Ik pak Elena's hand en loop de kamer uit.
"KATHERINE JE BLIJFT HIER" gromt jayden en duwt me tegen de muur.
Opeens worden zijn ogen zwart..
Ik zit nog steeds in de heat!!
"Katherine.." zegt jayden en hij kijkt me recht aan.
Ik voel me aangetrokken en leun ook in.
Opeens worden we uit elkaar getrokken door Salma.
"Ey ik weet niet hoor maar 1 jij bent er nog niet klaar voor en 2 ik heb geen zin in deze shitty drama!" Zegt Salma chagrijnig.
"Weyowwww sins wanneer ben jij zo chagrijnig?" Vraagt jayden.
"Sins mijn 3 nagels zijn gebroken en ik glas op mijn lichaam heb OVERAL!" Zegt Salma boos.
"Oh nee nu kunnen we je nageltjes niet lakken" zegt jayden om haar te irriteren.
Salma rolt haar ogen en zegt "wllh jij bent echt dom".
Mason en Elena beginnen met lachen en Elena zegt
"deze trut wilt haar nagels hebben om irritante jochies weg te krassen".
"Ey Katherine luister effetjes heeeel goed" zegt Jessica ineens.
"WEYOOOOW WAAR KOMT DEZE KEHBA VANDAAN" roept Salma.
"Maar eeeeecht" zegt elena.
"Jullie zijn eeeecht lelijkerds" zegt Jessica verveeld.
"Bruh wij zijn puur natuur jij bent puur plamuur" zegt Salma en iedereen begint te lachen.
"WAH LUISTER wacht maar jullie ALLEMAAL ik zorg ervoor dat jullie leven een HELL WORD" schreeuwt Jessica boos.
"SAFFI THATS IT DEZE GARIAH GAAT KENNIS MAKEN MET MIJN IK BEDOEL MASONS VUISTEN" schreeuwt Salma.
"Huh hoezo Masons vuisten" vraag ik lachend.
"Hallo mijn zit onder glas wondjes!" Zegt Salma lachend terwijl ze haar handen laat zien.
"Jessica luister als je nu niet mijn huis uitgaat ik zweer ik ga dan jouw nek breken" schreeuwt Jayden.
Jessica kijkt me boos aan en loopt dan naar buiten.
Ik ben klaar met deze onzin. Jessica die me zowat wil vermoorden. Jayden die vreemd op mij gaat.
Ik begin weer tranen in mijn ogen te krijgen.
"Hey Princes, je hoeft niet te huilen ik laat Jessica je niet meer lastig vallen" begint Jayden.
"Ik ben niet jouw Princes" zeg ik en loop naar buiten.
Elena loopt me achterna, Jason en Dylan volgen haar.
"OH... MY.... GOD" zegt Elena uit het niks.
"Wat nu weer" zegt Dylan.
JE LEEST
My mate, the alpha's daughter
LobisomemHey ik ben Katherine Ik ben 16 (bijna 17 dus waag het om mij kleintje te noemen!) Ik ben 1.57 heeeel klein dus maar zoals ik al zei WAAG HET😂☺️❤️ Mijn hobby's zijn dansen cheerleaden en een beetje zingen maar dat is ook niet geweldig. *moeder van K...