Part 12

12.2K 1.3K 103
                                    

Zawgyi

ခုေတာ့ ေရွာင္က်န္႔တေယာက္ ကား passenger seat မွာ ငုတ္တုတ္ !

စိတ္ကလြတ္တခ်က္ မလြတ္တခ်က္နဲ႔  မ်က္စိထဲ ေသြးထြက္ေနတဲ့ ရီေပၚ့ဒဏ္ရာႀကီးပဲ ျမင္ေနတယ္ !

ကားေမာင္းေနရာကေန လွည့္ၾကည့္လွည့္ၾကည့္လုပ္ေနတဲ့ ဝမ္႐ီေပၚကို  ေရွာင္က်န္႔ ေအာ္ထုတ္ပစ္ခ်င္တယ္ !

လူကို အသားယူ နမ္းအားရေတာ့ ေရွာင္က်န္႔ကို လက္ဆြဲေခၚတယ္ !

ေရွာင္က်န္႔ေလးခမ်ာ ႐ုန္းမိေတာ့ ေျမႀကီးနဲ႔ ေျခေထာက္ေတြလြတ္ကုန္ေရာ !

တကြင္းလုံးက လူေတြေရွ႕မွာ  အေပြ႕ခံအေနအထားေလးနဲ႔ ျဖတ္ေလွ်ာက္လာရတယ္ !
အေၾကာတင္းတဲ့ အေကာင္စုတ္က  ေရွာင္က်န္႔ကို လူၾကည့္မွာစိုးလို႔ဆိုၿပီး

" က်န္႔ေကာ ! ေခါင္းကဘာလို႔ထြက္ေနတာလဲ ! ကြ်န္ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲ ဝွက္ထားစမ္း "

" က်န္႔ေကာ ! ကြ်န္ေတာ္ေျပာေနတယ္ေလ "

ေရွာင္က်န္႔ ရြဲ႕ၿပီးေတာင္  ဟိုၾကည့္သည္ၾကည့္လုပ္ပလိုက္တယ္ !
ေသေလာက္ေအာင္ရွက္ေနေပမဲ့  ခုခ်ိန္ဝမ္ရီေပၚ အေရွ႕ဆို အေနာက္လုပ္လိုက္ရမွ ေက်နပ္ႏိုင္မယ္ !

" ဟာ ! ရီေပၚ  အေခ်ာေလးကို ရတာပါလားကြ ! "

" ရီေပၚ  မိတ္ဆက္ေပးဦးေလကြာ ! မတြန္႔တိုစမ္းနဲ႔ "

အေပါင္းအသင္းေတြက ေနာက္ေလေလ  ဝမ္ရီေပၚမ်က္ႏွာႀကီး မဲပုပ္လာေလေလပဲ !

ကြင္းထဲကေနေျခလွမ္းက်ယ္ႀကီးေတြနဲ႔ အျမန္ေလွ်ာက္ေတာ့  ေရွာင္က်န္႔လန္႔သြားတယ္ !
မေတာ္ ျပဳတ္က်ဒုကၡ !

" က်န္႔ေကာ  ေခါင္းငုံ ့ထားဆို "

" ကြ်န္ေတာ့္စကား အဖက္မလုပ္တာလား ! ေရွာင္က်န္႔ ! ခင္ဗ်ား ဘာျဖစ္ခ်င္တာလဲ "

ဘာ !!!! ေရွာင္က်န္႔ !!!!

ေရွာင္က်န္႔ခုန္ဆင္းပလိုက္တယ္ !

" အား "

Balance ပ်က္လို႔ ယိုင္သြားတဲ့ ရီေပၚ့ဒူးကို ေျခေထာက္နဲ႔ခတ္မိသလိုျဖစ္သြားတယ္ !

" ဟမ္ ! ဘာျဖစ္သြားတာလဲ ! ဘာျဖစ္.... "

" ဘာျဖစ္ရမွာတုန္း ! နာတာေပါ့ ! ေရွာင္ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ ! အရမ္းပဲဗ်ာ "

Ge ! Di Di Loves You !Where stories live. Discover now