Part 20

6.6K 451 4
                                    

ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ xz နဲ႔က်န္းခ်န္....

ဝမ္ေဟြ႔

..........................................................

"တူ...တူ...တူ..."

ညနက္သန္းေခါင္ေက်ာ္ခ်ိန္...ဖုန္းျမည္သံၾကားတာေၾကာင့္ xz အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ အသံၾကားတဲ့ေနရာကို လက္ျဖင့္ေလ်ွာက္စမ္းေနမိသည္။ ေနာက္မွ ဘယ္တုန္းကမွန္းမသိ ေခါင္းအံုးေအာက္ ေရာက္ေနေသာ ဖုန္းကို ယူလိုက္ၿပီး..ၾကည့္လိုက္ေတာ့ က်န္းခ်န္ျဖစ္သည္။ သူဒီခ်ိန္ႀကီး ဖုန္းမေခၚဖူးပါဘူး ေတြးၿပီး...

"အင္း... က်ႏး္ူခ်န္ ေျပာ...."

"ဟဲလို...က်န္းခ်န္.."

သူ႔ဘက္က ျပန္ထူုးေနေပမဲ့ ဟိုဘက္က ဘာသံမွ မၾကားတာေၾကာင့္ သူ စိတ္ပူသြားၿပီး.....အိပ္ခ်င္ေနေသာ မ်က္လံုးမ်ားပင္ က်ယ္လာသလို....

"က်န္းခ်န္... က်န္းခ်န္.. ဘာျဖစ္တာလဲ ေျပာ.."

"xz... ငါ  ဘယ္လိုိလုပ္ရမလဲ.."

က်န္းခ်န္ရဲ႕ စကားသံထဲမွာ ငိုသံလိုလို ႐ိုက္သံလိုလိုပါေနတာ xz သတိထားမိတာေၾကာင့္...သူပိုစိတ္ပူသြားကာ အိပ္ေနရာမွ ထထိုင္လိုက္ၿပီး..

"က်န္းခ်န္....ေျဖးေျဖးေျပာ...ဘာျဖစ္တာလဲ..."

"ငါ့ဦးေလး(စခန္းမႉးဝမ္...)...ဆံုးၿပီ..."

မထင္မွတ္ထားေသာစကားတခြန္းေၾကာင့္ xz ဘာစကားမွပင္ဆက္မေျပာႏိုင္ေတာ့ဘဲ ခဏတိတ္ဆိတ္မိသြားသည္။

"xz.. အဆင္ေျပလား... ငါေတာင္းပန္ပါတယ္.... ငါသူ႔ကို ေကာင္းေကာင္း ဂ႐ုမစိုက္လိုက္မိဘူး....ေတာင္းပန္ပါတယ္.."

က်န္းခ်န္ေျပာေနတာေတြက သူ႔နားထဲ မေရာက္တစ္ခ်က္ ေရာက္တစ္ခ်က္...သူ မယံုၾကည္ႏိုင္ေသးဘူးေလ...ငယ္ငယ္ကတည္းက သူ႔ကုိ တူအရင္းလို ျပဳစုေစာင့္ေ႐ွာက္ခဲ့တဲ့ ဦးေလးလိုလဲဟုတ္ အေဖလိုလဲ ဟုတ္တဲ့ စခန္းမႉးဝမ္ရဲ႕ သတင္းက သူ႔အတြက္ေတာ့ မယံုႏိုင္ေလာက္ေအာင္ျဖစ္သြားခဲ့တယ္ေလ...

"သူ...ဘာျဖစ္တာလဲ... ေျပာ....ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ..."

"ကိုယ့္ကိုယ္ကို.. သက္ေသတာ.."

"ဘာ..."

........................................................................

"အိမ္ေတာ္ထိန္းခ်န္... xz ကိုေတြ႔မိလား...သူ ဘယ္သြားခဲ့တာလဲ... "

လူဆိုးေလးရဲ႕ သက္ေတာ္ေစာင့္ (Completed)Where stories live. Discover now