Wie weet wat er nu met haar kan gebeuren!?
**Katherine**
Ik dacht dat ik de weg wel wist maar ik zit hier al een halfuur doelloos rond te lopen.
Opeens komt er een auto langs me rijden en doet het raam omlaag. Tot mijn verbazing zie ik Nale aan het stuur.
"Katherine, wat doe je? Waar is Jayden" vraagt Nale.
"Zoals je ziet ben ik aan het lopen en het boeit me niet waar Jayden is" zeg ik koel.
"Als je zo blijft rondlopen wordt je nog ziek" zegt hij bezorgd.
"Sinds wanneer geef jij iets aan mij" zeg ik zonder hem aan te kijken.
"Luister Katherine, ik gaf altijd al om jouw. Stap nu in voordat je echt ziek wordt" zegt hij snel.
Ik kijk hem aan maar mijn zicht is ineens heel wazig en alles om me heen begint opeens met draaien.
Ik ga met mijn handen knieën op de grond en zie dat mijn hand aan het bloeden is.
Opeens wordt ik door iemand opgetilt.
"Alles komt goed, okay" hoor ik Nale nog zeggen voordat alles zwart werd.
**Jayden**
mijn vrienden en ik waren ons aan het klaarmaken om Katherine te gaan zoeken tot opeens de packdokter me belt.
"Uhm alpha Jayden, Luna is in het ziekenhuis in een kritieke staat" zegt de packdokter
"WAT, waarom weet ik hier niks van" schreeuw ik in de telefoon.
"Ze is pas n-"
"Ik hoef het niet eens te horen ik kom nu daarnaar toe" onderbreek ik hem en hang op.
"Katherine ligt in het ziekenhuis" schreeuw ik naar de rest en ren naar buiten.
De anderen rennen ook naar buiten en Dylan gaat rijden want iedereen weet dat ik deze staat niet kan rijden.
Ik storm het ziekenhuis in en vraag in welke kamer ze ligt, hetzelfde moment ren ik lift in dat voor mijn gevoel veel te traag gaat.
voor Katherines kamer zie ik Nale heen en weer lopen.
"Wat doet deze ezel nou weer hier" gromt Chase.
Nale ziet me en komt op me afgelopen, pakt me bij mijn shirt en duwt me tegen de muur.
"Door jouw ligt ze daar" schreeuwt hij
Ik duw hem van me af en zeg.
"Voor zo ver ik weet wou ze jou nog uit dat restaurant" bijt ik terug.
Hij begint te lachen
"Voor zo ver ik weet wou ze jou nooit meer zie, dus ik zou maar oppassen wat zegt je alphatje" zegt hij koeltjes.
Ik begin met grommen klaar om hem aan te vallen
Maar dan komt opeens een dokter de kamer uit gelopen.
Ik wil iets zeggen maar Nale is me voor.
"Is ze okay" vraagt Nale
"Ze is uit de kritieke staat en is nu aan het slapen ze kan elk moment wakker worden" Zegt de dokter.
"Dankjewel" zegt Nale en loopt naar binnen.
Ik loop hem gelijk achterna
**Katherine**
Ik hoor wat geroezemoes en maak mijn ogen open. Ik kijk om heen en ik merk dat ik in een vreemde kamer ben.
"Ze is wakker" hoor ik iemand zeggen.
Hetzelfde moment zie ik Jayden voor me
"Hey princes, is alles okay?" Zegt hij.
Ik krijg gelijk tranen in mijn ogen. hoe kan hij doen alsof er niks is gebeurd nadat hij zo tegen me deed.
"Zie je, je laat haar al gelijk huilen" hoor ik iemand zeggen.
"Kathe, ik ben het Nale"
Nale?
"W-wat doe je hier" vraag ik.
"Ik heb je hiernaar toe gebracht. Je had teveel bloed verloren en viel daarom flauw" zegt hij.
"Oh okay" zeg ik schor.
Ik kijk om me heen en zie ook Mason, Kyle, Dylan en Sawyer.
Ugh, ik heb geen zin in al dit gedoe en doe mijn ogen dicht.
Tot ik opeens een horen klap hoor. Ik schrik op en ga rechtop zitten.
Ik zie Jason zo wat op Jayden en Luke die Jason probeert tegen de houden.
"Ik had je gewaarschuwd, ik hoop voor jouw dat je snel heelt " gromt Jason sarcastisch.
Jayden duwt hem keihard tegen de muur en begint op hem in te slaan.
Ik zie Jason hevig bloeden en ik twijfel geen moment.
Ik spring van het bed en duw Jayden super hard van Jason af.
Iedereen kijkt me verbaasd aan
"J-Jason ben je okay" vraag ik huilend
"Hey, hey niet huilen alles is okay sis" zegt hij terug.
Ik geef hem een knuffel.
"En jij" zegt hij terwijl hij naar Jayden kijken " kom nooit me bij haar in de buurt"
"Jij kan me helemaal niks verplichten ik ben hier de alpha" snauwt Jayden terug.
"IEDEREEN BEKKEN DICHT" schreeuw ik.
"Jason ik bepaal zelf als ik weer terug wil naar Jayden en Jayden verwacht niet dat het goed gaat komen als je een paar lieve woorden tegen me gaat zeggen, want wat je zei ging echt veel te ver" het laatste zei ik met tranen die over mijn wangen rollen.
"Jason ik wil naar huis" zeg ik en loop de kamer uit.
Komt het nog goed tussen Katherine en Jayden. Find out in the next part!!😨
Vergeet niet een reactie achter te laten en te voten. Volg me ook ff op insta
Thebrowniesquad_
JE LEEST
My mate, the alpha's daughter
WerewolfHey ik ben Katherine Ik ben 16 (bijna 17 dus waag het om mij kleintje te noemen!) Ik ben 1.57 heeeel klein dus maar zoals ik al zei WAAG HET😂☺️❤️ Mijn hobby's zijn dansen cheerleaden en een beetje zingen maar dat is ook niet geweldig. *moeder van K...