3. Kapitola / 3. řada - My family!

338 33 3
                                    

Seděla jsem na posteli a čekala.Nemohla jsem nic jiného dělat,než čekat.Zavřela jsem oči a vydechla.Vstala jsem protože jsem musela něco dělat...nemohu jen sedět a koukat do prázdna.Šla jsem na velitelství a dívala se na záznamy.Bylo pozdě večer a koukala.Někdo vrazil do místnosti.

"Jsou tady..." řekl a já vyletěla ze židle na ošetřovnu.Viděla jsem mámu a mého malého bratříčka.Usmála jsem se a rychle objala.

"Mami.." Zašeptala jsem a držela jí tím způsobem,že už jí nikdy nepustím.Máma se podívala za mě a já se otočila.Málem jsem sebou sekla co jsem viděla.

"E...Emarus?Henry?" Zakřičela jsem a okamžitě Emarus objala.Držely jsme se pevně a plakala si na rameno navzájem.

"Jak to že žiješ?Vždyť si byla mrtvá.." Řekla jsem jí a ta se zasmála.Začala mi všechno podrobně vysvětlila.Někdo mi zaklepal na rameno a já se otočila.

"Ano Loki?" Řekla jsem a usmál se podíval se a ukázal směrem předemne.

"Tati!!!!" Zakřičela jsem a běžela za ním.To byl snad můj nejkrásnější den v mém životě.Dneska jsem se toho nabrečela až dost a tak jsem s celou mou rodinou odešla do příbytku.Všechno mi řekla a hlavně co jim tam prováděli.Tím jsem Ódina nesnášela ještě víc.Můj malý bráška musel jít spát a táta musel na velitelství.Seděla jsem na schodech a usmívala se.Zase jsem se cítila skvěle.Jen kdyby nebyly ty hry...

vím moc krátké,ale moc mě toho nenapadá...koment a vote potěší a myslím že se tahle kapča bude líbít hlavně Emazuro :D

The Divine Game of SurvivalKde žijí příběhy. Začni objevovat