Edited - Unicode Version below😬
______________________________________________
Zawgyi
ေရွ႕မွာခ်ထားတဲ့ ဟန္းဖုန္းေလးက ေရွာင္က်န္႔ကို လွ်ာထုတ္ေျပာင္ျပေနသလိုခံစားရသည္ ....
ဒါမွမဟုတ္ မင္းဖုန္းဆက္လိုက္ေလ ! မင္းလြမ္းေနၿပီမလား ! မညာခ်င္စမ္းပါနဲ႔ ! တင္းခံမေနနဲ႔ ! မင္းကစဆက္လိုက္ေတာ့ ဆိုၿပီးပဲတိုက္တြန္းေနခ်င္တာမ်ားလား ?
ကုတင္ေပၚမွာငုတ္တုတ္ႀကီးထိုင္ရင္း တစက္မွျမည္မလာေသာဖုန္းကို ကသိုဏ္းရွဴေနခဲ့တာ သုံးဆယ့္ေျခာက္မိနစ္ရွိခဲ့ၿပီ !
ဖုန္းစခရင္ေပၚက digit ေလးေတြက 1:15 AM တဲ့ !ေဘးကုတင္က လူသားေလးကေတာ့ အရိပ္အေယာင္ေတာင္ေပၚမလာေသးဘူး !
လူစစ္ခ်ိန္တုန္းက အေဆာင္မွဴးကိုလဲ ဖုံးရဖိရဖာရနဲ႔ ေရွာင္က်န္႔မွာ အပ္ခ်ဳပ္သမားႀကီးကိုျဖစ္လို႔ !
အေဆာင္မွဴး ပြစိပြစိလုပ္တာလဲမေျပာနဲ႔ !
ဟိုသူေတာင္းစား ဝမ္ရီေပၚ ညည့္နက္သန္းေခါင္မွ အေဆာင္ျပန္ျပန္လာတာ တပတ္ေက်ာ္ေနၿပီ !ဒါေတာင္ အေဆာင္မွဴးကို ဒင္းက ဆိုဂ်ဴတဖာ သြားဆက္ကပ္ထားလို႔ ဟိုကဒီေလာက္ေလွ်ာ့ေပါ့ေပးေနတာ !
ဂိတ္တံခါးေစာင့္ဦးေလးႀကီးကိုလဲ ဖားယားလာဘ္ထိုးထားတာ ဟိုက ဝမ္ရီေပၚဆို မနက္မိုးလင္းမွျပန္လာေတာင္ တံခါးထဖြင့္ေပးဦးမွာ !
အေဆာင္တခုလုံး ဝမ္ရီေပၚတို႔ ၾသဇာကိုေညာင္းေနေရာပဲ !အင္း ... ဒင္းက ငါ့ပဲကြက္ေမ့ေနတာေလ !
ပထမအႀကိမ္ အခန္းကို ညဆယ့္ႏွစ္ခြဲမွျပန္လာတယ္ !
ဘာမွ မဆူရေသးခင္ ၾကဳိကာတယ္ !
Dance practice က ေနာက္က်လို႔ဆိုၿပီး !ရီေပၚ့ရဲ႕ အကစြမ္းရည္ ကို သေဘာက်လို႔ သူသြားသြားကေနတဲ့အကခန္းပိုင္ရွင္က dance instructor တန္းခန္႔ပလိုက္တယ္ !
နဂိုကတည္းကမွ ဖင္မၿငိမ္တဲ့သူက အကဆရာျဖစ္သြားလဲ မၿငိမ္ၿမဲမၿငိမ္ဆဲပါပဲ !အကခန္းက ညဆယ့္တစ္ပိတ္ရင္ သူ႔အိမ္ျပန္ခ်ိန္ကလဲ ညဆယ့္တစ္ပဲ !
အကသင္ခ်ိန္ေတြအကုန္လုံး သူတေယာက္ပဲ စုယူထားသလားထင္ရေအာင္ Dance instructors ေတြအားလုံးထဲ သူတေယာက္ပဲျပာေလာင္ခတ္ေနတာ !
YOU ARE READING
Ge ! Di Di Loves You !
RomanceZhan Ge ! Di Di ai ni ! အဲ့ဒါႀကီးပဲ တခ်ိန္လုံးၾကားေနလို႔ 😬😂😂 မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ေရးခ်🤣