*1*

3.1K 49 16
                                    

POV Tess

Ik wordt wakker door een ambetant, piepend geluid, mijn wekker.

Vorige week zijn we naar Nederland verhuist en vandaag is mijn eerste schooldag op een nieuwe school.

Ik voel mijn ogen langzaam terug sluiten als mijn oudere broer Aaron binnen komt en naast me komt zitten op bed.

"Wakker worden klein zusje van me, je moet vandaag naar school" zegt hij. "Ik wil niet gaan, ik ben bang en moe" "Je moet niet bang zijn, je weet dat je mij altijd kunt bellen als er iets is en ze zullen wel lief zijn op je school" zegt hij terwijl hij me een kus geeft op mijn voorhoofd en mijn kamer uitstapt.

Ik sla mijn deken van mij af en loop naar mijn klein badkamertje. We hebben financiële problemen sinds mama is gestorven daarom zijn we verhuisd, mijn vader heeft hier een betere job gekregen dus zullen we meer geld verdienen, maar tot nu toe hebben we nog een klein huisje. Niet lelijk maar wel klein.

 Niet lelijk maar wel klein

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Maar ik ben al blij als ik een dak boven mijn hoofd heb, en ik vindt dat we nog een mooi huis hebben

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Maar ik ben al blij als ik een dak boven mijn hoofd heb, en ik vindt dat we nog een mooi huis hebben.

Ik poets mijn tanden en doe mijn kleren aan, als ik naar beneden ga zie ik mijn broer en vader aan tafel zitten!

Mijn vader leest een krant en mijn broer een cornflakes terwijl hij op zijn Gsm zit. "Goeiemorgen" zeg ik. "Aah, daar ben je, amai kon het nog langer duren om je klaar te maken om naar school te gaan, jij doet ook echt nooit iets voor school, weet jij nie hoe duur dat is ofzo?" Zegt mijn vader boos.

"Sorry..." zeg ik. Ik zie aaron boos kijken naar mijn vader! "kom ik breng je wel naar school" zegt hij. Ik pak vlug mijn boekentas en stap naar buiten met Aaron.

"Niks van aantrekken"zegt hij terwijl hij op mijn rug wrijft. Aaron is de liefste broer die een meisje kan krijgen, als ik hem niet had zou ik niet snappen hoe ik de dagen alleen zou kunnen door brengen.

Tijdens het rijden is het stil en hoe dichter we komen bij mijn nieuwe school hoe zenuwachtiger ik wordt. "We zijn er" zegt aaron, ik zucht en durf niet uitstappen. "hey, alles komt goed ik beloof het u, en als er toch iets is kun je mij altijd bellen" zegt hij.

The Badboy isn't that badWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu