Ik krijg een brok in me keel. Hij denkt dat het mijn schuld is dat Daisy dood is.
"DAN HAD JIJ GEEN GROTE MOND TEGEN MIJ MOETEN HEBBEN" schreeuw ik terug en begin keihard te huilen.
Daisy was Jason's mate.. mijn beste vriendin... Ik begin nog harder te huilen.
"Katherine?" Hoor ik Luke zeggen.
"Heey luke wat is" reageer k met een brok in mijn keel
"waar was je? Wat is er?" Zegt hij bezorgd.
"Ik was op school totdat ik flauwviel toen bracht een jongen mij thuis en toen flipte Jason HELEMAAL en bracht Daisy weer op".
"JASON HIER KOMEN NU!" roept Luke.
"WAT?!" Zegt Jason uitdagend.
"HET WAS GVD NIET HAAR FOUT DAT JOUW MATE NU DOOD IS" schreeuwt Luke.
"ZIJ HAD NIET GVD RUZIE MOETEN ZOEKEN IN DE AUTO" schreeuwt Jason terug.
"IEDEREEN BEK DICHT" roep ik.
Opeens hoor ik iemand anders praten.
"JASON WAAG HET OM DAISY
ERBIJ TE BETREKKEN EN JE KRIJGT EEN SCHOENZOOL IN JE GEZICHT en Katherine JE BENT OVER 2 DAGEN JARIGGGGGG OMFG!!!" Roept Rachel out of nowhere.Wacht "RACHEEEL" Roep ik terug.
"heey girllll 😏😏" zegt rach.
"BOYS AAN DE KANT IK EN KATHY GAAN TEEN WOLF KIJKUHHHH"
jason begint te grommen
"JASON GROM NOG EEN KEER NAAR MIJ EN DAN MAG JE JE TANDEN OP GAAN RAPEN!" Schreeuwt Rachel
"wacht weet jij ook al dingen over weerwolven!?"
"Uhm, dat vertel ik later wel" zegt Rachel en trekt me naar binnen.
**Luke**
"Jason... je ging dit keer echt te ver"
hij kijkt me boos aan, maar dat veranderd gelijk in verdriet.
"Het spijt me" begint Jason. "Ik was zo bang dat ik haar zou kwijtraken en niks kon doen. Dat ik mezelf gewoon niet kon beheersen"
"ik snap het, maar je weet dat Katherine ook heel veel gaf om daisy" zeg ik.
"I know. "Ik ga straks wel met haar praten."
**Jayden**
Ik stop mijn auto voor Mason zijn huis en loop naar binnen. Tot mijn verbazing zie ik helemaal niemand in de woonkamer of in de keuken dus ik ga naar Masons kamer.
Ik wordt overspoeld met een heerlijke geur van karamel en verse gebakken brownies, maar het is heel vaag.
Ik hoor mijn wolf Chase roepen "mate, mate, mate". Ik grom hard.
"Wow Jay, wat is er" vraagt Mason.
"Wie is hier allemaal geweest?" Grom ik.
"Alleen wij vier en nog een andere meisje di-"
"welk meisje waarom weet ik hier niks van" grom ik nog harder.
"Hun vier waren hier alleen met onze mate, wie weet wat ze haar hebben aangedaan" begint Chase.
"Chill gast, het was dat nieuwe meisje bij ons op school. Ze was aan het huilen voor het schoolplein en viel toen flauw. Dusss we hebben haar hier naartoe meegenomen" zegt Mason.
Flauwgevallen is ze ziek en waarom moest ze huilen.
"ALS IK DEGENE VIND DIE HAAR MOEST LATEN HUILEN GA IK HEM IN STUKKEN SCHEUREN" schreeuwt Chase."
Waarom was ze flauwgevallen en waar is ze nu" vraag ik paniekerig.
"Ik weet niet waarom ze flauwviel en Dylan heeft haar al naar huis gebracht" antwoord Mason.
"Ja ze is vast in zeker haar vriendje aan het knuffelen" zegt Luke lachend.
Vriendje?
"ZE HEEFT EEN VRIENDJE. De enige persoon die haar mag knuffelen ben ik" zegt Chase woedend.
Ik duw Kyle tegen de muur en grijp hem bij zijn nek.
"Wie is haar vriendje. Breng me nu meteen naar hem" grom ik.
"D-dude... laat... los..." zegt Kyle happend naar adem.
Ik laat hem los en duw hem op de grond.
"Wie. Is. Haar. Vriendje" grom ik dreigend naar hem.
"JASON. Hij heet Jason" zegt hij hijgend.
Ik laat hem los. Jason huh..... 😈
Oh nee, wat gaat er gebeuren met Jason en wie is nou precies Daisy. Is zij de reden van Katherine's nachtmerries en hoe gaat katherine reageren wanneer ze erachter komt wie haar mate is. Find out in the next part😨
Heyy, hoop dat jullie het leuk vonden. Vergeet niet te zeggen wat jullie er van vonden en volg me op insta voor sneak peeks en om te weten wanneer een nieuw deel uit is
Thebrowniesquad_
JE LEEST
My mate, the alpha's daughter
WerewolfHey ik ben Katherine Ik ben 16 (bijna 17 dus waag het om mij kleintje te noemen!) Ik ben 1.57 heeeel klein dus maar zoals ik al zei WAAG HET😂☺️❤️ Mijn hobby's zijn dansen cheerleaden en een beetje zingen maar dat is ook niet geweldig. *moeder van K...