Stála jsem před tubusem a zhluboka dýchala.Někdo mě chytil za rameno a já zjistila ,že je to můj stylista.Koukal na mě upřeným pohledem a usmíval se.
"Hlavně přežij".Špetl a obejmul mě.Vlezla jsem do tubusu a dveře se za mnou zavřely.Objevila jsem se v nějakém lese a uprostřed byl roh.Na mojí straně byl Jotunheimský obr a vedle mě byl táta.Slyšela jsem sirénu a já běžela lesem k rohu.Vzala jsem velký batoh,luk se šípy a malý nožík.Ně prosvištělo kolem mé hlavy a zarylo se to v kmeni.Vzala jsem to a rychle utíkala pryč.Běžela jsem a někdo mě stáhl do křoví.Byl to Loki.
"ššt" Řekl a zakryl mi ústa tak,abych nevykřikla.Ozvaly se rány z děla.10 ran...10 mrtvých...je nás 8.4 proti 4.
"Sakra Loki!Ty si takový vůl". Šeptla jsem a bouchla do ramene.On jen protočil panenkama a vzal mě za ruku.Běželi jsme a došli na nějakou louku.Drcla jsem do ně a podala mu nůž a druhé nevím coto bylo,ale Loki to okamžitě poznal.
"Dej mi to..." Řekl a schoval to za opasek.
"K čemu to je dobré?" Zeptala jsem se ho a on se jen usmál.
"K zabíjení"
"To mi nedošlo". On se usmál a pokračovali dál.
"Ještě se pohněte a zemřete".Slyšela jsem hlas já se usmála.Předemnou stál táta a usmíval se.
"Tati". Řekla jsem s úsměvem a najednou mu břichem prolétlo něco,ale Loki mě stáhnul stranou.
"Néé...tati néé.." Zakřičela jsem a vytáhla luk a vystřelila.Zabila jsem ho.Běžela jsem k tátovi a on padl na zem.
"Tati...tati".Brečela jsem a koukala na něj.On se jen usmál a setřel mi slzy z obličeje.
"Vyhraj to...pro mámu..a vzkaž jí že jí mám rád.." Šeptl a já zakřičela.
"Tati né...prosím..otče..." Brečela jsem jak šílená.Objala jsem ho,ale už byl mrtvý a já si to né a né připustit.
"Musíme jít,nebo nás najdou". Šeptl Loki a já přestala brečet.Dala jsem tátovi ruce na hruď a políbila na čelo.
"Mám tě ráda tati..." Šeptla jsem a odešla s Lokim.Neboj se...já tě pomstím stejně..jako,když jsem šla pro pomstu k Emarus.Tak a je to..je nás jen 6...
Přišli jsme na tu louku a já pohlédla k nebi.
"Mami?Jestli mě slyšíš...přísahám ti...zabiju všechny...jen aby tohle skončilo...slibuju.." Šeptla jsem a šli s Lokim k jezeru,které bylo nedaleko..
ČTEŠ
The Divine Game of Survival
Fanfikce1.Řada Co 5 let se odehrávají hry o přežití na Ásgardu.Artemis,20 letá dívka,bude vylosována se svojí přítelkyní Emarus do her.Čirou náhodou bude vylosován i Loki a Henry.Henry je 25 letý kluk,který se zná s Lokim už od narození.Pak ale jak vstoupí...