Chapter 20

117 3 0
                                    

"Waar is Elena?" Vraag hij enthousiast.

"Nou kijk....." zeg hij

"Wat!" zegt hij.

"Ik ben hier" hoor ik Elena zeggen.

Jason rent naar haar toe en geeft haar een knuffel.

"Beloof me dat je nooit meer zonder mij naar het strand gaat" zegt Jason tegen Elena.

"Okay" zegt Elena kortaf.

"Wat is er met je ogen, ze zijn donkergroen" vraagt Kyle.

"Oh dat gebeurt soms, ik ga ff naar de wc" zegt ze.

"Wat is er met haar gebeurd" vraagt Dylan uit het niks.

"Hoe bedoel je" zeg ik naïef

"Haar ogen zijn alleen zo als ze of heel boos is of heel verdrietig" zegt Dylan een beetje kwaad " zoals het eruit ziet is het tweede".

"J-Jayden zei iets tegen haar" Zeg ik zacht.

"Wat heeft hij nu weer gezegd" gromt Jason.

"Het maakt niet uit, ze komt al terug maak gewoon lol en dan komt het wel goed" zeg ik.

Als Elena er is lopen we allemaal richting het water, waar Jayden zit.

Jayden staat op een loopt naar Elena toe.

"Sorry ik had dat niet moeten zeggen, het was gewoon dat jij haar hielp van die Alpha terwijl ik dat had moeten doen..." zegt Jayden schuldig.

"Het maakt niet uit" zegt Elena.

"Maar luister ik kon gewoon de angst zien in zijn ogen toen je hem tegen de muur duwde en hem begon te bedreigen" zegt Jayden lachend.

"I know right" zegt Elena ook lachend.

"Wacht wat Alpha? Bedreigen?" Zegt Jason vragend.

"Ja een alpha had mijn pols gekneusd en toen ging Elena hem bedreigen" zeg ik ook lachend.

"Wat kan ik zeggen, het was heel lastig om niet gewoon zijn nek te breken" zegt Elena opeens heel serieus.

"Wow, als ik jouw was Jason zou ik oppassen dat ze je niet vermoord in je slaap" fluister Kyle tegen Jason.

"Wat zei je" zegt Elena op een dreigende toon.

Kyle rent het water in en Elena rent hem achterna.

"Okay nu moeten jullie niet schrikken" schreeuwt Kyle

"Wat is er?" Roept Jason.

"Er is geen grond meer" roept Kyle terug.

Ik zie dat Elena in paniek raakt en kopje onder gaat.

Kyle pakt haar snel vast zodat ze boven het water blijft en brengt haar hiernaar toe.

Jason begint te grommen.

Kyle zet Elena weer naar waar ze kan lopen maar ze begint opeens te lachen en is heel opgewonden

My mate, the alpha's daughterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu