Chapter 33

53 1 0
                                    

"IK HEB ZE, IK HEB ZE, ZE ZITTEN IN DE BOOM HIERKOMEN". "Oh-oh"

Pov. Salma

De rouge klimt naar boven en ik gooi mijn schoen op zijn hoofd. "srs salma" zegt katherine en ziet de man nog steeds klimmen. Opeens horen we een oorverdovend gromt... jayden. We kijken naar rechts en zien de jongens in wolvenvorm naar ons toe rennen. De man kijkt angstig en begint sneller te klimmen. Ik lach en klim via de andere kant van de boom naar beneden. De meiden volgen mij en de man heeft nog niks door.
Jayden klimt de boom in en trekt aan de capuchon van de man. De man valt naar beneden en iedereen lacht. "Waag het om nog eeeeeeen keer onze mates aan te raken dan wens je de dood" gromt badr. "Denk jij deez blijf leven HAHAHAHAHAHA GRAPPIG" lacht jayden. *krak* daar gaat zijn nek. "Waar is mijn schoen eigelijk" vraag ik en ik kijk om me heen. "Hoe ben je je schoen verloren😂" lacht mason. Hehe hij gaat je zwaaaaaar uitlachen lacht mijn wolf ariana. "Ik eh heb hem mischieeeeen uitgetrokken om naar zijn hoofd te gooien" lach ik verlegen. Hij lacht en kust me op de mond. Jayden gooit een tak naar mason en roept "GET A ROOM". Ik bloos en mason valt jayden aan (voor de grap natuurlijk) "GUYS NU KOMEN ANDERS GEEN LEUKE AVOND VOOR JOU JAYDEN" schreeuwt katherine en Jayden springt gelijk op. "Sow sow dreigen met no sex babeee je weet dat ik je gwn ga neuken toch" lacht Jayden en katherine kijkt hem aan. "Niet als ik me opsluit in een andere kamer" en ze knipoogt. "WACHT WAAA- NU MEEKOMEN NAAR HUIS WOLLAH MEH IK LAAT DAT TOE!" Schreeuwt Jayden en verandert in zijn wolf wij veranderen allemaal behalve katherine. "Katherine verander" zeg ik en zie twijfel in d'r ogen. "O-okey" zegt ze en ze verandert in een witte wolf...

Pov. Jayden

Damnnnnn lekker wit net als een bananenmilkshake en ik HOU VAN DIE MILKSHAKE ...hoezo denk je daar aan zegt mijn wolf en ik antwoord met geen idee. Ik loop naar mijn mate en druk mijn snuit tegen die van haar. Ze springt speels op mij en ik doe mee. Salma en mason springen tussen ons in en salma schreeuwt IK WIL NAAR HUIS TOE DUS KOM IDIOTEN! Mason begint hard te lachen en zegt "lekker subtiel baby".

THE NEXT DAYY

POV Katherine

Ik wordt wakker en heb het ontzettend koud. Ik draai me om om naar Jayden bij Jayden te liggen maar merk dat hij er niet is.

Ik ga rechtop zitten en dan pas merk ik dat de douch aanstaat. Hij zou toch niet erg vinden als ik naar binnen gaan om me alvast klaar te maken, ik heb rij gisteravond al gedoucht.

Ik doe de deur open en duw hem weet heel zachtjes dicht. Ik loop naar de wasbak en doe de kraan open.

"WHAT THE FUCK, doe de kraan uit" schreeuwt Jayden opeens.

Ik begin keihard te lachen en doe de kraan uit.

"BITCH IK BEN NU IJSKOUDDDD" schreeuwt jayden en ik lach nog harder. Opeens zijn er beide stil...

"Hoezo zijn er stil" vraagt jayden.

Ik staat naar zijn sixpack en jayden begint te lachen "bevalt je het uitzicht?".

Ik word knalrood en zeg "eh ja...nee..ja ehm weet niet?".

Jayden lacht nog harder en begint zich af te drogen.

"Kooooommmm schiet op ik heb honguuuurrrr" zeg ik en jayden lacht "is goed babyyyy".

Zodra hij klaar is lopen we naar beneden.

Als we de keuken in lopen word ik aangestaard door een groep mannen....

Jayden gromt luid en de mannen gaan heeeeeel snel verder waar ze mee bezig waren.

"Waar heb je zin in babe?" Vraagt jayden lief.

"Pannekoeken!!!!" Roep ik en jayden loopt naar het kook gedeelde.

Een van de mannen loopt naar mij toe "en wie is deze schoonheid?" Zegt hij smerig.

"Ehm zou je me...met rust kunnen laten" zeg ik voorzichtig.

De man pakt me bij mijn heupen en ik probeer hem weg te duwen...

Waar zijn mijn vrienden wanneer je ze nodig hebt?!

Opeens horen we een zware en luide grom. Jayden vliegt de man om zijn hals en duwt hem tegen de muur.

"WAAROM zat je aan MIJN mate?" Zegt jayden rustig met de opdruk op mijn en waarom.

"Ik eh is dat... uw ma-mate" stottert de man.

"Nee daarom zegt hij ook 'waarom zat je aan mijn mate'" zegt Elena terwijl ze naar binnen loopt met jason.

"Wat zij zei" zegt jayden en duwt nog harder tegen zijn nek.

"JAYDEN STOP JE MOORD HEM" schreeuw ik en nu begint de man blauw aan te lopen...

Ik pak jayden van achter vast en kus hem op zijn nek.

"Rustig maar je bent hier toch. En het lijkt me sterk dat hij weer iets zal proberen toch?" Vraag ik en jayden laat hem los.

Hij gromt en tilt me op.

"JAYDEN IK WIL NOG ETEN" roep ik en ik lach.

"Ik breng het wel naar boveeeen" lacht jayden.

Ik word op bed gegooit en Jayden rent naar beneden.

"Room service" zegt jayden met een Frans accent.

"HAHAHAHAHAHAHA KOM MAAR BINNEN" lach ik en hij komt naar binnen met mijn pannekoeken.

"JAYDEEEEEN" schreeuw iemand en Salma komt binnenstormen.

"Oh shit ik ben dood" hoor ik jayden lachen en hij rent.

"JE HEBT 5 SECONDE VOORSPRONG" schreeuwt mason.

En ik lach.

"Oh heey Katherine" zeggen salma en mason tegelijk.

Wat heeft jayden nu weer gedaan?
Gaan salma en mason hem in mekaar hakken of wat😂👌🏽 je leest het in de volgende afleveringgggg😘

Vergeet niet te stemmen!!!

My mate, the alpha's daughterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu