*3*

1.6K 35 0
                                    

POV TESS

De volgende morgend wordt ik weer wakker door een piepend geluid, mijn wekker. Ik laat een kreun los en ga naar de badkamer waar ik mijn tanden poets en mijn haar borstel.

Ik kijk in de spiegel en zie een blauwe plek op mijn kaak, je kan het duidelijk zien maar ik heb geen zin om het te bedekken met make-up. Ik draag dat niet graag. De meisjes doen dat op om dan mooier te zijn maar ik vindt dat make-up je alleen maar lelijker maakt. Je verbergt wie je bent. Ik schud de gedachten van me af en stap naar mijn kast waarna ik een leuke outfit uitkies.

 Ik schud de gedachten van me af en stap naar mijn kast waarna ik een leuke outfit uitkies

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik stap naar beneden zonder ook maar een blik waardig te geven aan mijn 'vader' en broer. Zonder ook maar iets te zeggen pak ik een appel waarna ik ervan eet.

"Kom ik breng je naar school" zegt aaron nadat ik mijn appel heb opgegeten. Ik knik en zonder iets te zeggen stap ik de deur uit en ga in de auto zitten.

De hele rit is het stil. Gelukkig dat mijn school niet ver is van mijn huis. "Dank je" zeg ik terwijl ik uitstap. Ik frons mijn wenkbrauwen als ik Aaron ook zie uitstappen.

"Wat doe je" vraag ik "ik zei toch dat ik met die jongen ging praten die je heeft geslagen" antwoord hij.

Shit! Ik was dat helemaal vergeten!

Een paniekerig gevoel overwelmd mijn lichaam. Aaron mag niks te weten komen anders gaat hij erachter komen dat Jake niks heeft gedaan en zal mijn 'vader' hem misschien ook slaan!

"Welke jongen was het?" Vraagt hij terwijl hij naast mij staat en streng mijn school bekijkt.

"Euh... dat moet je niet doen" zeg ik snel. "jawel, niemand komt aan mijn zusje" zegt hij boos. "Euh, ik... Euh... Ik zal dat wel regelen" zeg ik stotterend in de hoop dat hij het opgeeft.

Aaron kijkt mij met gefronsde wenkbrauwen aan. "Is er iets" vraagt hij.

FUCK

"Euh nee"zeg ik. "zeg dan wie de jongen is die je heeft geslagen" dringt hij aan "nee dat moe-" zeg ik maar mijn zin wordt onderbroken door Aaron.

"Je kan kiezen, of ik ga elke jongen treiteren op je school of je zegt mij wie het was". Ik zucht en wijs gewoon naar een random plek. Aaron volgt mijn vinger en loopt die richting uit.

Ik kijk naar waar ik wees en mijn ogen vergroten.

Jake!

FUCK

Ik loop zo snel mogelijk achter Aaron aan maar het is te laat. "Hey klootzak" roept aaron naar Jake die stond te praten met Jonas en Daniël die nu naar Aaron kijkt met een niet begrijpende blik.

"Dus jij vindt het leuk om meisjes te slaan he?" roept aaron boos. Jake kijkt met gefronsde wenkbrauwen naar Aaron tot hij zijn blik op mij zet. Zijn blik verandert van verward naar boos als Aaron hem een duw geeft.

The Badboy isn't that badWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu