We worden in een auto geduwd en er word een spuitje in ons arm geduwd.
Toen werd alles zwart...
Ik wordt wakker in een donkere kamer dat op een cel lijkt. Mijn handen en benen zijn vastgebonden met kettingen.
Ik kijk om me heen en zie Rachel die ook al wakker is.
"R-Rachel waar zijn Elena en Salma" zeg ik bibberend.
"Z-ze werden d-door hun m-meegenomen" zeg Rachel huilend.
**Elena**
Ik en Salma worden in een kamer geduwd en Salma schreeuwt "als je het WAAGT om ons aan te raken verkracht ik jou met een dildo in je poepgat!"
Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden en de man duwt Salma tegen de muur.
"LAAT HAAR LOS" zeg ik Smeekend
De man kijkt mij aan en vraagt "wat wil je daar tegen doen dan HMM"
"IK KLAP JOU NEER ALS JE AAN DR ZIT!" Grom ik.
"Pff doe je best" zegt hij lachend en pakt een zweep ...er zit zilver aan.
Salma word vastgehouden door twee mannen en de man met de zweep vraagt "ga je nog sorry zeggen of wil je klappen?"
"HA klap maar wollah mêh ik ga sorry zeggen!" Zegt Salma en ze word geslagen..
Salma schreeuwt het uit en mompelt "ik met mijn grote mond ook altijd"
"DAT KRIJG JE ERVAN ALS JE NIET LUISTERD" gromt de man en slaat haar weer.
Nu draait hij zich om en zegt "wil je ook klappen of gaan we gelijk kijken hoeveel jullie waard zijn om te verkopen"
Ik wilde reageren met sla me maar, alleen Salma zwaait wilt met dr hoofd en geeft me een blik van zeg-slaan-en-dan-mishandel-ik-jou-10x-erger !!
"Geen van beide?" Reageer ik vragend.
"Duw ze maar in een cel alleen de blonde ergens anders" zegt de man en we worden afgevoerd naar de cellen.
**mason**
1 uur geleden dat ik Salma mijn naam hoorde gillen...
1 uur en 6 secondes eerder bij haar zijn en ik had mijn baby gered van een ontvoering
1 uur en 10 sec geleden toen ze werden ontvoerd!
Hoe kon ik d'r laten gaan?
Ik ,de jongens en de bewakers zijn de heletijd aan het zoeken maar we vinden niks!
We gaan allemaal naar het packhuis en iedereen reageerd met niets of geen spoor.
"Ze moeten hier in de buurt zijn! Het kan niet anders!" Gromt jayden boos.
"Ik zweer als ik die gast te pakken heb vermoord ik hem met een vinger" gromt badr.
"We mogen blij zijn dat de meiden tot nu toe nog niet zijn geslagen ofz" zegt jason.
Opeens voel ik veel steken door me heen gaan.
"FUCK DAT DOET PIJN" schreeuw ik uit en val op de grond.
Ik ventileer effe en zeg "ze hebben mijn meisje pijn gedaan, ze hebben d'r gewoon geslagen ,ze hebben d'r gewoon AANGERAAKT!" Grom ik boos.
"..ik voel nog niks." Zegt jason verbaast
"Salma kennende zal ze weer grote mond hebben gehad al is ze zo lief en verlegen" zegt badr...
Haar tweelingbroer.
JE LEEST
My mate, the alpha's daughter
WerewolfHey ik ben Katherine Ik ben 16 (bijna 17 dus waag het om mij kleintje te noemen!) Ik ben 1.57 heeeel klein dus maar zoals ik al zei WAAG HET😂☺️❤️ Mijn hobby's zijn dansen cheerleaden en een beetje zingen maar dat is ook niet geweldig. *moeder van K...