2. Kapitola - Kdo všechno bude v aréně?

537 43 5
                                    

Frigga nás objala a já objala Emarus.Kolem nás se objevilo světlo,které mě málem osleplo.Byli jsme v nějaké místnosti a vedla nás po dlouhatánském mostě.

"Co to je za most:?"Zeptala se Emarus.

"Tohle je Bifrost a tohle Ásgard." Řekla až jsme došli do města.Kde nás všichni začali vítat.Přišli jsme do místnosti,kde nás nechali a pustili nám na obrazovku,kdo všechno půjde do arény.

Začali Helheimem.V ní byla vylosovaná Claudia a Herg.Temný svět Helheim je fakt ostrý.Každý tam vyhrával.V Svartálfheimu byl Derg a Giml.Nevypadli moc statečně.Byly prý moc mladí.Neilfheim.Tam byli Olivia a Umara.Měli svaly a vypadaly jakoby zmasakrovali půlku města.Múspellheim,tam byl Kara a Dasio.Kara měla černé vlasy jako uhel a Dasio je měl zrzavé.Zjistila jsem že to jsou sourozenci a ti udělají spojenectví.Určitě.Jotunheim,tam byli Heredur a Janvad.Vypadali už v té obrazovce nebezpečně.Vanaheim... Greda a Herda.Sestry.Druhý sourozenecký pár.Sakra to je zlý.Midgard.Ten mě překvapil,protože tam byla holka byla vyklepaná a ten kluk taky.Jmenovala se Maria a on Howard.Měli strach.Byli to děti nějakých prezidentů nebo co.Tak ti vypadnou jako první.Teď jsme byli my. Ljósálfheim.Mě kamera zabrala nejvíc.Jak jsem se postavila na pódium a vydýchavala se.A Emarus jakby smet...A konečně Ásgard.Tam byl vyvolen Henry.Emarus si k  té obrazovce sedla.Pak jak vytahovala poslední lístek plakala Frigga.

"Loki Laufeyson".Řekla a já chtěla vědět kdo to je.Byl to černovlasý muž v zeleném a měl řezané rysy.

Obrazovka se vypla a přišli k nám 2 služky.

"Musíme vás učesat a obléknout na předváděcí ceremoniál.Řekli a nás s Emarus rozdělili.Nevěděla s´jsem co mi udělají..ale bála jsem se...

Tak snad se líbí vote a koment potěší a na obrázku je Loki a Henry...;) trvalo mi dlouho než jsem nějaký takový obrázek našla :D

The Divine Game of SurvivalKde žijí příběhy. Začni objevovat