6. Kapitola - Ať žije Showbyznys...

458 44 4
                                    

Stála jsem před zrcadlem v nádherných modrozelených šatech.Emarus stála vedle mě,ale ta měla růžové.Vyšli jsme před čekací místnost až si nás Kurt.Moderátor.Viděli jsme jak všichni nějak komunikovali.Ale nejvíc mě překvapil Helheim a Jotunheim...

Kurt  se zrovna ptal Claudii 

U koho si myslíte že je hrozba?

Ásgard a Ljósálfheim.

Proč zrovna ty dva světy?

V tom Ljósálfheimu je ta holka co dostala plný počet.Byla určitě dobrá.A Ásgard ten Loki.Je hned za ní.Podle mě jsou to profíci.

...

Pomalu jsme s Emarus šli a já věděla že se asi ztrapním.Před tolika lidmi.

"Emarus já to nezvládnu".

"Hele dala si ze všech největší skore a pár lidí tě vyvedou z míry?"

"Myslíš asi pár desítek tisíc lidí".Řekla jsem ale to nás už vedli.

"Tak a je tu poslední svět Ljósálfheim,kde je Artemis a Emarus!" Řekl a my jsme vyšli.Emarus se posadila blíž k Kurtovi a já si sedla vedle ní.

"Takže...začu nejdřív u tebe Emarus".

"A jéje".Řekla a všichni se zasmáli.JÁ ne.

"Takže...slyšeli jsme že ses obětovala za sestru...proč?"

"Je to jediné co mám.Je mladší než já a já si myslím že si zaslouží víc než umřít v hrách".

"Páni to je velmi silný příběh".Začali mluvit o něčem a já se dívala na publikum a na zem.Střídavě.Zachytila jsem pohled Lokiho.Dívala jsem se na něj a on se díval na mě.Najednou Emarus odešla a mi došlo že teď jsem na řadě já.

"Tak Artemis,řekni nám něco ty o rodině".

"Jak začít...moje matka hodně plakala,když jsem odcházela.A otec je tu se mnou".

"Jako mentor?"

"Ano".

"Jak to? Vyhrál hry?"

"Jistěže,jako jediný....máma to neunesla...jsem její jediná dcera...a ještě k tomu princezna".Davem to zašumnělo a on je uklidnil.

"Princezna?"

"Ano..."

"Co si myslíš o ostatních?"

"Co si myslím?JÁ osobně se bojím Svártálfheimu,Helheimu  a Neilfheimu".

"Proč zrovna tyhle světy?"

"Jsou temné".

"Ach tak...Artemis...svěř se...máš už nějakého nápadníka?" Davem to zašumnělo a já se podívala na Lokiho.Ten se usmál a já pokračovala dál.

"No...já...bohužel...ještě se nenašel ten pravý...koho bych mohla milovat".

"Vsadím se...vyhraj hry a každý tě bude chtít to ti zaručuju".

"Opravdu?A jak mi zaručíte že přežiju?"

Všichni se hlasitě zasmáli ale on pokračoval.

"Byla jsi nejlepší z nejlepších.Dostala si nejvíc bodů a ještě k tomu plný počet.Loki byl hned za váma.Tak tohle byla Artemis a další bude poslední Ásgard!".Řekl a já se šla posadit do hlediště.Hned vedle Emarus.

Na pódium vyšel Henry a Loki.Loki se posadil blíž,ale Kurt začal s Henrym.

"Takže Henry....dostal jste 9 bodů jste se svým výsledkem spokojený?"

"Ano jsem...sic Loki byl lepší ale mi to nevadí".

"Henry ptal jsem se každého...máš děvče?" Zeptal se a Emarus mi drtila ruku."Jau".Řekla jsem tiše a ona se dívala na Henryho a drtila mi ruku.

"Ne nemám...ale zamiloval jsem se...do jedné dívky".

"Opravdu?Gratuluji ti".Pak ještě měl nějaké kecy a pak se obrátil na Lokiho.Tentokrát jsem Emarus drtila ruku já.

"Tak jak víš ptal jsem se Henryho a všech.Loki....máš děvče?"

"Já?Člověk by řekl že nemám....a...popravdě...jsem na tom stejně jak Henry"

"Takže jste se zamiloval?

"Ano".

"A prozradíte nám kdo to je?"

"Jestli chcete?"

Všichni začali vyskakovat a souhlasit.

"Mohu ji první popsat?Oči má krásně modré a třpytí se jako diamanty.Vystouplé lícní kosti a nádherný úsměv." Posadil se a podíval se na mě.Já jsem věděla že srdce mi vynechalo jeden úder...

"Ona jde totiž se mnou do arény....."

The Divine Game of SurvivalKde žijí příběhy. Začni objevovat