*26*

1K 20 0
                                    

POV TESS

We zitten hier al een half uur en er is nog altijd niemand bij ons gekomen om te zeggen dat ze hem hebben gearresteerd! Duurt dit altijd zo lang?

"Ik begin mij toch wel een beetje zorgen te maken" zeg ik waardoor beide jongens me aankijken. "Hadden ze hier niet al lang moeten zijn met hem? Ik ben bang dat er iets mis is gegaan" vervolg ik.

"Geen zorgen Tess, alles zal waarschijnlijk wel goed zijn gegaan" probeert Aaron me gerust te stellen maar het lukt niet echt.

Plots horen we geschreeuw in de gang. "Wat is daar aan de hand?" Vraagt Jake terwijl we allemaal naar de deur lopen en openen.

"Laat mij los klootzaken!" Schreeuwt mijn 'vader'. Ze hebben hem! Plots valt zijn oog op mij. "Jij waardeloze hoer! Dit is allemaal jouw schuld!" Roept hij terwijl hij neig tegenstribbelt en bijna los komt.

Plots slaat hij zijn hoofd achteruit tegen het hoofd van de agent die hem vast heeft waardoor zijn grip verlost en mijn 'vader' los komt. Hij loopt op mij af en wilt me grijpen!

Juist wanneer hij 1 meter voor mij is springt Jake voor mij op mijn vader waardoor ze allebei op de grond vallen. Mijn 'vader' geeft Jake een klap in zijn gezicht waardoor hij omver valt.

Juist wanneer mijn vader wilt rechtstaan komen er 3 agenten op hem af die hem tegen de grond houden en handboeien omdoen. Zonder er bij na te denken loop ik direct naar naar Jake toe! "Jake is alles OK?" Vraag ik.

"Jij hatelijk kind! Dit is allemaal jouw schuld! Ik had je moeten vermoorden toen ik de kans kreeg!" Schreeuwt hij terwijl hij tegenstribbelt tegen de agenten die hem op de grond houden.

"Sluit hem op!" Roept agent Rodrigo! Ze trekken hem recht en sleuren hem mee. "Laat me los! Dit is allemaal jouw schuld dat dit gebeurd! Alles is jouw schuld net zoals die van je moeder!" Schreeuwt hij terwijl zijn stem langzaam afzakt.

Ik adem diep in en probeer te vergeten wat mijn 'vader' zei waarna ik me weer concentreer op Jake die nog altijd op de grond ligt. "Gaat het?" Vraag ik. Hij knikt en staat recht op waarmee ik hem help.

"Zeker? Want je neus bloed" zeg ik terwijl ik zijn wang aanraak en met mijn duim rond zijn neus wrijf. Zijn gezicht vertrekt eventjes van de pijn maar herstelt zich weer waarna hij in mijn ogen kijkt.

Hij kijkt diep in mijn ogen en ik in de zijne. Zijn ogen blijven de mijne maar vasthouden en ik kan niet weg blijven. Nu valt het me op dat hij een donkerblauw randje rond zijn ogen heeft. Schattig!

"Hij zal ondervraagt worden en naar de rechtbank worden gebracht! De rest hangt van de jury af" zegt agent Rodrigo die me uit mijn gedachten haalt. "Wat gebeurd er ondertussen!" Vraagt Aaron.

"Jullie gaan ondertussen naar huis en jullie zullen wel een brief krijgen waar op staat wanneer de rechtbank doorgaat" antwoord hij. "Dus we mogen nu gewoon naar huis gaan?" Vraag ik waarop hij knikt.

"We houden contact en we bellen u wel als er iets is" zegt agent Rodrigo terwijl hij wegloopt.

"Hey Tess!" Hoor ik plots iemand achter me zeggen waardoor ik me geschrokken omdraai. "Jezus moeten julie mij zo doen verschieten?" Vraag ik. "Sorry" zegt Emily maar lacht dan toch.

"Hoe is het gegaan?" Vraagt Ellen. "Goed denk ik, ze hebben hem gearresteerd" antwoord ik. "Aah, dat was al dat geschreeuw" zegt Jonas alsof hij nu alles begrijpt waardoor ik eventjes moet grinniken.

"En wat gebeurd er nu?" Vraagt Daniël. "Wel ze gaan hem houden en ondervragen, daarna krijg ik een brief wanneer de rechtbank gaat beginnen en dan hangt het af wat de jury ervan zegt" antwoord ik.

The Badboy isn't that badWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu