*5*

1.5K 29 0
                                    

POV Jake

Ik ben op een of ander feestje van een gast van op onze school met daniel en Jonas en ik begin al aardig aagschoten te worden.

Ik sta nu aan de bar met een fles bier in mijn handen. Daniel is tegen aan Chick aan het schuren op de dansvloer en jonas is een Chuck aan het kussen.

Meestal ben ik op dit moment een of ander Chuck te neuken maar ik denk heek de tijd aan Tess. Ik weet niet waarom maar ze doet iets met me.

"Hey babe" zegt Chelseau sexy. Misschien heb ik afleiding nodig. "Hey schatje" zeg ik met een grijns. Chelseau pakt mijn gezicht vast en kust me hard en ruw. Ik kus haar terug.

Zouden Tess haar liepen ook zo zijn? Wow waarom denk ik aan Tess? Jake focus je kust met Chelseau en doet niet aan relaties. Stop met aan Tess te denken.

Na een tijdje laat ze los. "Ik ga eventjes iets pakken om te drinken" zegt ze en verdwijnt in de mensen massa.

Ik kijk even rond en zie allemaal zwetende tieners dansen met een beker vast.

Tot mijn blik valt op iets mooi. Op iemand mooi.

Tess...

POV Tess

Ik stap binnen samen met Ellen en Emily. Een wolk van alcohol en zweet vliegt in mijn gezicht samen met het harde gedreun van de muziek.

We stappen verder binnen en zien honderde tieners dansen en schuren. Kunnen ze dat niet in een kamer doen ofzo?

"Ik pak wek iets op te drinken" schreeuwt Ellen boven de muziek waarna ze zich omdraait en (waarschijnlijk) naar de bar gaat.

Veel tijd heb ik niet om na te denken want emily pakt mijn arm al vast en sleurt me mee naar de dansvloer waarop zij dan ook op danst.

"Kompop dans mee" zegt emily in mijn oor zodat ik het kan horen. Ik begin zachtjes met mijn heupen de schudden en mee te dansen op de muziek.

"Hier" roept er iemand achter mij. Ik draai mij om en zie Ellen met 3 bekertjes in haar handen. Ze geeft emily en mij en bekertje en zij en Ellen gieten het allebei al binnen.

Ik pak het bekertje en kijk er naar. Er zit een bruine vloeistof waarschijnlijk alcohol. Zou ik het opdrinken of niet. Ik wil geen mietje zijn maar ik heb nog nooit alcohol gedronken.

Het is een feestje, iedereen is drinken. Zonder er nog bij na te denken giet ik het bekertje om in mijn keel. Een branderig gevoel gaat door mijn keel zo in mijn maag. Ik trek een zuur gezicht als ik de smaak proef. BAH... wat is dat voor een vieze smaak.

"Ik haal er nog eentje" roept Ellen. Emily knikt en danst verder. Ik zal toch niks kunnen zeggen dus laat het zo en dans verder met emily.

POV JAKE

Wow, Ze is zo mooi. Ze heeft haar haar los over haar schouders en dat kleedje. Damn zo sexy.

Ik blijf haar volgen met mijn ogen en zie dat ze is gekomen met 2 meisjes van de school. Hoe noemen die ook al weer? Helen? Nee... Ellen en Nathalie? Nee... Emily. Dat was het, Ellen en Emily.

Ik zie emily iets roepen en dan weglopen. Ze komt deze richting. Ik draai mij vlug om en kijk naar mijn fles bier. "3 bacardi cola's alstublieft" hoor ik iemand zeggen naast mij. Ik kijk let mijn ooghoeken en zie dat het emily is.

De barman knikt en en maakt de drankjes klaar. Ik hoop dat hij snel klaar is. 2 min later geeft hij 3 bekertjes en een knipoog. "Voor de mooie schoonheid" zegt hij. Voor hij wegloopt. Emily giechelt en loopt heupwiegend weg.

Ik draai mij om en zie dat ze terug bij Ellen en Tess is. Ze geeft de bekertjes en Ellen en zij drinken het op. Tess twijfelt eerst maar drinkt het daarna toch ook op. Ik grinnik als ik Tess en zuur gezicht zie trekken. Waarschijnlijk heeft ze nog nooit alcohol gedronken

Ellen zegt weer iets en draait haar weer om om naar de bar te gaan. Maar ze wordt tegen gehouden door een jongen die zit t flirten. Ellen giechelt klein. Ja die gaat prijs krijgen.

Ik kijk naar Tess en zie dat ze danst. Ze schud heel rustig met haar heupen. Damn... Ze is zo sexy.

Ik zie een jongen naar haar stappen en achter haar staan. Hij pakt haar bij haar heupen en beweegt met haar mee.

Een steek van jaloezie gaat door mij heen. Ik weet niet waarom maar ik moet mij inhouden op hel nu niet van haar te trekken en hem een mot te geven. Als zij het zo gaat spelen kan ik dat ook.

Ik kijk rond en zie een meisje staan. Ik grijns en stap zelfverzekerd naar haar. "Hey schoonheid" zeg ik zwoel in haar oor. Ze draait zich om en kijkt mij verleidelijk aan. Ik zie tess mijn richting kijken kus het meisje ruw op haar mond.

Het meisje kust mij ruw terug. Ik trek terug en kijk naar Tess. Eventjes zie ik jaloezie maar het is snel weer weg.

Ik moet haar jaloers maken. Ik grijns naar tess en draai me terug naar het meisje en kus haar terug. Maar Ik vraag mij toch af hoe Tess haar lippen zouden zijn.

POV TESS

Ik dans mee op de muziek en voel mij al aangeschoten. Je zou nu denken hoe? Je hebt nog maar 1 beker op. Ja wek ik heb nog nooit alcohol gedronken dus ik ben al redelijk zat.

Plots voel ik hoe iemand me aan mijn heupen pakt en let mij meedanst. Normaal zou ik die wegduwen en slaan maar ik denk niet logisch na.

Ik weet niet waarom maar voel iemand naar mij kijken. Ik kijk rond en zie Jake bij een meisje staan en... haar kussen. Een steek van jaloezie gaat door mij maar ik mag het niet tonen. Dat is zwak.

Ineens draait de jongen mij om en kust mijn nek. Ik dus hem weg en sla hem in zijn gezicht. Ik loop naar de wc en hang boven de bombak.

Ik kijk in de spiegel en ik zie er echt niet uit. Ik wil weg. Ik wil weg gaan van dit feestje. Ik blijf maar aan jake denken. Waarom zou hij eerst zou lief en bezorgd doen en daarna met iemand anders kussen.

Ik spats een beetje water in mijn gezicht en fatsoeneer mijn kleedje. Ik heb geen zin meer in het feestje.

Ik stap naar buiten en wil Ellen en Emily zeggen dat ik naar haar huis ga maar ik wordt hard aan mijn arm getrokken en tegen de muur geduwd.

Ik wil weglopen maar zijn handen houden mij stevig vast. Ik kijk omhoog en zie dat het de jongen is waarmee ik danste.

"Waar denk jij heen te gaan schoonheid" Zegt de jongen laag. Ik wil iets zeggen maar ik beweeg niet. "Ik vond het niet leuk dat je mij sloeg, daar ga je voor boeten" en voor ik het weet kust hij mij in mijn nek.

Hij raakt mijn lichaam aan en ik panikeer. Flashbacks van vroeger komen terug. Van toen ik werd verkracht maar het was hem toen niet gelukt. Maar nu wel. Ik kan niet ontsnappen. En niemand komt mij helpen.

Plots wordt hij van mij afgetrokken en op de grond gesmeten.

Jake?

De jongen staat recht en probeert Jake te slaan maar Jake ontwijkt zijn klap en geeft hel er een in zijn gezicht waardoor de jongen op de grond valt.

Ik voel mij niet goed. Mijn lichaam bibbert en mijn ademhaling gaat sneller. Ik krijg geen adem. En alles begint zwart te worden. Ik voel geen kracht meer in mijn benen en val op de grond.

"Tess alles ok?" Hoor ik iemand zeggen maar ik kan niet reageren. "Tess rustig ik ben bij je niets zal je overkomen rustig" hoor de stel weer zeggen. Het klinkt vertrouwd maar alles ziet er bijna zwart uit en ik krijg nog steeds geen adem.

"Tess luister naar mijn hartslag, en let op je ademhaling" hoor ik de stem weer zeggen terwijl hij mijn hand pakt en hem op zijn borstkas legt.

Ik krijg weer rustig adem en bibber niet meer. Het zwarte beeld gaat weg en zie Jake boven mij hangen.

"Tess rustig ik ben bij je" zegt Jake terwijl hij mijn gezicht vastpakt met zijn handen.

"Gaat het?" Vraagt hij rustig. Ik probeer iets te zeggen maar ben nog altijd een beetje in shock dus ik knik maar een beetje.

"Kom ik breng ja naar huis" zegt hij rustig. "NEE" roep ik. Ik wil niet naar mijn huis. Ik durf niet. "Ok, ik breng ja wel naar mijn huis" hij pakt zijn Gsm en tikt even op zijn scherm. Daarna pakt hij me op in bruidstijl en brengt hij me naar zijn auto.

Ik voel dat ik moe wordt en sluit mijn ogen. Ik hoor nog dat Jake de auto start en wegrijdt voor ik helemaal in slaap val.

The Badboy isn't that badWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu