"URGHHHHHH" schreeuw ik en ik zak in van de pijn.
"Katherine gaat het?!" Vraagt jayden bezorgd.
"Zeg alsjeblieft niet dat dit komt door de klappen die jullie kregen?!" Vraagt sawyer.
"Neeee anders was Salma dat geweest!" Zegt Elena.
Ik krijg tranen in mijn ogen van de pijn en dan tilt Jayden me opeens op.
"Kom Princes ik breng je naar onze kamer" zegt hij lief.
"Hij noemt zijn kamer onze kamer" zegt Kate blij. Maar ik let er niet op zoveel pijn heb ik.
Hij zet me neer op zijn bed en hij leunt over me heen.
"J-Jayden wat doe je?" Zeg ik stotterend.
"Geen zorgen Princes, je bent in heat maar ik kan je helpen" zegt Jayden en zijn ogen worden zwart.
"Nee wacht Jayden, ik wil dat nog niet" schreeuw ik.
Maar hij stopt niet. Hij komt dichter bij en begint me kusjes te geven op mijn gezicht en gaat langzaam naar mijn nek.
"Jayden stop, alsjeblieft..." zeg ik huilend/schreeuwend.
Dan wordt de deur opeens open geslagen en wordt Jayden van me afgetrokken.
Jayden begint keihard te grommen.
"Jayden doe ff normaal" schreeuwt Jason. "Je ziet toch dat ze dit niet wilt"
Ik begin te huilen en Jaydens ogen worden weer normaal.
Jayden loopt naar me toe en knuffelt me.
"Het spijt me Princes, ik kan mezelf gewoon niet beheersen nu je in heat bent. ik denk dat het het beste is dat ik uit je duurt blijf als je er nog niet klaar voor bent" zegt Jayden schuldig en loopt de kamer uit.
Jason komt naar me toe en knuffelt me.
"Maak je geen zorgen de pijn zal morgen weg zijn, alleen andere kunnen nu ook ruiken dat je in heat bent" zegt Jason.
"Is dat dan erg?" Vraag ik.
"Ja want andere gasten die nog geen mate hebben gaan jouw dan lastig vallen, dus vanaf nu als je weggaat bel je ff een van de jongens of meiden, okay?" Zegt Jayden.
Ik knik en wacht tot Jason de kamer is uitgelopen en ga dan op het bed liggen.
ik trek de denken helemaal over me heen en val in slaap.
~de volgende dag~
Ik schrik wakker en wil me omdraaien naar Jayden maar merk dan dat hij er niet is.
Ik kijk verbaasd om me heen, maar dan herinner ik me weer dat ik in heat ben en dat Jayden uit mijn buurt moet blijven.
Ik krijg weer tranen in mijn ogen, maar ik wrijf ze gelijk weer weg en loop de douche in om me klaar te maken.
JE LEEST
My mate, the alpha's daughter
WerewolfHey ik ben Katherine Ik ben 16 (bijna 17 dus waag het om mij kleintje te noemen!) Ik ben 1.57 heeeel klein dus maar zoals ik al zei WAAG HET😂☺️❤️ Mijn hobby's zijn dansen cheerleaden en een beetje zingen maar dat is ook niet geweldig. *moeder van K...