Seděla jsem u zdi a koukala před sebe.Snažila jsem se nemyslet na to,co dělájí mému bráškovi a matce.Vstala jsem a pomalým krokem odcházela na ústřednu,kde jsem měla jít.Posadila jsem se a podepřela si bradu.Mé myšlenky se obrátili proti mě a musela myslet na ně.Přísahám,jestli jim Ódin něco provede,bude to na něj a já ho zabiju.Do místnosti přišli ostatní i s Lokim a začali něco povídat.Nevěnovala jsem tomu pozornost,protože jsem ani nechtěla.
"Tak teda souhlasíš Artemis?" Zeptala se mě nějaká paní a já se probrala z myšlenek.Absolutně jsem nevědal vo co go ( :D )..
"Prosím..můžete to zopakovat?" Zašeptala jsem a pohlédla na ní.Povzdechla si a pohlédla na mě.
"Říkám,že bude výprava pro tvou matku a bratra...souhlasíš s tím?" Řekla a mé srdce plesklo radostí.Pousmála jsem se a přikývla..
"Ale chci jít s nima.." Řekla jsem ale ta paní mě jedním gestem umlčela a já se na ní podívala.
"..nemůžeš jít s námi..je to nebezpečné".Řekla a já prudce vstala a podhlédla na ní.
"A jít do arény není nebezpečné?" Zakřičela jsem a odešla pryč.Tohle opravdu nebudu poslouchat.Já chci jít za každou cenu.Kdo ví co jim tam dělají. Přišla jsem do svého přiděleného bytu a posadila se na postel.Sundala jsem si řetízek a žmoulala mezi prsty.Otevřely se dveře a já se ani nemusela koukat,kdo to je.
"Ty jdeš s nimi?" Zeptala jsem se a on si jen povzdychl a posadil se vedle mě.
"Ne..budu tady..neboj..oni je zachrání".Řekl a pohlédl na mé ruce.Všiml si jak na můj palec dopadla má slza.
"Je od táty...kdybyho ten zkurvysyn nezabil.." Řekla jsem a snažila si utírat slzy.Kdyby tu táta byl...
"Není to tvoje chyba.." Řekl a kleknul si.Bůh lsti si o mě dělá starost.Novinka..
"A co když je...kdyby ti byl táta..řekl by a nyní tě hajzlům nakopem zadek ádiéé".Řekla jsem a Loki se uchechtnul.Lehla jsem si a zavřela oči.Hlavně ať vzpomínky se nevracejí...
:D snad se líbí :D po dlouhé době :D
ČTEŠ
The Divine Game of Survival
Fanfiction1.Řada Co 5 let se odehrávají hry o přežití na Ásgardu.Artemis,20 letá dívka,bude vylosována se svojí přítelkyní Emarus do her.Čirou náhodou bude vylosován i Loki a Henry.Henry je 25 letý kluk,který se zná s Lokim už od narození.Pak ale jak vstoupí...