Pov. Katherine
alles om me heen begint te draaien en een paar tellen later wordt alles zwart....Ik word wakker in een vieze stinkend cel. Waar de f* ben ik nu weer beland?! Wat is er gebeurt? Ik denk en ik hoor elena en salma schreeuwen "KATHERINE" ik kijk naar elena en krijg weer traan ogen. "OMG BEN JE OKEY" schreeuw ik naar elena. "Ja hoe gaat het met jullie?" Vraagt elena. "Ugh eentje zat aan mijn rechter borst maar ik trapte hem in zijn ballen en hij sloeg me een blauw oog maar voor de rest ben ik okey ik bedoel ik ben weer geheeld!" Lacht salma. "Hoe kun je hier om lachen en ik ben ook okey" zeg ik een beetje verdrietig. "Ik heb heeeeeeeeeeelllll misschien de jongens gemindlinkt toen ik wakker werd onderweg☺️. "WAAAAAAATTTT EN DAT ZEG JE NU PAS?!" Schreeuwt elena. "Wacht... waar is Rachel?". "Ik heb haar laten vluchten met moeite" zegt salma. "ALS JULLIE NOU OOK WAKKER WAREN DAN WAREN JULLIE HIER NIET!" Schreeuw salma. Srsly salma srs...
Ik ben de tel kwijt van de tijd XDElena word de cel uitgetrokken en begint keihard te gillen. "Hallo elena, katherine... salma" zegt de man maar bij salma geeft hij een vieze dodelijke blik. "Waaaaacht neeeee ewwwwww" hoor ik salma zeggen. "Wacht wat heb ik gemist" vragen ik en elena tegelijk. "Hij heeft meiden verkracht toen ik op de basisschool zat en geloof me niet gwn eentje maar 1x maar bijna alle meiden en allemaal 5/6 x..." salma rilt en loopt gauw de hoek in om haar hele maag inhoud uit te gooien. "Awwwww je herinnert mij nog! En wat een lol hadden we samen" Zegt de man sluw. "Helaas wel ja en wtf lol hebben je sloeg me op mijn kont gaf me stomme bijnamen en ZOENDE ME OP DE MOND!" Schreeuwt salma. "BEK DICHT" schreeuwt de man en gooit elena salma's cell in en duwt salma met haar nek tegen de muur. Elena springt op hem en salma trapt hem de hele tijd in de ballen. "Geen kindjes meer voor jou" lacht salma en trapt hem in een keer op de slaap. "Zo zo sinds wanneer weet jij dat je op de slaap moet slaan" lach ik. "Sinds mason mij dat leerde😉". "Weyoooowwww hoezo heeft jason mij niks geleerd"zegt elena chaggie. Wij lachen en salma pakt de sleutel. Ze bevrijdt me en we rennen naar boven. We botsen tegen iemand op en salma krast een ader open "GVD TRUT" hij springt op salma en hij breekt haar neus. Ik trap hem op zijn slaap en salma begint kei hard te lachen. "Hz lach je?" Vraag ik. "J-j-je sl-sloeg het te hard dus n-nu is hij dood HAAAAAHAHAHAHAHAHAHHA"
"Waarom ben ik vrienden van jullie" zegt Elena en loopt verder de gang door . "Wacht op ons" gilt Salma en trekt me met haar mee. We lopen verder de trap op en horen opeens een hard knal en Salma en ik kijken elkaar geschrokken aan. We rennen naar de plek en zie Elena bij de voordeur staan. "Eindelijk zijn jullie er en uhmmm... de deur werkt niet echt mee" zegt Elena lachend. We lopen naar buiten maar we zijn alleen omringd door bos. "Eyy moeten we niet binnen kijken of onze telefoons daar nog liggen" roept Salma enthousiast. "Heb al na gekeken ze zijn kapot" zegt Elena. "J-je bedoeld dat ze mijn babyy KAPOT HEBBEN GEMAAKT" zegt Salma bijna huilend.
Ik hoor iets in te verte en kijk naar Salma of ze het ook heeft gehoord maar ze zit te ijsberen en allemaal dingen zitten brabbelen over haar telefoon😂
Ik draai me om naar Elena toe maar zie dat ze er niet meer is. Ik begin om me heen te kijken maar ze is echt weg. Misschien hoorde ze hetzelfde als ik. Ik pak Salma bij de hand en trek haar met me mee richting het geluid. "BITCH, wat is jouw probleem en waar is Elena" zegt Salma duidelijk geïrriteerd. "Wacht ff ik dacht dat ik iets hoorde" zeg ik snel en begin sneller te lopen.
Ik zie open plek en loop er naar toe met Salma die ik nog steeds met me meetrek. Ik ben er bijna als ik opeens naar de grond wordt geduwd ik wil schreeuwen maar iemand doet mij hand op mijn mond. "Chilll ik ben net Elena". "Wow you scared the shit out me" zegt Salma die ook op de grond was gevallen.
"Jullie moeten stil zijn er zijn andere mensen" zegt Elena en wijst naar groepje gewapende mannen. "Als we wachten tot ze weggaan kunnen we ze volgen uit het bos" zegt Elena opgewonden. "...wacht, kunnen we nu nie mindlinken XD" zegt salma. "Nee ben te zwak..." zeg ik en kijk naar hun. "Ik wel" zeggen salma en elena. "Waarom moet ik altijd de zwakke zijn" mompel ik en ik zie hun mindlinken.
Pov. Salma
Ik open mijn mindlink en link naar mason.
M-mason s-salma
S- heeeyyy
M- SALMA BEN JE OKÉ WAAR BEN JE WAT HEBBEN ZE GEDAAN MOET IK ZE IN MEKAAR SLAAN WTH IS DAT VOOR EEN VRAAG TUURLIJK MOET IK DAT.
S- Jeez chill out effe denken ja ik ben oké naast een gebroken neus na want hij wilt niet helen Eentje wilde me wurgen iemand heeft me geslagen en ik werd een soort van aangerand en JA SLA ZE HARD ZE HEBBEN MIJN TELEFOON GEBROKEN MIJN BABY MY NUMBER 2.
M- ben ik je nummer 1 😏
S- nee dat is eten jij bent nummer 3 XD
M- ik.ben.jou.mate.dus.nummer.Een!
S- jaja bla bla bla KOM ONS HALEN
M- stuur locatie
S- sgoe
Ik zet mijn mindlink af en zeg dat we in de bomen moeten klimmen. Nu maar afwachten he.
We zitten in de boom en horen een paar stemmen... rouges
"ZE MOETEN HIER ERGENS ZIJN IK RUIK ZE" schreeuwt iemand. "Shit wat als ze ons vinden..." zegt katherine. "Zal niet gebeuren ze denken niet zo snel aan bomen"zeg ik en dan horen we "IK HEB ZE, IK HEB ZE, ZE ZITTEN IN DE BOOM HIERKOMEN". "Oh-oh"
Wat gaat er gebeuren met de meiden. En zullen de jongens optijd zijn dat lees je bij de volgende aflevering
JE LEEST
My mate, the alpha's daughter
WerewolfHey ik ben Katherine Ik ben 16 (bijna 17 dus waag het om mij kleintje te noemen!) Ik ben 1.57 heeeel klein dus maar zoals ik al zei WAAG HET😂☺️❤️ Mijn hobby's zijn dansen cheerleaden en een beetje zingen maar dat is ook niet geweldig. *moeder van K...