POV TESS
"Wij moeten eens praten" zegt Jake. "Waarover?" vraag ik. "Ik denk dat je dat zelf wel al weet" zegt hij. "Ik heb niks tegen je te zeggen" zeg ik. "goed! dan kun je luisteren terwijl ik wel iets te zeggen heb tegen" antwoord Jake terug.
"Ik weet dat je mij niet vertrouwd en niet wilt zeggen wat er is maar ik wil weten waarom jij tegen je broer hebt gelogen waardoor hij mij in elkaar wou slagen" zegt Jake.
"zoals je zelf al zei vertrouw ik je niet en ga ik je niks verellen" antwoord ik terwijl ik mijn arm lostrek en het lokaal uitloop. Ik loop naar bio met allemaal vragen in mijn hoofd.
Waarom doet hij zo lief? Waarom blijft hij er zo kalm bij? En was het daarvoor ook al? Ik stap het lokaal binnen en ga zitten achter Ellen en Emily. "Waar was je" vragen ze. " Ik leg het jullie straks wel uit".
Na drie saaie uren lopen we met zen driëen naar het cafetaria en gaan we zitten aan een tafel. "dus wat is er nu gebeurd" vraagt emily ongeduldig. Ik vertel hun alles van dat hij mij had tegen gehouden.
Na mijn verhaal kijken ze mij allebei met opgetrokken wenkbrauwen op. "Die gast is echt zot" zegt Ellen. "Ja maar ik begrijp wel waarom hij het deed, je komt het niet elke dag tegen dat iemand je in elkaar wilt slaan nadat iemand zei dat hij je had geslagen" zei Emily.
Heeft Emily gelijk? Zou ik het Jake vertellen? Hij heeft toch het recht om te weten? Nee Tess blijf gefocust! Jake verdient niets en is niet te vertrouwen!
Ik voel mij gsm bibberen en pak hem uit mijn broekzak. Wanneer ik aaron zijn naam zie verschijnen op het scherm neem ik direct op.
"Aaron, OMG, ik was zo berzorgd, is alles in orde? Wat is gebeurd" vraag ik hem paniekerig. "Niks waar jij je zorgen om moet maken, ik bel gewoon om te zeggen dat ik je straks niet kom halen en dat je beter bij een vriendin blijft slapen vannacht. Maar Ik moet nu weg, ik bel je nog is. Hou van je zusje, bye". Nog voor ik kan antwoorden heeft hij al opgehangen.
Wat was dat?!?! Waarom antwoord hij niet op mijn antwoorden. "Wie was dat" vraagt Ellen me halend uit mijn gedachten. "Mijn broer aaron, hij zei dat hij mij niet kwam halen en dat ik bij een vriendin moest blijven slapen" zeg ik.
"je kan wel bij mij blijven slapen" zegt Emily opgewonden. "Zeker?" Vraag ik onzeker. "Ik zal mijn moeder eens bellen om het te vragen maar normaal gezien zou het OK zijn" zegt Emily terwijl ze haar GSM pakt en wegloopt voor een beetje privacy.
Ik weet niet waarom maar ik blijf denken aan Aaron! Waarom moet ik gaan slapen bij iemand anders? Waarom komt hij mij niet halen? Waarom heeft hij niet gezegd hoe het ging?
Al die vragen die in mijn hoofd spoken en ik kan geen antwoorden krijgen! Wat als er iets gebeurt is en hij niet wil dat ik het weet of zie? Het is allemaal mijn schuld! Ik had gewoon mijn mond moeten houden!
"Hey, is alles ok?" Haalt Ellen mij uit mijn gedachten. "Ja ik maak mij gewoon zorgen over mijn broer" biecht ik op terwijl ik naar beneden kijk. "Het komt allemaal in orde" zegt Ellen terwijl ze over mijn arm wrijft.
"HET MAG!" Roept Emily blij terwijl ze naar ons toe loopt. "En ik heb net een bericht gekregen dat er vanavond een feest is dus kunnen we ons samen klaar maken en FEESTEN!" Roept Emily er nog vlug bij. "OMG JAAAA, dan kunnen we elkaars haren en make-up doen" vult Ellen emily aan.
"Ik denk niet dat ik ga mee gaan, ik ben niet echt in de stemming" zeg ik. "Ik denk dat het juist perfect is dat je zou meekomen om je gedachten te verzetten" zegt Ellen. "Ik heb niet eens spullen mee om al te blijven slapen laat staan voor een feestje" zeg ik.
"Je mag iets van mij lenen hoor, please het is echt niet leuk zonder jou" zegt Emily met haar handen in elkaar gevouwen voor haar. "Ok, ik zal meegaan" zucht ik. Hun gezicht klaart direct op en ze hebben allebei een grote glimlach op hun gezicht.
JE LEEST
The Badboy isn't that bad
RomantikTess is een meisje die op haar 15 jaar bijna werd verkracht. Haar vader heeft nooit echt veel om haar en haar oudere broer gegeven maar haar moeder wel, als ze dan te horen krijgt dat haar moeder een dag voor haar 16 jaar sterft en ze daardoor naar...