*33*

990 18 0
                                    

POV TESS

Ik sluit de deur achter mij dicht en leun ertegen. Ik ben echt kapot moe! Het was echt druk in het restaurant en omdat ik gisteren niet ben komen werken heeft Rex mij vandaag overuren laten doen. Het is nu half 12 s'avonds!

Ik strompel naar boven, naar de badkamer en poets mijn tanden en was mijn gezicht. Daarna loop ik naar mijn kamer waar ik een pyjama uit mijn kast haal en me omkleed. Daarna ga ik in mijn bed liggen waar ik direct in slaap val.

●●●

Ik wordt wakker van mijn wekker die ik uitzet. Ik geeuw luidop en zucht dan vermoeid. Ik ben echt nog veel te moe! Ik stap nog half slapend uit mijn bed waarna ik naar beneden strompel. Eenmaal in de keuken zie ik Aaron aan tafel met een kom cornflakes voor hem terwijl hij op zijn GSM zit.

Als hij mij hoort heft hij zijn hoofd en glimlacht hij naar mij. "Goeiemorgen" zegt hij. Ik mompel een 'Goeiemorgen' terug en ga op de stoel voor hem zitten waarna ik nog eens geeuw. "Precies nog moe" zegt hij lachend. Ik kijk hem verveeld aan terwijl ik nog eens moet geeuwen.

"Ja ik heb gisteren tot 11u s'avonds gewerkt en ik ben echt kapot!" Antwoord ik. "Jij moet toch normaal gezien gedaan hebben rond 19u?" Vraagt hij verbaasd. "Klopt! Maar omdat het zo druk was in het restaurant en ik de dag ervoor niet heb gewerkt met alles wat er is gebeurd heb ik overuren moeten werken" antwoord ik terwijl ik nog eens moet geeuwen.

"Dat is dan toch niet normaal dat je zo laat hebt moeten werken" zegt hij. "Vond hij van wel" antwoord ik. Ik zucht vermoeiend. " Ik heb geen zin om naar school te gaan" zeg ik. "Blijf anders het eerste uur nog thuis en ga daarna naar school" stelt Aaron voor maar ik schud mijn hoofd.

"Ik heb dan wiskunde en daar heb ik al 3 uren van gemist die ik allemaal al moet inhalen" antwoord ik waarop hij knikt. Hij neemt een schep van zijn cornflakes en staat dan op. Na 1 min komt hij terug met een lege kom en een lepel die hij voor mij legt.

"Als je dan naar school gaat moet je wel ontbijten" zegt hij. Hij gaat terug gaan zitten en schuift de cornflakes en melk mijn richting op die nog op tafel zaten.

Na mijn ontbijtje loop ik naar de badkamer waar ik mijn gezicht was, mijn tanden poets en mijn haar borstel. Ik moet weer geeuwen en loop daarna naar mijn kamer waar ik een outfit uithaal.

Daarna pak ik mijn boeken en mappen die ik nodig heb vandaag en stop ze in mijn boekentas

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Daarna pak ik mijn boeken en mappen die ik nodig heb vandaag en stop ze in mijn boekentas. Ik loop naar beneden en maak boterhammen die ik er vervolgens ook in doe. Op dat moment komt Aaron naar beneden in een mooi pak en loopt naar de keuken. "Ben je klaar?" Vraagt hij waarop ik knik.

We sluiten de deur achter ons en vertrekken naar de auto. Na 10 minuten ben ik al op school. "Succes" wenst Aaron mij. Ik bedank hem en sluit de deur waarna hij vertrekt naar mijn werk.

Ik ga naar mijn kluisje waar ik een paar boeken verwissel en wacht op de anderen tot ze komen.

POV JAKE

The Badboy isn't that badWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu