Part 11

8.8K 630 6
                                    

ငါလည္း မင္းကို...........

Xiao Zhan...
-----------------------------------------------------------

ဝမ္ေခ်ာင္နဲ႔ စကားမ်ားၿပီးေနာက္ပိုင္း yibo ဆိုင္ကယ္စီးဆက္မေလ့က်င့္ေတာ့ပဲ xzနဲ႔အတူတူ အိမ္ကိုပဲျပန္လိုက္ခဲ့ေတာ့သည္။ကားေပၚတြင္ ႏွစ္ေယာက္လံုးဘာစကားမွမေျပာျဖစ္ၾက ။ yibo ခုလိုၿငိမ္သက္ေနတာကို ဘဝင္မက်တာေၾကာင့္ xzကို ခိုးၾကည့္လိုက္မိသည္။ ဝမ္ေခ်ာင္ေျပာတာေတြ တစြန္းတစၾကားပီးxzသူ႔ကို ဘယ္လိုထင္သြားလဲဆိုတာ သူသိခ်င္ေနမိသည္။ xz မ်က္ႏွာၾကည့္ရတာေတာ့ ေအးေဆးျဖစ္ေနသလိုပင္ ။ကားကိုပဲ အာရံုစိုက္ေမာင္းေနၿပီး သူ႔ကို ဘာစကားမွမေျပာတာကလြဲလို႔ အားလံုးပံုမွန္ပင္။ သူစိုးရိမ္တာက သူ႔ကို အထင္ေသးသြားမွာ အရမ္းေၾကာက္ေနမိတာပါ ။သူ xz ကို မရဲတရျဲကည့္ေနရင္းကေန သူပဲ စကားစေျပာလိုက္ပါတယ္ ။.

"xz.... ကြၽန္ေတာ္...."

"Yibo ေနာက္တစ္ပါတ္ မင္းေမြးေန႔ရွိတယ္မလား မင္းကို ငါတစ္ေနရာေခၚသြားစရာ႐ွိတယ္...."

"ေအာ...အင္း..."

သူစကားစေျပာဖို႔ျပင္လိုက္ေပမဲ့ xz က ေမြးေန႔ကိစၥနဲ႔ စကားလႊဲလိုက္တာေၾကာင့္ သူဆက္မေျပာေတာ့ပဲ ဒီတိုင္းၿငိမ္ၿငိမ္ပဲ လိုက္ခဲ့လိုက္သည္။ ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကြၽန္ေတာ့ကို အထင္မေသးလိုက္ပါနဲ႔ xz ရယ္......

-----------------------------------------------------------

Xz ကားေလးကို အိမ္ေ႐ွ႕ၾကာကန္ႀကီးေဘးကိုရပ္လိုက္ၿပီး yibo ကိုေတာင္ တံခါးဖြင့္မေပးပဲ သူအိမ္ထဲတန္းဝင္သြားခဲ့သည္။ ဝမ္ခ်င္းနဲ႔အိမ္ေတာ္ထိနး္ူကိုပင္ မႏုတ္ဆက္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ သူ အေရးတႀကီးနဲ႔ အေပၚထပ္သူ႔အခန္းတန္းဝင္သြားခဲ့သည္။ အိမ္ေတာ္ထိန္းနဲ႔ ဝမ္ခ်င္းကေတာ့ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ၾကည့္ၿပီး ဘာျဖစ္ခဲ့တာလဲဆိုတဲ့ အၾကည့္နဲ႔ ။

"သခင္ေလး ဝမ္ ဘာျဖစ္ခဲ့ၾကတာလဲ ရန္ျဖစ္လာၾကတာလား..."

"ကြၽန္ေတာ္..."

အိမ္ေတာ္ထိန္းအေမးကို ရိေပၚတႏး္ူမေျဖႏိုင္ပဲျဖစ္ေနခဲ့သည္။ ေျပာျပလို႔လည္း ရတဲ့ကိစၥမဟုတ္။ သူဘာမွဆက္မေျပာေတာ့ပဲ အိမ္ထဲပဲတန္းဝင္ခဲ့ၿပီး သူ႔အခန္းမဝင္ခင္ သူ႔ေဘးက xz အခန္းကို တစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္ၿပီး တံခါးေခါက္ရန္လက္လွမ္းခဲ့ေပမဲ့ အေႏွာက္အယွက္ မေပးခ်င္ေတာ့တာေၾကာင့္ လက္ျပန္႐ုတ္လိုက္ၿပီး သူ့အခန္းထဲသာ တန္းဝင္ခဲ့လိုက္သည္။သူကုုတင္ေပၚ ပစ္လဲလိုက္ၿပီး ဝမ္ေခ်ာင္ ေျပာတဲ့စကားကိုၾကားၿပီး ျဖစ္သြားတဲ့ xzမ်က္ႏွာေလး ကဳိျမင္ေယာင္ၿပီး... ကြၽန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားအေပၚမွာ ခံစားခ်က္္ရွိေနပီ ထင္တယ္ xiao zhan......

လူဆိုးေလးရဲ႕ သက္ေတာ္ေစာင့္ (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora