Pomalu jsem otevírala oči,ale silná zář mě oslepla.Posadila jsem se a rozhlédla se kolem sebe.Byla jsem v bílé místnosti a snažila se rozpomenout se stalo.Jediné co jsem si pamatovala byl výbuch a pak že mě někdo někam nesl.Strhala jsem ze sebe hadičky a oblékla se do košile a kalhot,které byly vedle postele.Vyšla jsem z pokoje a došla na chodbu.Na konci byly dveře a tak jsemje otevřela.Tam stál Loki a pak ještě někdo,ale toho jsem nepoznala.
"Kde to sakra jsem?Loki?Vysvětli mi t..." Nedokončila jsem větu a padla na všechny čtyři.Loki mě podepřel a posadil mě.
"Co se stalo?"Řekla jsem znovu a Loki si povzdychnul.
"Nevím jak ti to mám říct Artemis". Zašeptal a podal mi sklenici vody.
"Stačí,když mi to řekneš na rovinu".Oplatila jsem mu slova a on si jen povzdychnul.
"Artemis...Ódin,zničil tvůj svět".Zašeptal a já svírala sklenici až praskla a rozsypala se na tisíc kousků.
"Zničil?" Zašeptala jsem a vstala.Opřela jsem se o dveře a zhluboka dýchala.Musela jsem to vstřebat.
Po mých tvářích stékali slzy a já si je rukávem utírala.Nemohla jsem tomu uvěřit.Ódin zabil moji matku a mého malého bratříčka,který se zrovna narodil.
"Zasraný Ódin!!!" Zakřičela jsem a mlátila do dveří.Loki mě musel vzít do náručí a utěšovat.Ještě chvilku jsem mu bušila pěstma do hrudi,ale poté jsem se rozbrečela úplně.
"Zbylo po mém světě něco?" Zašeptala jsem a podívala se na něj.
"Jen kousky".Uslyšela jsem pípnutí co asi znamenalo přijetí zprávy.Objevil se Ódin
"Artemis Perla'i tahle zpráva je pro tebe." Na obrazovce se objevila máma s mým bratříčkem.
"Mami.." Zašeptala jsem a pomalu přicházela k obrazovce
"Broučku,jestli tam někde jsi...a vzkazuji to hlavně dezertérům....složte zbraně a vzdejte se...Artemis...mám tě ráda".Tím skončilo vysílání a já zatnula ruce v pěst.Tohle Ódinovi neprojde a zemře mou rukou.
Protože zničil můj domov...
Poslal do arény mé 2 milované osoby...Emarus a otce..
Zajmul mou matku a bratra...
"Ódine....připrav se na smrt".
Tak to je konec 2 řady a nastupuje 3 :D vote a koment potěší :3
ČTEŠ
The Divine Game of Survival
Fanfiction1.Řada Co 5 let se odehrávají hry o přežití na Ásgardu.Artemis,20 letá dívka,bude vylosována se svojí přítelkyní Emarus do her.Čirou náhodou bude vylosován i Loki a Henry.Henry je 25 letý kluk,který se zná s Lokim už od narození.Pak ale jak vstoupí...