12. Kapitola - Game Over *Konec 1 řady*

368 38 8
                                    

Šla jsem s lukem v ruce a Loki šel hned za mnou.Setmělo se,z ničeho nic,ale my pokračovali dál.Přišli jsme na louku,kde ležely pytle "Ásgard" a "Ljósalfheim".Přišli jsme k nim a já se sehla co vnich je.Vytáhla jsem klubko a musela se pousmát.Slyšela jsem hřmění.Vzala jsem klubko a obvázala nejvyšší strom.

"Pomoz mi." Řekla jsem a začala ho natahovat.Obmotala jsem ho kolem dokola a nechala ho.Hodila jsem ho na zvon a vyskočila na něj.Viděla jsem Nepřátele jak běží za námi.Rchle jsem popadla Lokiho a začala jsem střílet.Loki stál vedle mě a střílel paprsky magie.Trefila jsem Janvada do ramene a on zakolísal.Běžel ale ovšem dál.Zablýsklo se a a blesk šlehl do toho stromu.Všichni odlétli nejmíň 15 metrů daleko.Ozvali se 2 rány.Seskočila jsem a přišla k Claudii a Loki byl hned za mnou.

"Nechci ti nic říkat,ale tohle už make-up nespraví".Řekla jsem a dýkou ji bodla do srdce.Ozvala se rána a zbyli jsme my 2.Nic se nedělo.Podívala jsem se na Lokiho a on na mě.

"Tak zdá se že jeden z nás musí umřít." Namítl a už vytahoval dýku.

"Loki?" Podíval se  na mě a já ho políbila.Musela jsem.Jeho jazyk si našel ten můj a začaly se proplétat.Odtrhla jsem se a podívala se na něj.Podala jsem mu dýku a hodila luk s šípy na zem...

"Do toho....ať Ásgard vyhraje...ať mají co chtějí". Řekla jsem a Loki šel ke mě zezadu a přitiskl studené ostří k mému hrdlu.

"Tak už to udělej".Namítla jsem...

"Nemohu".Zašeptal.Vzala jsem tentokrát dýku i já.

"Tak oba?" Namítla jsem a on přikývl.

Oba dva jsme zvedli ruce nad hlavu.

"Na 3"

"1"

"2" 

"3" už jsme chtěli bodnout.

"Dost!!!Dámy a pánové tohle jsou vítězové Božských her o přežití".Dýka mi spadla z rukou a objala ho.

Přišli jsme do Ásgardu a táta první zuřil,ale pak mě objal.Poté jsme šli ke Kurtovi a všechno vypovídali.

"Jak jses cítila,když si věděla že někdo z vás musí umřít."

"Nemohla bych bez něj žít..." Řekla jsem a usmála se.

"A jak spolu chcete být...ty pocházíš z Ljósálfheimu a Loki z Ásgardu".

"Nevím..."

Poté jsme dostali koruny a já se musela rozloučit.Objala jsem ho a po tváři mi stékla neposedná slza.Loki mě vyprovodil k Heimdallovi a ještě naposledy se políbili.

"Sbohem Loki". Zašeptala jsem.On se pousmál a pohladil po tváři.Šla jsem do portálu a přišla domů.

Poté jsme slavili...máma byla nadšená že jsem doma...jenže peklo teprve začalo....

The Divine Game of SurvivalKde žijí příběhy. Začni objevovat