PAM!
**jayden**
"NALE WTF" schreeuw ik.
"Het spijt me alpha ik liep toevallig langs en zag dat hun jullie aanvielen dus ik schoot.." zegt Nale snel.
"Princes is alles okay" vraag ik terwijl ik op mijn hurken ga zitten.
Ze knikt.
Kijk als je terug wil veranderen moet je gewoon aan je menselijke vorm denken. Maar doet moet je nu nog ni-...
Ze veranderd al terug oh nee.
Ik heb zelf geen trui meer, dus ik schreeuw naar Nale.
"Snel geef me je shirt"
Hij kijkt me vragend aan maar geeft me toch zijn shirt.
Net als ze helemaal is terug veranderd doe ik haar snel het shirt aan.
Ik til haar op en Nale blijft met grote ogen naar haar kijken.
Ik grom super hard. En als reactie valt hij op de grond.
Ik geef een mindlink door aan Mason en Kyle dat ze hier naar toe moeten komen om de lichamen op te ruimen.
Ik zet Katherine die intussen in slaap gevallen in de auto.
Chase wordt helemaal gek, omdat ze nu omringd is door Nales zijn geur. Om eerlijk te zijn irriteert het me ook kapot maar ik heb nu geen keuze.
Eenmaal aangekomen zet ik haar snel op mijn bed en doe een verband om haar arm want haar wond is weer opengegaan en is hevig gaan bloeden.
Zonder te kijken doe ik snel een trui van mij bij haar aan en ga naast haar liggen.
Ik hou ervan als mijn geur bij haar is.
"Dit is het perfecte moment om haar te marken" begint Chase
Nee dat kan ik niet doen. Ze gaat boos worden op ons
"Je kan niet ontkennen dat je haar nu niet wilt, ze draagt letterlijk alleen een trui" zegt Chase.
Ik kom langzaam dichter bij haar maar dan zegt ze opeens.
"Nale"
NALE, ik sta op en begin te ijsberen. Ik kan mezelf gewoon niet inhouden om met iets gooien en Katherine schrikt wakker.
"Jayden? Wat ben je aan het doen" zegt ze slaperig.
"HOE DURF JE DAT AAN MIJ TE VRAGEN" schreeuw ik boos terug. Ze schrikt en gaat rechtop zitten.
**Katherine**
"W-waar heb je het over?" vraag ik zacht.
"IK WEET NIET HOOR MAAR JIJ GAAT DOODLEUK NALE ZEGGEN IN JOUW SLAAP JE HOORT ME TOCH OOK NIET JESSICA'S NAAM ZEGGEN IN MIJN SLAAP" schreeuwt hij.
Nales naam zeggen in mijn slapen. Ik had vast en zeker weer diezelfde droom.
"Jayden je begrijpt het niet, hij-"
JE LEEST
My mate, the alpha's daughter
WerewolfHey ik ben Katherine Ik ben 16 (bijna 17 dus waag het om mij kleintje te noemen!) Ik ben 1.57 heeeel klein dus maar zoals ik al zei WAAG HET😂☺️❤️ Mijn hobby's zijn dansen cheerleaden en een beetje zingen maar dat is ook niet geweldig. *moeder van K...