Chapter 7

212 7 0
                                    

"MINE" gromt Jayden.

"OH, NEE NEE DIT GA IK DUS ECHT NIET  TOESTAAN" gromt mijn vader.

"WACHT WAT?!"roept mijn moeder.

"JA WAT" schreeuw jayden.

"BEN IK NIET DUIDELIJK MIJN DOCHTER MAG NIET MET JOU SAMEN ZIJN." gromt mijn vader weer.

"Micheal luister effe-" probeert mijn moeder.

"NEE HIJ IS SLECHT HEB JE DAN NIET ALLE VERHALEN VAN HEM GEHOORD EN KATHERINE IS VEEL TE LIEF VOOR HEM". bijt mijn vader terug.

"Micheal laat hun eerst ff elkaar leren kennen" probeert mijn moeder alweer.

"Ja papa pleaseee laat ons elkaar eerst leren kennen en als dit niet werkt dan zal ik  mij afwijzen". Probeer ik ook.

"NEE" schreeuwt mijn vader.

Ik kijk mijn vader met puppy ogen aan, want ik weet hoe slecht hij daar tegen kan.

"Ughhhhh voor uit dan maar, MAAR BREEK HAAR HART EN IK ZAL ELK BOT IN JOUW LICHAAM BREKEN!".

"DANKJE DANKJE DANKJE!". Zeg ik en geef mijn vader een knuffel.

Mijn ouders lopen terug naar de zaal en ik word tegen de muur aan gedrukt..

"heey kleintje, je wilt niet weten hoelang ik naar jou opzoek ben ik had al bijna de hoop opgegeven" zegt hij terwijl hij dichter bij mijn nek komt.

ik krijg tintelingen op de plekken waar hij me aanraakt en ik voel mijn wangen branden.

"En hoe zou mijn beeldschone mate heten" fluistert hij in mijn oor.

"K-Katherine" zeg ik blozend.

"Mooie naam Katherine, ik ben jayden".

"Dat uh wist ik al" zeg ik met blozende wangen.

Opeens komt Jason binnen en Schreeuwt "WAT GEBEURT HIER!?".

Ik schrik duw Jayden van me af en zeg "OH jason heey"

ik duw Jason rustig naar achter wat helaas niet echt een succes is.

"WAT THE HELL KATHELINE". Schreeuwt hij.

Zijn geschreeuw maakt me langzamerhand bang.

"WACHT BEN JIJ HAAR VRIENDJE" gromt Jayden zo hard dat het pijn doet aan mijn oren

"EW NEE GADVER". Zeg zonder erbij na te denken

"KATHErINE HOU JE BEK" schreeuwt Jason.

"WAT BEN JE JALOERS DAT IK HAAR MATE BEN OF WAT?!". Gromt Jayden.

Oh God laat hun alsjeblieft niet vechten.

"JONGENS LAAT ME UITPRATEN JASON MEEKOMEN JAYDEN JIJ OOK!". Schreeuw ik terug.

"NEE WE PRATEN OP DE GANG" schreeuwt Jason.

"HET HELE FEEST HOORT JULLIE" schreeuw ik nog harder.

Ik probeer hun mee te trekken naar mijn kamer maar alleen jayden werkt mee.

"Jason alsjeblieft werk ff mee" probeer ik.

Jason geeft het op en loopt mee. Zodra we op mijn kamer zijn begin ik met praten.

"Luister jayden dit is mijn OUDERE BROER jason hij is nogal overbeschermend wat ik ook wel opzich begrijp maar soms is het te, jason dit is jayden mijn uh mate denk ik.."

nu komt het Jason gaat schreeuwen

"WACHT-.."

Wat gaat jason zeggen en kunnen jayden en katheline samen blijven Zie het in de volgende aflevering 😉 vergeet niet te voten en te reageren. Volg ons ook effe op instagram:

Thebrowniesquad_

My mate, the alpha's daughterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu