1. Kapitola / 3 řada - Tak co dál?

291 27 1
                                    

Z mého světa nebylo nic.Vůbec nic.Byli jsme celou dobu ve vzduchu,kde jsme se líně plavili a já myslela ,že se zabiju.Nemohla jsem nic dělat.Loki,stále někam chodil, na schůze a nebo něco vylepšoval.Já jen seděla a koukala do prázdna.

"Mohu,něco dělat?Já nemám co dělat a já umřu,když nebudu nic dělat".Řekla jsem jedné stráži a ta jen přikývla.

"Připravuj se na boj.Budeme bojovat proti Odinovi,tak asi být na tvým místě jsem na cvičišti a střílím šípy po figurínách".Řekla stráž a já přikývla.Pomalu jsem šla chodbou a kolem mě chodili lékaři a stráže.Přišla jsem na cvičiště a vzala luk a šípy.Běžela jsem kolem figurín a já jen po nich střílela  a házela po nic nože.Když jsem skončila sedla jsem si  a koukala na mé ruce.Klepaly se.

"Tak,jak to jde?" Ozval se hlas za mnou a já se otočila.Loki...že mě to nepřekvapuje.Díval se na mě jak na nějakého pážete.

"Vidíš,dobře...jen co bude dál?Až tohle všechno skončí?" Zeptala jsem se ho a on jen přikývnul rameny.Posadil se vedle mě a hladil po rameně.

"Neustále někam chodíš,Loki.A co ty a tvá magie?" Zeptala jsem se ho a on se jen šibalsky usmál a postavil se.

"Je silnější,než kdy před tím.Nevím čím to bude,ale asi tím jak moc často trénuji".Řekl a já se zasmála i když mi do smíchu nebylo.Položila jsem luk a prošla kolem něj.Chytil mě za ruku a přivinul si mě k sobě.

"Neboj,až to vše skončí bude to v pohodě".Zašeptal mi do ucha já ho objala.Svoji hlavu jsem položila na jeho hruď a zavřela oči.Bylo mi to tak příjemné.Odtáhla jsem se a odešla do jídelny,kde se bude podávat oběd.

Nevím co to bylo za jídlo ale chutnalo to děsně.Nedalo se to jíst,bylo to studené jak psí čumák a vypadalo to jako by to už prošlo tělním traktem.Z nechutí jsem odešla z jídelny a posadila se na chodbu.Opřela jsem se o chladné železo a zavřela oči.Nevím zda jsem usla vyčerpáním ale usnula...

Snad se líbí 1 kapitola 3 řady :D koment a vote potěší :D

The Divine Game of SurvivalKde žijí příběhy. Začni objevovat