✿ Special Chapter(Last)

180 11 0
                                    

Panjang gilerrr chap ni.

Pagi~

Lenanya terganggu dek bunyi burung berkicauan.Terus dia bangkit dari baring lalu menggosok matanya.Tangannya meraba-raba disebelahnya.

Matanya tercelik luas,memandang sebelahnya.Beberapa saat,dia mengeluh.Dah masuk 2 hari Yuju tak tido bersamanya.Rindu akan belaian Yuju semakin menebal.

Entah kenapa dia rasa seperti dia mengidam sesuatu.Sejak beberapa hari,pening kepala dan loya juga kerap muncul.Nak kata dia mengandung,dia lelaki.

Lelaki ini nenangis.Dia meletakkan kepalanya di tempat tidur Yuju lalu punggungnya ditonggeng keatas(?).

"Saya rindu awak Yuju.."

•••

"Hahaha.." Aku yang sedang mengikat rambut dengan gaya messy bun terpaku apabila aku dengar suara lelaki gelak dengan omma aku.Nak katakan tu suara Jungkook,dia nak ke pujuk aku?Kalau dia nak pujuk aku,dari semalam lagi dia buat dah.

Hati beku sungguh!🙄

"Yoongi?" Tegur aku sebaik saja aku turun dan menghampiri omma aku di ruang tamu.

"Hai Yuju.Morning.Saya datang sini sebab nak ambil awak dan pergi ke satu tempat." Aku berkerut dahi.Dia ni tak tahu ke yang aku ni isteri orang?

"Pergi satu tempat?Maafla Yoongi.Saya iste-"

"Don't worry.Jaehyun ada dekat sana sekali dengan maid saya.Saya pasti suami awak tak salah sangka" Aku menunduk memandang lantai.Tak salah sangka sangat.Keluar dengan kau sekali dengan anak aku tambah tak pegang kau pun dia dah salah sangka.

Ehh,lantak pi la.Dia yang salah sangka.Sedangkan aku tak buat apa-apa kesalahan pun.So salah sapa?

Lagi pon,aku tengah merajuk lagi!

"Hmm okay la saya ikut"

•••

"Kook!" Jungkook yang keluar dari bangunan dengan briefcase ditangannya terhenti dek namanya dipanggil.Dia menoleh kearah seorang namja yang memanggilnya tadi.

"Woi Tae.Pahal ni?" Soal Jungkook.Taehyung yang tercungap-cungap sebab lari tadi menarik nafas kemudian dilepaskan perlahan-lahan.

"Sekarang waktu lunch kan?Jom lunch sama-sama" Ajak Taehyung.Jungkook tergelak.

"Kau ni jarang nak ajak aku lunch.Kenapa ni?"

"Ish nak lunch ngan kau pun salah.Sekali sekala." Jungkook ketawa sekali lagi.Haih,macam-macam la scandal dia nih –ehhh

"Haa jom jom" Jungkook berjalan mendahului Taehyung.Taehyung segera mengikut Jungkook sambil menaip sesuatu di ruang chat dalam telefonnya.

Kerja aku dah selesai.Aku dan Jungkook otw pergi sana

Send!

•••

"Jaehyun tolong hyung bukakan lampu tau bila diaorang sampai sini" Pesan Jimin.Jaehyun mengangguk.Dia harap sangat yang rancangan ni berjalan lancar.

"Hmh hyung sangat..tak sedar yang diri tu dah tua" Perli Eunha sambil meniup-niup kukunya.Jimin memandang Eunha dengan mata helang.

"Baik kau diam sebelum aku sumbat mulut kau dengan taik lembu"

Haa sudah perang dunia keberapa entah akan bermula.

•••

"Yoongi kenapa tempat ni gelap?Mana Jaehyun?" Kataku sambil masuk dalam bilik yang gelap.

『C』My Cold Husband◆j.j.kWhere stories live. Discover now