi. Ama nafileydi bu çabası. Bir yenisiyle tekrarlandı gözyaşı yolculuğunun. Yüreğinde hissettiği bu acı...