Part 13

8.1K 595 1
                                    

ကြၽန္ေတာ္ အသက္႐ွင္ဖို႔နဲ႔ သူေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔အတြက္ ဆုတစ္ခုသာလ်ွင္ ေရြးခ်ယ္ပါဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္ သူေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔ ေရြးခ်ယ္လိုက္ပါ့မယ္.....

Xiao Zhan......
-----------------------------------------------------------
ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ရယ္ရယ္ေမာေမာနဲ႔ အေပၚထပ္ကဆင္းလာတာျမင္ေတာ့ အိမ္ေတာ္ထိန္းခ်န္ေတာင္ အံ့ျသ သြားေလရဲ႕ ။ဟုတ္တယ္ေလ yibo သူ 7 ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔ကစၿပီး ေမြးေန႔တိုင္းကို အထီးက်န္စြာနဲ႔ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ႏွစ္ေပါင္း မနည္းေတာ့ ခုဆို သူ 23 ႏွစ္ျပည့္ၿပီေလ ။ ဒီေန႔ yibo ေမြးေန႔ဆိုတာ သူလည္းသိပါတယ္ ။ဒါေပမဲ့ ခုလိုကေလးေလးတစ္ေယာက္လို ေပ်ာ္ေနတာျမင္တာေတာ့ ဒါဒုတိယအႀကိမ္ေပါ့ေနာ္..... ။သူလည္း ခုလို ျဖဴစင္ၿပီး ကေလးတစ္ေယာက္လိုရယ္ေမာေနတဲ့ yibo ပံုေလးကို မျမင္ခဲ့တာၾကာပီေလ..... ။ ဒီလိုေလးပဲ ျမင္ခ်င္ပါတယ္ သခင္ေလး ဝမ္ရယ္....

"Happy Birthdayပါ ဝမ္သခင္ေလး..."

အိမ္ေတာ္ထိန္းခ်န္ရဲ႕ bdw လုပ္တာကို yibo ႏွစ္လိုဖြယ္ အျပံဳးေလးနဲ႔ ျပန္အသိအမွတ္ျပဳလိုက္ၿပီး အိမ္ေတာ္ထိန္းခ်န္ကို ေႏြးေထြးစြာဖက္ေပးလိုက္သည္။ သူမ ဝမ္းသာၿပီး မ်က္ရည္မ်ား မထိန္းႏိုင္ေတာ့ပဲ ပါးျပင္ကို စီးက်လာေသာေၾကာင့္.....

"အို ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဒီလိုေပ်ာ္ရႊင္စရာေန႔မွာ..."

သူမ ေျပာရင္းနဲ႔ မ်က္ရည္မ်ား ကို လက္နဲ႔ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းသုပ္ပစ္လိုက္တာေၾကာင့္ yibo စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားကာ သူ႔လက္ေလးနဲ႔ အသာအယာ ျပန္သုပ္ေပးလိုက္ၿပီး .....

"စိတ္မေကာင္းမျဖစ္ပါနဲ႔.... ကြၽန္ေတာ္ ဒီေန႔ကစၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္ရေတာ့မွာပါ...."

သူ xz ရဲ႕မ်က္ႏွာေလးကို ၾကည္ႏူးစြာနဲ႔ လွမ္းၾကည့္ရင္း ေျပာလိုက္တာျဖစ္သည္။ ကြၽန္ေတာ္ တစ္ေယာက္ေသာသူေၾကာင့္ အျမဲေပ်ာ္ရႊင္ရေတာ့မယ္ ထင္တယ္ အိမ္ေတာ္ထိန္းခ်န္.... ဘယ္လိုအခက္အခဲပဲ႐ွိ႐ွိ ကြၽန္ေတာ္ ရင္ဆိုင္သြားမယ္ လို႔ ဆံုးျဖတ္ထားတယ္... ။

"ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကို ေမြးေန႔လက္ေဆာင္အျဖစ္ တစ္ေနရာလိုက္ပို႔စရာ႐ွိလုိ႔ အိမ္ေတာ္ထိန္းခ်န္ ခြင့္ျပဳပါအံုး...."

လူဆိုးေလးရဲ႕ သက္ေတာ္ေစာင့္ (Completed)Where stories live. Discover now