Part 14

8.6K 625 9
                                    

ငါလည္း.မင္းကို အရမ္းခ်စ္တယ္.... wangyibo...

XiaoZhan
-----------------------------------------------------------
"ေဝါ....ေဝါ...."

မိုးအရမ္းႀကီးၿပီး ေလမ်ားတိုက္ေနတာေၾကာင့္ xz ကားေလးကို ဆက္ေမာင္းလို႔မရမွန္း ရိပ္မိလိုက္သည္။ ေတာင္ဆင္းလမ္းျဖစ္သည့္အျပင္ အေကြ႔အေကာက္ေတြေၾကာင့္ အိမ္မေရာက္ပဲ လမ္းေခ်ာ္ၿပီး ေတာင္ေအာက္ေရာက္သြားမွာျဖင့္ ...။ သူကားေလးကို လမ္းေဘးခ်ကာ ခဏရပ္ထားလိုက္သည္။ စထြက္လာကာစက အဲ့ေလာက္ မရြာေသးေပမဲ့ လမ္းတစ္ဝက္ေရာက္မွ ပိုသည္းလာေသာမိုးေၾကာင့္ xz စိတ္ညစ္သြားသည္။ တစ္ေနကုန္ေနဖိုု႔အစီအစဥ္မ႐ွိတာေၾကာင့္လည္း ဘာအစားအေသာက္မွ မစီစဥ္ခဲ့ဘူးေလ.... ။ဒါေတာင္ သူတို႔ကားဆီဝင္ျဖည့္ရင္းနဲ႔ minimarket တစ္ခုက ေန မုန္႔အနည္းငယ္နဲ႔ အေအးဗူးေလး ဝယ္ခဲ့လို႔သာ ေန႔လည္စာမငတ္တာ.. ။ သူဗိုက္ဆာတာထက္ yibo ဆာေနမည္ဆိုးတာေၾကာင့္.....

"ဘယ္လိုေနလဲ yibo.... ဗိုက္ဆာေနၿပီလား..... "

"မဆာဘူး....ကြၽန္ေတာ္အရမ္းခ်မ္းေနတယ္ zhange... "

သူ yibo နဖူးေလးကို စမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကိုယ္ပူခ်ိန္ တက္ေနတာကိုသတိထားမိလိုက္သည္။ ခ်မ္းေနတယ္ဆိုတာေၾကာင့္ ျခံဳစရာတခုခုေတြလို႔ေတြ႔ျငား ကားထဲ ႐ွာၾကည့္ေသာ္လည္း ဘာမွမေတြ႔... ။ သူ ကားေနာက္ခန္းထဲသြားၿပီး ႐ွာရန္ျပင္လိုက္ခ်ိန္ မွာ yibo သူ႔လက္ေလးကို လွမ္းဆြဲလိုက္ၿပီး....

"zhange လက္ကအရမ္းေႏြးတာပဲ ကြၽန္ေတာ့ကို ဖက္ထားေပးပါ့လား... အရမ္းခ်မ္းေနလို႔ပါ.."

ဘယ္ေလာက္ေတာင္ခ်မ္းေနသည္မသိ... ေမးခ်င္း႐ိုက္ေနၿပီး အသံမ်ားပင္တုန္ေနသည္။ အပူ႐ွိန္ေၾကာင့္ ႏုတ္ခမ္းမ်ားက ရဲေနၿပီး မ်က္ႏွာကေတာ့ ကားမီးေရာင္ ဖ်ဖ်ေလးေအာက္မွာ ျဖဴဖက္ဖက္နဲ႔..။ ကားေ႐ွ႕ခန္းကလဲ ႏွစ္ေယာက္အတူတူထိုင္ဖို႔ အဆင္မေျပတာေၾကာင့္...

"ဒါဆို ဒီလိုလုပ္ မင္းထႏိုင္တယ္ဆိုရင္ ေနာက္ခန္းဘက္ကိုကူးလိုက္... ငါလာခဲ့မယ္ သြား..."

ေျပာရင္းနဲ႔ yibo ကို ကူတြဲေပးလိုက္ၿပီး ေနာက္ခန္းကိုေရႊ႔ေပးလိုက္သည္။ သူကားတံခါးကို ေလာ့ခ်လိုက္ၿပီး မီးေရာင္မိွန္မိွန္ေလးကို ထြန္းထားလိုက္သည္။ အဲဒိေနာက္ သူပါ ေနာက္ခန္းထဲ လုိက္သြားၿပီး yibo ရဲ႕ေဘးနားကပ္ထိုင္လိုက္ကာ သူ႔ရင္ခြင္ထဲေပြ့ဖက္ထားမိလိုက္သည္။ yibo ကိုစိုးရိမ္စိတ္တစ္ခုနဲ႔ပဲ သူဘာမွ ေသခ်ာမစဥ္းစားမိ.... ။

လူဆိုးေလးရဲ႕ သက္ေတာ္ေစာင့္ (Completed)Where stories live. Discover now