8. Kapitola - Do arény!

357 37 3
                                    

Stála jsem před kopulí,která mě přenese do arény.Stála jsem myslela na to jak jsem chtěla Lokiho políbit.Proč jsem to neudělala?Do hajzlu.Slyšela jsem kroky a byl to můj otec.Přiběhla jsem k němu a objala ho.

"Podívej si ve spojenectví.Nikdy nerozdělávej večer oheň.Najdou tě.Schovávej se do koruny stromů a dávej pozor.Vyjdi z arény...jako já a nebo zemři čestně a v boji".Přikývla jsem a vstoupila jsem do kopule.Podíval se na mě a já mu ukázala řetízek.Pousmál se já se objevila v nějaké krajině.Byly jsme na louce a kolem nás lesy.Podívala jsem se na roh a tam jsem si všimla luku.Podívala jsem se,kde je Emarus a ta byla kousek ode mě.Loki byl hned vedle.

Uslyšela jsem roh a já běžela pro luk.Kolem mě se odehrávala jatka.Popadla jsem luk a batoh a běžela.Kolem mě proletěl nůž...já ho vzala a běžela dál.Vedle mě se objevil zadýchaný Loki a běžel se mnou.Snažili jsme se utéct před tím krveprolitím.Když jsme byli dostatečně daleko zpomalili jsme.

"Sakra...to sis stihla vzít luk a batoh?Já mám též brašnu".

"Co v ní máš?" Řekla jsem a zkontrolovala jsem obsah.

"Já tu mám...sušenky...dezinfekci?A pak spacák a lano.

"Dezinfekce?Ta se bude hodit na vodu.A já tu mám podstatě to samé.A na tu máš".Dala jsem mu nůž,který přistál vedle mě.

"S tímhle broučkem se mám jako bránit?A ty máš takovou velkou krávu a mi dáš takového broučka?" Řekl s úšklebkem a já měla co dělat aby se nerozesmála.

"Dobře..první co musíme je najít zdroj vody a najít si úkryt.".Loki přikývl a já pokračovala.Slyšela jsem bouchání a já naznačila ať sotjí

"Raz,Dva,Tři,Čtyři,Pět,Šest,Sedm,Osm,Devět,Deset". 

"10 lidí je ze hry,8 zbývá".Řekla jsem a podívala se na Lokiho zoufalým pohledem.Doufám že tam nebyla uprostřed té řezničiny.

"No to jsem zvědavý jak se budem hledat".Řekl a pokračovali dál hledat zdroj vody...

The Divine Game of SurvivalKde žijí příběhy. Začni objevovat