*41*

884 12 0
                                    

POV TESS

Het is nu Zondag, beter gezegd de dag dat mijn vrienden en ik Nieuwjaar gaan vieren met een feest. Voor als je het je afvroeg, vrijdag is Jake terug naar zijn huis gegaan en gisteren heb ik verder gewerkt aan dat lijstje. Ik weet dat ik geen werk heb maar dat betekent toch niet dat ik echt elke dag moet kuisen en zijn taken moet doen.

Hoe dan ook, ik kijk nu in mijn kast maar kan niet beslissen wat ik moet aandoen. Een kleedje? Of misschien beter een broek met een leuk t-shirtje? Ik denk dat ik toch beter een broek ga kiezen, daar voel ik me comfortabeler in.

 Een kleedje? Of misschien beter een broek met een leuk t-shirtje? Ik denk dat ik toch beter een broek ga kiezen, daar voel ik me comfortabeler in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe er ook nog een zwart, leren jasje bij zodat ik van boven ook niet te bloot ben. Nog een beetje parfum, accessoires en schoenen en ik kan vertrekken.

Ik stap naar beneden, naar de keuken, en pak een appel. Terwijl ik mijn appel eet scrol ik gewoon een beetje op Instagram aangezien ik toch nog eventjes te tijd heb. "Wat heb jij aan? Ga je serieus naar een feestje terwijl je beter zou zoeken naar werk?" Zegt een stem plots achter mij.

Ik draai mij om en zie Aaron met een boze frons op zijn voorhoofd. "Neen" zeg ik zacht. Shit. Wat moet zeggen? "Euhm, ik ga naar een jobinterview" lieg ik. "Zo gekleed" vraagt hij wijzend naar mijn uitfit. Hij geloofd mij dus niet. Komaan, verzin iets!

"En je hebt mij helemaal niks gezegd over dag je een job hebt gevonden" vult hij er nog achteraan. "Euh" mompel ik. Komaan ik moet toch iets kunnen verzinnen? "Ik heb er vandaag één gevonden, een paar uur geleden vandaar" zeg ik. Hij knikt eventjes.

"En in de mail dat ze mij hebben gestuurd zeiden ze dat ik mij normaal moest kleden omdat het een gewoon café is" probeer ik zo geloofwaardig mogelijk te zeggen. Hij kijkt me een beetje argwanend aan maar knikt dan toch uiteindelijk.

"Oké, vertel me straks maar hoe het is gegaan dan" zegt hij "maar kom straks wel snel terug want vandaag heb je niks gedaan van wat er op mijn lijstje stond" vervolgt hij en loopt terug naar de woonkamer. Pfff, das was op het nippertje.

Ik loop naar de deur die ik open en achter mij terug sluit. Hoe moet ik nu tot bij Ellen thuis komen? Ik zal wel gewoon de bus pakken. Na bijna de verkeerde bus te hebben gepakt ben ik uiteindelijk bij Ellen thuis geraakt.

"OMG Tess je ziet er echt cool" zegt Ellen meteen enthousiast als ze de deur opent. "Jij ook" zeg ik enthousiast terug als ik naar haar uitfit kijk. Ze laat me binnen en ik wordt meteen begroet door Emily die er ook echt leuk uitziet. "Je ziet er echt goed uit" zeg ik tegen haar. "Kan ik beter tegen jouw zeggen" antwoord Emily opgewonden terug.

We lachen even en maken ons dan klaar om te vertrekken naar de club waar we worden gebracht door Ellen's moeder. En ik moet echt zeggen dat ik nu zenuwachtiger ben dan ooit. Ergens vertrouw ik het nog altijd niet na wat er laatst is gebeurd maar, ik mag angst mijn leven ook niet bepalen dus ga ik proberen zo veel mogelijk te genieten van vanavond!

Eenmaal op het feest komt de luide muziek en de geur van zweet en drank mijn neusgaten binnen en krijg ik het opeens al heel warm. We zoeken naar de jongens en na een tijdje vinden we ze aan een bank ergens in een hoek juist voor de dansvloer.

Ik geef Jake een kus en hij kust me meteen terug. "Argh, zoek een kamer!" Hoor ik Daniël lachend roepen aangezien we hem anders niet zullen horen met de muziek. "Ik ga eventjes shotjes bestellen" zegt Emily en loopt naar de bar.

Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen! Is het wel slim om allemaal te drinken? En zeker om direct te beginnen met shotjes? "Maak je geen zorgen" zegt Jake in mijn oor. "Er gaat niks gebeuren en als dat wel gaat zijn, zal ik je beschermen" vervolgd hij en geeft me een kus op mijn wang voor hij op de bank gaat zitten en me op zijn schoot trekt.

Ik kan het niet ontkennen dat mijn hart begint op te warmen, en niet alleen omdat ik op zijn schoot zit en zijn handen mijn benen en middel vastpakken waardoor het op die plekken nog warmer wordt, maar ook door zijn woorden.

Juist op dat moment komt Emily terug met een plank waar 12 shotjes opstaan. We pakken er allemaal 1 en roepen tegelijkertijd 'Happy new year' voor we het shotje naar binnen duwen. Het duurt dan ook niet lang voor het tweede glaasje binnen is.

"Kom, we gaan dansen" zegt Ellen en trekt Emily en mij op de dansvloer. Ik beweeg mijn heupen op het ritme van de muziek en ga er helemaal in mee. Niet veel later voel ik handen op mijn heupen en iemand zijn 'kruis' tegen mijn achterste om het beleefd te zeggen. Ik draai me om en zie Jake me nog altijd sterk vastpakken.

Ik kus hem en hij beantwoord me meteen terug waarna we nog verder dansen op de muziek samen met de hele vriendengroep tot 2 of 3 uur in de morgend. Dit is nu eens genieten van het leven!

●●●

We komen aan bij Jake zijn huis aangezien zijn moeder niet thuis is en mijn broer me zou vermoorden als hij me zo laat thuis ziet komen na ik op mijn 'sollicitatiegesprek' was. Hij gaat mij morgen zowiezo ondervragen van hoe is gegaan en waarom ik dan gisteren niet ben terug gekomen!

Ach ja, dat zijn zorgen voor later. Op dit moment zit Jake te klungelen met de juiste sleutel te pakken en het in het deurgat te doen. Na 10 min ofzo is het eindelijk gelukt.

Hij doet de deur open en we lachen al de hele weg naar zijn huis. Hij doet de deur toe maar botst per ongeluk tegen een lamp die hij juist nog kan vangen waardoor we allebei toch weer in de lach schieten.

Hij stapt achteruit en botst deze keer tegen mij waardoor ik nu bijna op de grond val maar hij me ook op tijd kan vangen. We barsten weer ik lachen terwijl hij me nog altijd vast heeft.

Als we een beetje zijn bekomen kijken we elkaar in elkaars ogen terwijl we nog steeds een glimlach hebben op onze gezicht. Maar de glimlach gaat stilaan weg en het intensd gestaar wordt erger.

Plots voel ik me heel aangetrokken door hem en voel ik een opwindend gevoel door mij. Ik ben plots heel nuchter en voel nog beter hoe ik opgewonden wordt onder zijn blik.

POV JAKE

We kijken elkaar diep in de ogen. Ik kus haar vol op haar lippen en het kan me niks schelen. Ik draag haar door mijn handen onder haar kont te doen en zij haar benen rond mijn middel naar de woonkamer waar ik haar tegen de muur duw en we nog steeds heftig aan het kussen zijn.

Ze maakt een klein piepend geluidje als ik zacht in haar onderlip bijt, het is het sexiest geluidje dat ik ooit heb gehoord!

Ik kan het niet laten om met mijn handen over haar lichaam te gaan. Haar t-shirt is van haar schouder gevallen waar ik meteen kusjes geef en zo mijn weg naar haar nek werk.

Ik draag haar verder en loop naar mijn kamer waar ik haar rustig op bed leg. Ik steun met mijn armen om mijn gewicht niet op haar te leggen.

"Ben je zeker?" Vraag ik als ik eventjes terug trek. Ze knikt en kust me weer vol op mijn lippen. Ik kus haar terug waarna ik haar t-shirt over haar hoofd trek. Het duurt niet lang voor al onze kleren op de grond liggen.

Ik open het bovenste la van mijn nachtkastje en haal er een condoom uit. Ik scheur het open en doe hem om.

"Zeg me als het pijn doet en ik stop meteen ok?" Vraag ik waarop ze knikt. Ik spreid haar benen door middel van mijn knieën en laat me bij haar naar binnen glijden.

Haar gezicht trekt samen van de pijn. "Wil je dat ik stop?" Vraag ik. Ik wil haar natuurlijk niet dwingen! Ze schud haar hoofd. Ik duw me terug bij haar naar binnen. Haar gezicht trekt weer samen en ik voel haar spieren aanspannen.

"Ontspan" fluister ik in haar oor en langzaamaan voel ik hoe ze zich onder me ontspant. Ik pak haar handen en pin ze boven haar hoofd terwijl ze haar benen rondom mijn middel doet zodat ik nog dieper kan.

De volgende drie uur hebben we niks anders gedaan dan elkaar te verliezen in elkaars armen.

--------------------------------------------------------------

Hey! Zie hier een nieuw hoofdstuk! Als jullie nog tips hebben mogen jullie die zeker achterlaten in de comments!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet vooral niet te stemmen!

Bye x

The Badboy isn't that badWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu