Stála jsem tam jak opařená nad tím co řekl.Usmála jsem se a objala ho,jak nejvíc jsem mohla.
"To je od tebe hezké Loki". Šeptla jsem mu do ucha a on se jen pousmál.
"Musíme se na zítřek vyspat".Šeptl na oplátku a jen jsem přikývla.Odešel a já prošla kolem táty,přímo do svého pokoje.Lehla jsem si na postel a koukala do prázdna.Zítra show a o další den aréna.Netěším se na Kurta,netěším se na nic.Nechci být Ásgardská panenka...Artemis tohle,Artemis támhleto.Nebaví mě tenhle život...nechám se zabít a bude...né to bych neudělala.Lehla jsem si a zavřela oči.Poté jsem usla.
Otevřela jsem oči,protože mě někdo budil a byl to můj stylista.
"Chci ti dát něco extra".Řekl a já vstala.Udělal mi vlasy a make-up.Zakázal mi,abych se podívala do zrcadla.Podal mi červené šaty a oblékl mi je.
"Není to moc...no..chápeš ne?"
"Ne není...buď svá....přesně jako před tím".Kývla jsem objala ho.
---
Stála jsem s tátou na to až nás zavolají.Táta stále mluvil že mi to sluší a já se musela zase usmívat jak neviňátko.Nakonec nás zavolaly a mi jsme s tátou šli.
"Další kdo sem půjde je dívka,která si získala naši důvěru.Přivítejte Artemis a Gregoryho z Ljósalfheimu. " Přišli jsme a všichni začali tleskat a pískat.Posadili jsme se na křesla a táta seděl vedle Kurta a já vedle táty.Začal se ptát na různé otázky a pak táta odešel.Zbyla jsem tam jenom já a Kurt.
"Takže..minulé hry byly přímo úžasné...jak jste reagovali doma že vaše přítelkyně Emarus zemřela?"
"Byli jsme smutní a Emarus bude stále se mnou".Řekla jsem.
"A co vy a Loki?"
"No...co..máme se rádi".Šeptla jsem.
"Doufám že vyhrajete hry.Hodně štěstí.." Řekl a já šla si sednout do jiné místnosti.Na řadu přišel Loki s Davem a Kurt se první začal ptát na Dava,jestli má holku a co by dělal kdyby vyhrál hry.Poté odešel a zbyl tam jen Loki.
"Takže Loki..jak je to mezi tebou a Artemis?" Zeptal se Kurt a Loki se jen zasmál.
"Miluju jí...i když jdeme do arény.."
"Loki...co to bylo na konci minulých her?"
"Ani nevím a nechci se o tom bavit".
"Tohle byl Loki z Ásgardu..dobrou noc a lidem,kteří jdou do arény..hodně štěstí.."
Odešli jsme do pokojů a já sebou bacila o postel...usla jsem celkem rychle..kdybych neslyšela klepání...
Po dlouhé době :D...koment VOTE potěší a PS for EmaZuro..
Vidíš jak jsem hodná a myslím na tebe? :D
ČTEŠ
The Divine Game of Survival
Hayran Kurgu1.Řada Co 5 let se odehrávají hry o přežití na Ásgardu.Artemis,20 letá dívka,bude vylosována se svojí přítelkyní Emarus do her.Čirou náhodou bude vylosován i Loki a Henry.Henry je 25 letý kluk,který se zná s Lokim už od narození.Pak ale jak vstoupí...