9.Kapitola - Henry a Emarus změnili stranu...

381 41 4
                                    

Když jsme našli vodu a vydencifikovali,mohli jsme se konečně napít.Stmívalo se a já vylezla na jeden strom.Pomohla jsem Lokimu vyšplhat na strom a posadit se na větev.Opřela jsem se a mohli si i lehnout.Zaklepal mi na rameno a ukázal směr,kde byl oheň.Přikývla jsem a za chvíli uslyšela křik.Najednou začla hrát hudba na nebi se objevili obrázky mrtvých..

Takže oba dva z Midgardu,Oba z Vanaheimu,jedna z Neilfheimu,jeden z Jotunheimu,Oba z MÚspellheimu,jedna z Helheimu,obaze Svártalfheimu..

"Takže pokud se nemýlím je nás teď 7 zbývá...Já,ty,Henry Emarus,Umara,Janvad a Claudia." Zašeptal Loki a já přikývla.Seděli jsme a věděli že nás zachycují kamery.Slyšela jsem šramot ze křoví a slyšela hlasy.Podívala jsem se na Lokiho a on přikývl.Vytáhla jsem luk a zasadila šíp.Viděla jsem Henryho a Emarus a já si musela vydechnout.Nebyli ale sami.Byla tam s nimi Claudia,Janvad a Umara a všichni se smáli.Podívala jsem se na Lokiho a zakryla mu pusu.Kývl na mě že dobrý a ani jsme nedutali.

"Tak kde je ta poběhlice s lukem a ten krasavec?"Zeptala se Emarus.

"Nevím...stopy končí u keře." Řekl Janvad a my ani nepípli.

"Proč mu říkáš krasavec...jsem hezčí".Řekl Henry a dal Emarus francouzáka.Chtělo se mi zvracet.Otočili se a pokračovali dál.Já stála jak opařená.Takhle se ke mě chovala?Loki si přisednul a nejstě mě objal.Já jeho objetí příjmula.Slyšela jsem pípání.Podívala jsem se a viděla padáček,který přístál vedle mě.Natáhla jsem se a začala ho otevírat

"Co tam máš?" Řekl Loki potichu a já otevřela.

"Polib ho...a získáš sponzory - T." Já se podívala na nebe a usmála se.

Byla to tubička s něčím.Otevřela jsem jí a přičichla.

"Děkuju tati". Šeptla jsem a podala to Lokimu.

"Schovej to,bude se to hodit".Řekla jsem a podala Lokimmu tubičku.

"A co toje?"

"Léčivá mast". Řekla jsem.

"Tady jsou....na stromě!!" Zakřičela Emarus a já zbledla...

The Divine Game of SurvivalKde žijí příběhy. Začni objevovat