Хамгийн үнэ цэнэтэй байсан хүнийнхээ хувьд хэн ч биш болох шиг хөгийн зүйл байдаг болов уу? Миний хувьд л байхгүй байх.
—-
Тэрнийхээ цурхиран уйлах чимээг дагасаар зочны өрөөнд очвол үүд хавьцаа өвдөг сөгдөн уйлж байв. Яагаад ч юм тэр үед би их айсан. Түүнийг уйлахыг харах миний хувьд үнэхээр хэцүү зүйлсийн нэг!
-Жонгүүгаа яасан бэ?
-Хаёон тэр минь үхчихлээ.
- Жүни чиний үүрэг одоо дууссан нэг жил хараахан болоогүй байгаа ч би чамайг чөлөөлье.
Тэр ийн цөхөрсөн хоолойгоор хэлэх бол энэ нь үнэхээр гунигтай байв.Уйлмаар байв ч би чинь сэтгэцийн өвчтэй шүү дээ. Иймэрхүү зүйлсийг хүлээж аваад сурчихсан болохоор л өдийг хүрсэн.1 жилийн дараа
Би бүтэн 1 жил эмчилгээ хийлгэсэн. Намайг ойлгох сайн хүнтэй таарсан болохоор тэр байх. Биеээ удирдаж сурах гэж бүтэн жил маш их зовсон ч одоо эргээд бодоход сайхан байна. Дахиж тэрэн шиг хүнтэй таарахгүй болохоор.
-Сайн байна уу? Им Жүни гэдэг. Саяхан 23 хүрсэн. Ямар ч ажлыг хийж чадна.
- За бид чиний талаар илүү сайн судлаад холбогдноо.Амархан юм!
—-
Өнөөдөр намайг ийм болоход минь хамгийн их тусалсан хүн яг одоо өөдөөс минь хараад инээмсэглээд зогсож байна.
- Сайн уу Юнги
-Ярилцлага хэр байв.
-Байдаг л нэг.Би тэрнээс тайтгарлыг мэдэрдэг. Гэвч түүний минь өгдөг тайвширалын дэргэд өчүүхэн юм шиг.
- Хоёулаа өнөө орой л клүб орьё тэгэх үү? Бүтэн жил огт ороогүй байна шдээ.
- Жүни өвчин чинь сэдэрвэл яах юмбэ
-Би эмчлэгдчихсэн шдээ. Юнги гуйж байна тэгэх үүХушуугаа унжуулж гуйх бол номер 1 арга тэр заавал зөвшөөрдөг юм.
—-
Дарсны үнэр хамар цоргиоход л би эртний дурсамжаа санасан юм. Өмнө нь бодоогүй гэвэл худлаа ярисан болно байх. Гэхдээ би энэ удаагийнх шиг ингэтлээ бодож байгаагүй юм.
Улаан дарс шимж байсан тэрний царай. Харахад л хайр хүрэм нүд гээд л. Би тэрнийг хэт их санасан бололтой.
Хамгийн хачирхалтай нь миний нүднээс хэзээ ч урсаж байгаагүй нулимс яг тэр үед гарсан юм.
YOU ARE READING
/Completed/•PSYCHO• /Jeon Jungkook/ МОНГОЛ
RomanceХаранхуй дунд жижигхэн лаа байх бөгөөд түүнийг тойрон олон эрвээхий эргэлдэн ниснэ. Нэг эрвээхий галанд эцэс төгсгөлгүй дурлаж орхив. Тиймээс тэр өөрийгөө биш хайрынхаа замыг сонгон гал руу оржээ.