7. Kapitola / 2 řada - Zranění

267 29 5
                                    

Šli jsme k jezeru,které bylo nedaleko.Šešli jsme malý kopeček a sedli si.Ta voda nebyla pitná a dezinfekci jsme neměli.Seděli jsme a začali jsme jíst to,co bylo v batohu.Sušenky,líp řečeno.Když jsem dojedla,začala jsem si prohlížet luk a šípy.Ucítila jsem bolest na pravé paži a já vyjekla.Loki vstal a hodil nůž.Ozvala se rána a já až brečela.Tak neskutečně to bolelo.Podívala jsem se na paži a v ní byla zarytá malá dýka.Chytla jsem se za paži a vyrvala dýku z paže.Hodila jsem jí na zem a podívala se na to.

"Počkej,podívám se ti na to".Řekl a strhl mi rukáv.

"Je to zlý?" Řekla jsem a on měl jen vykulené oči.

"Ne ani ne,jen se to musí vyčistit".Řekl a přej rukou po ráně.Začalo to chladit a přišlo mi to příjemné.On mě léčil.Když jsem se podívala na ruku,jako by to zranění ani nebylo.Zbývalo nás 5.Uslišeli jsme řřev a z lesa vyběhli ti tři.Já natáhla luk a šíp a zasáhla první cíl.Trefila jsem jí do krku a ona se začala dávit.Druhý cíl zasáhl Loki a ten muž padl k zemi.Já střelila poslední cíl,aniž bych si uvědomila kdo to byl.Vypustila jsem šíp dřív než Loki zakřičel.Trefila jsem Dava.

"Dave!" Zakřičela jsem a běžela k němu.

"Ne je to léčka!" Zakřičel Loki a v tom se ozval takový výbuch,že mě to odhodilo nejmíň 10 metrů daleko.Vše bylo tlumené a nademnou se skláněla něco,nebo někdo.Oblečení jsem měla spálené a dívala se na na oblaka.I když byla falešná,byly krásné.Něco mě chytlo a někam neslo.Podle ruk asi Loki.Poté jsme ztratila vědomí úplně...

Je to kratší ale neva..koment a vote potěší :D

The Divine Game of SurvivalKde žijí příběhy. Začni objevovat